Ikävän nyt kerron teille,

Riaknoosi

Teuvo sairastui. Teuvolta on maksa mennyt, ja haima viheltää. On järjen valo sammunut, ja munaa kirveltää.

8

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehehehee

      Mene nyt äkkiä hivelemään teukan ryppyreikää

    • kirkastuu

      Melkoinen harppu nolasi meijän teukan, meinasi ihan linnaan laittaa? Kyllä nyt konjakki maistuu!

    • Kymössä.ryypännyt

      Maksa ja haima vaikuta jären juoksuun vittuakaan. Homevittusten huorien horinoita.

      • TyhjällePollalle

        Kyyyyllä ne elimet verenkieroonkin vaikuttavat ja aivothan tarvihtevat verta. Tosin aivottomat eivät verta tarvii.


    • ÄiteÄipäkkä

      lupasi moneen kertaan antaa Teuvolle piiskaa ja pestä sen suun saiputalla, mutta eipä Hellä-Mielikki kuitenkaan raaskinut niin tehdä, ja nyt näemme tuloksen.

      • hohhoijaa

        Hei,juhannus meni jo ja keskustanuoretkin voisivat jo lopettaa ja lähteä vaikka heinäntekoon.
        Aloittajalle vielä että et tuolla riimittelyllä edes keskustan tähänmennessä parhaan sanoittajan Mikko alatalon paikkaa uhkaa. Ei jatkoon.


      • Ettsillälailla

        Ja jättäkää tällä kertaa äänestämättä sitä viskisieppo ahdistelijaa.teukasta ei saa kuin kylmiä väreitä ja painajaisia


      • KylähullujakoArkadialle
        Ettsillälailla kirjoitti:

        Ja jättäkää tällä kertaa äänestämättä sitä viskisieppo ahdistelijaa.teukasta ei saa kuin kylmiä väreitä ja painajaisia

        Niin justiinsa, jos vain tuollaisia ehdokkaita olisi tarjolla niin koko vaalit voisisilloin jättää väliin tai ainakin olla niissä äänestämättä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3320
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2709
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe