Terve, Mul on Yamaha dt 2009 ja haluaisin tietää jos sil on CDI vai ECU ja myös mistä mä saisin rajoittamaton cdi/ecu halvalla. Kiitos!
Yamaha dt 50 2009 CDI vai ECU
4
501
Vastaukset
- MORIK
Siinä on MORIC eli yamahan oma moottorinohjausyksikkö. Et saa rajoittamatonta mistään. Ainoa vaihtehto on ohittaa rajoitus tai ostaa uudet sähköt. Itse en ole silti MORICcia ohittanut sillä ainakin tyhjennetyllä vakioputkella alle 10k kierrokset ovat hyvät eikä kone huuda.
- nääin
Onhan noita joillain ledi jutuilla ohiteltu.
- Allw
uudet sähköt?, mitä tarkoitat, anteeks en osa mitään moposta
- UudetSähköt
Allw kirjoitti:
uudet sähköt?, mitä tarkoitat, anteeks en osa mitään moposta
Poistat nykyiset sähköt, ihan kaiken.. olisko ollu motot net joka pisti hyvin, "CDI;tä voit pitää paperi painona, heittää napuuria, tai myydä"
No mut sitten hankit uudet sähköt, kurittomat, ja asennat ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849