Mites tämmöse mutterin sais irrotettuu? https://ibb.co/ct2P4o
On erittäin jumissa ja mennyt vähä pilalle.
Pilaantunut mutteri
4
158
Vastaukset
Hyvällä ja terävällä katkaisutaltalla lähtee loputkin jäänteet mutterista kätevästi irti.
Sillä olisi kannattanut homma aloittaakin. Nyt on melkoinen sotku suuren ähellyksen jälkeen.- äreevanhaukko
Sama tuolle jo pistää poikki,,uusiksi menee näköjään nyös pinnapultti.
- Mutteri
Mut jos koko pultin katkasee, ni mites pytyn saa takas kiinni. Mulla ei paljon tietämystä tästä ole, ja siis sain ton koneen puol ilmaseks ja oli jo tommone. Myös kaikki ruuvit ovat jumissa/pilalla :/
Mutteri kirjoitti:
Mut jos koko pultin katkasee, ni mites pytyn saa takas kiinni. Mulla ei paljon tietämystä tästä ole, ja siis sain ton koneen puol ilmaseks ja oli jo tommone. Myös kaikki ruuvit ovat jumissa/pilalla :/
Lyöt sillä katkaisutaltalla sen mutterin halki siitä pinnapultin päästä, melkein halki ja irti se on jo valmiiksi. Ei ole iso homma.
Sitten, kun olet saanut kopan auki, niin väännät sen vaurioituneen pinnapultin irti ja vaihtoon. Irronnee helposti, kun sitä on mäiskitty jo etukäteen.
Tavalliset mutterit ja pinnapultit ovat halpoja, ei tarvitse sääliä, vaan uusi vaikka kaikki, mutta ole tarkkana, ettet vahingoita alumiinisia koteloita tai niiden kierteitä. Jos alumiinikierre hajoaa, kannattaa koppa kiikuttaa ammattimiehelle Heli-Coilin (irtokierteen) asentamista varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405