Olen 14-vuotias ja mulla on alkaneet menkat noin puoli vuotta sitten eli eivät ole vielä säännölliset.
Olen nytten reissussa ja mulla alko menkat täällä. Siinä ei ole mitään ongelmaa vaan siinä, että menkkani on alussa runsaat ja sitten lopussa tulee vähän.
Nyt kolmatta päivää on vuotanut vähän eli vähän niinkun lopussa mielestäni. Kysymykseni on siis se, että vaihdan illalla siteen ja aamulla menen katsomaan onko siinä mitään, ei se on tyhjä ja ajattelen että voin mennä uimaan tänään, mutta nyt kolmatta päivää on sama homma että suunnileen kello 12 päivällä sitä verta tulee vähäsen. Ovatko ne loppumassa mutta koska ne eivät ole säännölliset ne ei lopu ihan heti? Ja olemme menossa maanantaina eli 25.6 vesipuistoon enkä halua käyttää tamponia.
Menkat loppumassa mutta vielä tulee vähän verta
4
295
Vastaukset
- enolisihuolissaan
ovat varmaan loppusuoralla :)
- Huolissaan
Tänään aamulla oli vähän ruskeaa siteessä, mutta luin jossain keskustelussa että kannattaa tarkistaa niin että pinnistää vähän ja kattoo että tuleeko sitä verta vielä. No minä kokeilin ja tuli sitä verta vähän vielä mutta se oli jo aikalailla sellasta löllömaista kun yleensä mulla menkkojen keskivaiheessa ei taas ole sitä löllöä niin minustakin tuntuu että olen loppuvaiheessa. Toivottavasti ehtivät loppua maanantaihin mennessä.
- Huolissaan
Ja mitä ajattelette jos menen huomenna jo uimaan mereen kun kerroin jo että tänään tuli pikkuinen vuoto?
- Miss19
Huolissaan kirjoitti:
Ja mitä ajattelette jos menen huomenna jo uimaan mereen kun kerroin jo että tänään tuli pikkuinen vuoto?
Ei kinnosta kua siis ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949074Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153104En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911169Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84970