Okei eli otsikko ei ole mikään clickbait. Olin mun poikaystävän *Eetun kaverin kotibileissä ja juotiin jonkin verran. No sieltä se kaveri tuli muutaman tunnin jälkeen aika ympäri kännissä kysymään kuinka tosissani oon Eetun kanssa. No mä vastasin et niin tosissani kun voi olla mutta mun kaveri paukautti et se on RAKASTUNU Eetuun. No mä lähdin samantien ulos sulattelemaan tätä uutista ja kaveri seurasi perässä. Me oltiin eka ihan hiljaa ja sitten se kysyi että olisiko mitenkään mahdollista että mä ja Eetu erottais. Suutuin ja lähdin takaisin sisälle. Mä tapasin Eetun ja me juteltiin. Eetu vastas et ei oo todellakaan aikeissa jättää mua. Seuraavana päivänä kaveri laitto viestiä ja suoraan kysy että oliko Eetu kiinnostunut siitä. En tiiä mitä pitäis tehä? Feidaanko vai puhunko vai mitä teen???
Paras kaveri rakastunut mun poikaystävään
tyttö24
1
315
Vastaukset
Puhu ystäväsi kanssa jos ei onnistu niin se on sit heippa ystävyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932576Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww961574- 671495
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19976- 81953
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe41872Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta114860- 54803
- 30726