Otsikko^ en kuitenkaan vastaa henkilökohtaisuuksiin
Kyselkää 16-vuotiaalta tytöltä
40
1888
Vastaukset
- fgyjhfj
Mihin asti Halpa-Halli on tänään auki ja mitä mun kannattais ostaa sieltä?
- Tuhma_
Mikä sun snäppi on
- 15tyttö
En tiedä, osta ruokaa :)
- 15tyttö
Tuhma_ kirjoitti:
Mikä sun snäppi on
En jaa somejani missään tuntemattomille
- normaalit_kysymykset
Mitkä ovat lempiruokiasi? Mistä herkuista pidät? Mistä kouluaineista tykkäät eniten? Oletko lukiossa tai menossa lukioon? Aiotko ajaa ajokortin? Missä päin Suomea asut? Harrastatko jotain liikuntaa? Pidätkö lukemisesta? Minkä väriset hiukset sinulla on? Ovatko hiuksesit pitkät, lyhyet vai jotain siltä väliltä? Oletko perheesi ainoa lapsi? Oletko raitis? Mistä musiikista pidät?
- 15tyttö
Pidän esim lohesta ja perunoista. Suklaasta tykkään eniten. Kuvis ja äidinkieli. Aion mennä lukioon 9. luokan jälkeen. Ajan ehkä sitten kun täytän 18. En halua kertoa asuinpaikkaani. Harrastan lenkkeilyä. Lukeminen on ihan kivaa. Hiukseni ovat sellaiset maantienruskeat ja vähän yli olkapäiden pitkät. En ole ainoa, mulla on veli. Olen raitis. Pidän suomalaisesta musiikista.
- Aah
1. Ootko neitsyt?
2. Milloin itsetyydytit viimeks?
3. Äänteletkö tyydyttäessäsi?- 15tyttö
1. Olen neitsyt
2. Äsken
3. Jos olen yksin kotona, huokailen koska se kiihottaa mua ;)
- 15tyttö
Ja otsikossa on kirjoitusvirhe, olen siis 15-vuotias!
- 15vpoikaaaaqa
Kun mössötän hiuksiani sielt tippuu pölyä ja hiekkaa, ei oo varmaan hilsettä. Mitä se on?
- 15tyttö
Hiekkapölyä
- 14-15Poika
Ootko koskaa "Sextaillu" ?
Ootko koskaa lähettäny nudei ?
Ootko koskaa kädettäny poikaa ?
Ooks koskaa nussinu ?- AitoStadinkundi
Kerrankin kysymykset aseteltu oikein!!!
Ootko koskaa sextaillu, tarkoittaa SUUDELLUT
Ooks koskaan nussinu?, tarkoittaa juuri sitä mitä aina sekoitetaan sextailuun. - 14-15Poika
Juu oon mäki asunu stadis mut en muistais että ne kyllä iha noin menis :D
- Buahahaha
14-15Poika kirjoitti:
Juu oon mäki asunu stadis mut en muistais että ne kyllä iha noin menis :D
Sekstaileminen on suutelemista. Jokainen stadin kundi tuon tietää.
- 15tyttö
En oo mitään noista
- 0letApina
Buahahaha kirjoitti:
Sekstaileminen on suutelemista. Jokainen stadin kundi tuon tietää.
Siis oletko tyhmä vai tyhmä, sextaaminen tulee englanninkielisestä sanasta sex texting eli seksuaaalisten viestejen lähtemmäsisestä, sinä pieni keskenkasvanut ihmisen alku. Opettele termit tule sitten aukomaan, tai muuten.
- EnKylTiiä
Miten yleensä itsetyydytät?
Kostutko helposti?
Monta sormea mahtuu pilluun?- 15tyttö
Hinkkaan peitolla.
No joo
Yks, oon kokeillu vaan kaks kertaa laittaa sormee sisään
- 14poika
millainen olisi unelmiesi poikaystävä? entä kuinka pitkää munaa haluaisit?
