Mites tämmöse mutterin sais irrotettuu? https://ibb.co/ct2P4o
On erittäin jumissa ja mennyt vähä pilalle.
Pilaantunut mutteri
4
154
Vastaukset
Hyvällä ja terävällä katkaisutaltalla lähtee loputkin jäänteet mutterista kätevästi irti.
Sillä olisi kannattanut homma aloittaakin. Nyt on melkoinen sotku suuren ähellyksen jälkeen.- äreevanhaukko
Sama tuolle jo pistää poikki,,uusiksi menee näköjään nyös pinnapultti.
- Mutteri
Mut jos koko pultin katkasee, ni mites pytyn saa takas kiinni. Mulla ei paljon tietämystä tästä ole, ja siis sain ton koneen puol ilmaseks ja oli jo tommone. Myös kaikki ruuvit ovat jumissa/pilalla :/
Mutteri kirjoitti:
Mut jos koko pultin katkasee, ni mites pytyn saa takas kiinni. Mulla ei paljon tietämystä tästä ole, ja siis sain ton koneen puol ilmaseks ja oli jo tommone. Myös kaikki ruuvit ovat jumissa/pilalla :/
Lyöt sillä katkaisutaltalla sen mutterin halki siitä pinnapultin päästä, melkein halki ja irti se on jo valmiiksi. Ei ole iso homma.
Sitten, kun olet saanut kopan auki, niin väännät sen vaurioituneen pinnapultin irti ja vaihtoon. Irronnee helposti, kun sitä on mäiskitty jo etukäteen.
Tavalliset mutterit ja pinnapultit ovat halpoja, ei tarvitse sääliä, vaan uusi vaikka kaikki, mutta ole tarkkana, ettet vahingoita alumiinisia koteloita tai niiden kierteitä. Jos alumiinikierre hajoaa, kannattaa koppa kiikuttaa ammattimiehelle Heli-Coilin (irtokierteen) asentamista varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023