Okei eli otsikko ei ole mikään clickbait. Olin mun poikaystävän *Eetun kaverin kotibileissä ja juotiin jonkin verran. No sieltä se kaveri tuli muutaman tunnin jälkeen aika ympäri kännissä kysymään kuinka tosissani oon Eetun kanssa. No mä vastasin et niin tosissani kun voi olla mutta mun kaveri paukautti et se on RAKASTUNU Eetuun. No mä lähdin samantien ulos sulattelemaan tätä uutista ja kaveri seurasi perässä. Me oltiin eka ihan hiljaa ja sitten se kysyi että olisiko mitenkään mahdollista että mä ja Eetu erottais. Suutuin ja lähdin takaisin sisälle. Mä tapasin Eetun ja me juteltiin. Eetu vastas et ei oo todellakaan aikeissa jättää mua. Seuraavana päivänä kaveri laitto viestiä ja suoraan kysy että oliko Eetu kiinnostunut siitä. En tiiä mitä pitäis tehä? Feidaanko vai puhunko vai mitä teen???
Vastaukset 1
Puhu ystäväsi kanssa jos ei onnistu niin se on sit heippa ystävyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231004- 71912
- 103906
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha570845- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 66635
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627