Mistä voin hakea korvauksia? Tämä on niin törkeää, niin törkeää!
Sätti rikki, juhannus pilalla.
29
1020
Vastaukset
Joo, mikähän se taas kerran sättiä vaivaa kun ei pääse sisälle.
- jormanainen
Ei vieläkään vastausta ja juhannusta kulunut jo monta tuntia. Tämä on NYTTEN minullekin viimeinen kerta, kun luotan suomi24:ään juhannuksena!!! Samaa viestiä on kuulunut kentältä.
- mullatoimii
Ei se rikki ole. Huoneisiin pääsee hakukoneen kautta ainakin. Googleen vaan suomi24 ja sen huoneen nimi, johon haluaa mennä.
- sataaa
Kait sinä jotain muuta keksit juhannuksen viettoon ? Mikä ei ole varmaa ,kaikki voi mennä rikki jokus.
- erityismatti
paskan möivät
Ratkaisu maata järisyttäneeseen ongelmaan http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=964&gid=4
- kalimeedes
Jippiiiiiiiiiiiiiii,,nyt saa tehdä aivan jotain muuta ,,,jeeeeeeeeeeeeeee!!
- lewwander
Hyvää juhannusta kaikille,nyt juhannus ilman sättiriitoja ja kyräilyjä tämä se on elämää ja oikein livessä.
- muuta-tekemistä
Voisivat suosiolla ja ajoissa etukäteen ilmoittaa että sätti on suljettu jussina, niin ehtisi keksiä muuta tekemistä :D
- oussimoussi
Jesssssssssss!! hyvä näin saadaan rauha juhannukseksi ,kaikki riidat katoaa.
- Juhannuslikka
Kyl maar ny ihmise keksii muutaki tekemist ku roikkuu chattailemas.
Onha meitil muutaki elämää ku cättäilemine. - pelastajanne
http://chat.suomi24.fi/login.c...1&gid=6
Sinne vaan kahvilaan! - Houli
Usein juhlapyhinä on suomi24 (Aller) systeemit kaatuneet . Henkilökunta kun poistuu , niin ongelmat alkaa . Olen samaa mieltä kylläkin alkuperäisen viestijän kanssa . Vastuuta pitäisi palveluntarjoalla olla ja jotenkin korvattava menetys asiakkaille . Kiusantekoa . Osoittaa toki sitä , että koko Allerin tuotteet kannattaa kyseenalaistaa .
- erimatti
Hankikaa oikea elämä sillä pärjää.
- samamatti
erimatti kirjoitti:
Paraskin sanoja...
- erityinenmatti
erimatti kirjoitti:
erimatti kirjoitti asiaa jokaisen kannattaisi miettiä sitä
- erityissmatti
erityinenmatti kirjoitti:
erimatti kirjoitti asiaa jokaisen kannattaisi miettiä sitä
erimatinkin
- Valitustatyhjästä
Paljonko te maksatte sätistä? Mitä olette tilanneet?
- naapuri999
Mielenkiintoista, että sätti on rikki, eikä ilmeisesti ole aikomustakaan korjata? Asiasta ei mitään informaatiota missään. Mutta samaan aikaan keskustelusta poistetaan viestejä sääntöjen vastaisena. Eli kyllä meitä sättikansaa sentään joku valvoo. Yksinäisenä vietän jussia, ja nyt keskustelukavereihin ei saa kontaktia. Ulkona sataa. Aika mälsää.
- yksinäistäjuhannuksista
"Maksanhan" minä sätistä kun sallin mainosten näkyvän. Jatkossa onkin pidettävä mainostenestoohjelma päällä kun näillä sivuilla pyörii jos ei ala tapahtua korjausliikkeitä ja sukkelaan sittenkin.
- lapinhelste
Yksin oot tietenkin ,no kenen syy.?
- hyvinerikoista
Erikoistahan tässä on se, että minun aiempi viesti poistettiin. Siinä kerroin ihan vaan sen, ettei sätti ole rikki ja sinne pääsee hakukoneen kautta. Eli kirjoittaa johonkin hakukoneeseen suomi24 ja sen huoneen nimen, johon haluaa mennä, niin sitä kautta pääsee huoneeseen aivan normaalisti.
- perusperiaate
En! En periaatteestakaan käytä hakukonemetodia. Uksen on auettava normaalien linkkien kautta!
- vonden
Periaatteet vie perikatoon..
mä nään tän uutena mahdollisuutena itselleni.
- rimas
Nyt nautitaan juhannuksesta ja suuresti ei riitaa ei juoruja ei toisten mollaamista.
tää on niin tätä.
- Dan.Mark
Olen yhtiömme puolesta hyvin pahoillani, että palvelumme ei ole toiminut odotetulla tavalla ja korvaukseksi saatte kertailmaislipun vanhimmat ja viisaimmat-sätin vapaavalintaiseen arki-iltaan.
Toivottavasti jäsenyytenne on jatkossakin yhtiössämme ja palvelumme laatu tyydyttää teitä.
Ystävällisin terveisin iso dirikka Dan Mark
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958