Häh? Pitääkö paikkaansa? verovaroillako siellä remontoidaan?
Humppilan Palvelukeskus Mäntyrinne remontissa?
10
277
Vastaukset
- hyshyshysy
hys
- r.reiska
Ei siellä enää mitään remontoida, purkukohteessa. Sua juksattu.
- juksasit
r.reiska kirjoitti:
Ei siellä enää mitään remontoida, purkukohteessa. Sua juksattu.
Jaa se nyt jo valmis.
- häh
onhan siellä
- johtajuushukassa
Kunnassa ollaan tästä hiljaa kuten muustakin...
- valtuutetuteitiedä
Kattavasti remontoitu kunnan varoista. Nyt paremmassa kunnossa kuin aikoihin.
- PiimääHumppilasta
On hyvä. Päästään ylimääräisistä rahoista eroon!
- hannuhanhiko
Niitä onkin nyt siunaantunut
- tarkastuslatk
Vieläkö kunnan varoilla laitetaan?
- Humppilalainen
Olin tänään Hämeenlinnan sairaalassa. Tähystyksessä. Aivan mahtava paikka, kuten Humppilan Mäntyrinne ja Forssan sairaala, kunnoltaan. Mutta kuulin, että Hämeenlinnaankin pitäisi saada uusi sairaala. Joten, kyllä Suomessa on asiat hyvin. Ja rahaa riittää. Eläkkeelle ei vaan pääse, vaikka olis 50vuotta maksanut eläkemaksuja. Kolmesta ensimmäisestä työpaikasta ei kuulemma kerry eläkettä, kun olin liian nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222814- 1121778
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2111417- 181393
- 2451328
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗821309Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh221211Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67973En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25972Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16947