7 kukkaa tyynyn alle....alasti niitylle kieriskelemään.....ja kaivoon,lampeen kurkkimaan...
Sataa vettä, mutta aivan mahtava vihreys, sekä vehreys...
Kaikille hyvää ja kaunista Juhannusta!
HYVÄÄ JUHANNUSTA!
76
926
Vastaukset
- KirjoitanNyt
Kiitos! Onko mitkä ajatukset, tunnelmat?
- Nykyaijat
Nokkosia pitäis poimia. Punkkeja pelkään. Kullan kuvia katsotaan padista
- KirjoitanNyt
Kyllä nykyaika on sitte tylsää! Miten pääsis takas menneisyyteen? Pitäs soveltaa toisenlaiset taijat, nykyaikaan sopivat. Kaivojakaan enää ole.
- siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Kyllä nykyaika on sitte tylsää! Miten pääsis takas menneisyyteen? Pitäs soveltaa toisenlaiset taijat, nykyaikaan sopivat. Kaivojakaan enää ole.
Kahttoo kuka kurkisttaa ensmäisenä kännykästä tahi tietokonneest ; D)). Tunnelmat täyet, rillattu o : D.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Kahttoo kuka kurkisttaa ensmäisenä kännykästä tahi tietokonneest ; D)). Tunnelmat täyet, rillattu o : D.
Sataako siellä? Voi että voi VITUTTAA.
- siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Sataako siellä? Voi että voi VITUTTAA.
Arska paistaa ja lämmintäkkii kolomattakymmentä😃
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Arska paistaa ja lämmintäkkii kolomattakymmentä😃
Missä ne juhannustaijat olla saa miele nousemmaa? Oliko se, että riisua alasti, ajaa pää kaljuksi, pippuria silmiin ja pullo tabascoa kurkkuu..
Mutta tosi kivalta kuulostaa ilma siellä ja myös tuo grillaus. Onko luvassa myös saunomista? - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Missä ne juhannustaijat olla saa miele nousemmaa? Oliko se, että riisua alasti, ajaa pää kaljuksi, pippuria silmiin ja pullo tabascoa kurkkuu..
Mutta tosi kivalta kuulostaa ilma siellä ja myös tuo grillaus. Onko luvassa myös saunomista?Just lähen, röllykkä täynnä ; D.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Just lähen, röllykkä täynnä ; D.
Parempi röllykkä täynnä kuin tyhjä. Ei minua sää tympi, eikä johdu muista, omia pään ristiriitoje, mitä kaikilla joskus on. Hyvä vaan, että välillä sattaa, saa luonto vettä!
Onkos sinulla muita juhannusherkkuja, kylmää saunajuomaa ehkä? Tulleeko töllöstä mittää katsomise arvoista?
Tuossa ojassa kasvaa rentukoita ja osmankäämiä. Kivoja nuo käämit, palaakoha nillä pinna koskaa eh eh....
Jos semmose pötikä tyynyn alle laittais,tuliskoha taikoja unnii ;D - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Parempi röllykkä täynnä kuin tyhjä. Ei minua sää tympi, eikä johdu muista, omia pään ristiriitoje, mitä kaikilla joskus on. Hyvä vaan, että välillä sattaa, saa luonto vettä!
Onkos sinulla muita juhannusherkkuja, kylmää saunajuomaa ehkä? Tulleeko töllöstä mittää katsomise arvoista?
Tuossa ojassa kasvaa rentukoita ja osmankäämiä. Kivoja nuo käämit, palaakoha nillä pinna koskaa eh eh....
Jos semmose pötikä tyynyn alle laittais,tuliskoha taikoja unnii ;DNäi o : D. Sato äsken tiäläkkii, kirkkaalt taivaalt. