Menkat loppumassa mutta vielä tulee vähän verta

Huolissaan

Olen 14-vuotias ja mulla on alkaneet menkat noin puoli vuotta sitten eli eivät ole vielä säännölliset.
Olen nytten reissussa ja mulla alko menkat täällä. Siinä ei ole mitään ongelmaa vaan siinä, että menkkani on alussa runsaat ja sitten lopussa tulee vähän.

Nyt kolmatta päivää on vuotanut vähän eli vähän niinkun lopussa mielestäni. Kysymykseni on siis se, että vaihdan illalla siteen ja aamulla menen katsomaan onko siinä mitään, ei se on tyhjä ja ajattelen että voin mennä uimaan tänään, mutta nyt kolmatta päivää on sama homma että suunnileen kello 12 päivällä sitä verta tulee vähäsen. Ovatko ne loppumassa mutta koska ne eivät ole säännölliset ne ei lopu ihan heti? Ja olemme menossa maanantaina eli 25.6 vesipuistoon enkä halua käyttää tamponia.

4

339

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enolisihuolissaan

ovat varmaan loppusuoralla :)

• Huolissaan

Tänään aamulla oli vähän ruskeaa siteessä, mutta luin jossain keskustelussa että kannattaa tarkistaa niin että pinnistää vähän ja kattoo että tuleeko sitä verta vielä. No minä kokeilin ja tuli sitä verta vähän vielä mutta se oli jo aikalailla sellasta löllömaista kun yleensä mulla menkkojen keskivaiheessa ei taas ole sitä löllöä niin minustakin tuntuu että olen loppuvaiheessa. Toivottavasti ehtivät loppua maanantaihin mennessä.

• Huolissaan

Ja mitä ajattelette jos menen huomenna jo uimaan mereen kun kerroin jo että tänään tuli pikkuinen vuoto?

• Miss19
        Huolissaan kirjoitti:

Ja mitä ajattelette jos menen huomenna jo uimaan mereen kun kerroin jo että tänään tuli pikkuinen vuoto?

Ei kinnosta kua siis ainakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      2940
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1061
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      883
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      836
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      799
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      684
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      79
      655
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    9. 50
      625
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      614
    Aihe