- 15tyttö
Unelmapoikaystävä ois sellanen, joka on oikeesti kiinnostunut musta, eikä vaan mun tisseist tai perseestä. Ulkonäöllä ei oo hirveesti väliä, kunhan se ois luonteeltaan ihana. Se lohduttais ja auttais mua, jos on joku hätänä, haluais olla lähekkäin ja näyttää tunteitaan, ei kuitenkaan liikaa. Mut ei sais koko ajan olla liian siirappinen ja ällöromanttinen :D
15tyttö kirjoitti:
Unelmapoikaystävä ois sellanen, joka on oikeesti kiinnostunut musta, eikä vaan mun tisseist tai perseestä. Ulkonäöllä ei oo hirveesti väliä, kunhan se ois luonteeltaan ihana. Se lohduttais ja auttais mua, jos on joku hätänä, haluais olla lähekkäin ja näyttää tunteitaan, ei kuitenkaan liikaa. Mut ei sais koko ajan olla liian siirappinen ja ällöromanttinen :D
Millainen kuppikoko?
- kontio
Kirjotatko nimes mun kumppareihin
- 15tyttö
En.
- kontio
15tyttö kirjoitti:
En.
Etkö edes kumpparieni pohjaan?
- kysymyksiä
Millaisia pikkareita tykkäät käyttää? Sheivaatko? Onks kukaan nähnyt sua alasti muut kuin perheen jäsenet?
- 15tyttö
Sheivaan kädet ja jalat. Vaikka kuinka moni on nähny :D esim. uimahallissa, leirintäalueiden suihkuissa yms. Perheen jäsenet ei oo nähny alasti sen jälkeen kun olin 8 ja keho alko muuttumaan, paitsi äiti on tietty nähnyt edellä mainituissa paikoissa, mut senkään kanssa en todellakaan kotona sauno tai mitään.
15tyttö kirjoitti:
Sheivaan kädet ja jalat. Vaikka kuinka moni on nähny :D esim. uimahallissa, leirintäalueiden suihkuissa yms. Perheen jäsenet ei oo nähny alasti sen jälkeen kun olin 8 ja keho alko muuttumaan, paitsi äiti on tietty nähnyt edellä mainituissa paikoissa, mut senkään kanssa en todellakaan kotona sauno tai mitään.
Kierrättekö kesällä autolla leirintä alueita?
- en.viiti.zekata.ite
Paljonko kello on?
- jooooo
Mikä sinulle olisi mieluisen kokoinen muna?
- Poika15w
Haluaisitko kokeilla sextaamista 15v pojan kanssa? En itsekkään ole vielä kokeillut.
- 15tyttö
Ei kiitos :) haluan ekan kertani tapahtuva vasta vanhempana jonkun tuntemattoman kanssa pimeässä huoneessa. Katsotaan muutaman vuoden päästä uudestaan ;)
- poitsutäält
15tyttö kirjoitti:
Ei kiitos :) haluan ekan kertani tapahtuva vasta vanhempana jonkun tuntemattoman kanssa pimeässä huoneessa. Katsotaan muutaman vuoden päästä uudestaan ;)
Miks tuntemattoman kanssa? Onko jännempää?
- 15tyttö
Ei varmaan jännempää, mutta jos on yhden yön juttu, on mahdollisuus siihen ettemme näe enää koskaan ja tyyppi ei 95% varmasti kerro minun tutuilleni mitä teimme. Tämä sen takia, koska häpeäisin varmaan itseäni.
Jos olisi vakituinen seurustelusuhde tämän ikäisenä ja ero tulisi, jollain todennäköisyydellä jätkä juoruaisi kaikille millainen olen sängyssä. - KETALEENKADOTTANUT
KUULUISASTI KUULUISIA KUULISTEN KUULIAISTEN KLASSIKOITA! MISSÄ ON VANHA JA LIKAINEN KETALEENI JOTA EN POTKIKSESTANI LÖYDÄ?????!!!!!!!!!!!!!
- Pilsi
Voitko tehdä minulle leivän
- greyrey
Saisko pilluu
- 15tyttö
Mikä ettei.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571855Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141702- 1371266
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 163744
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala414662- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535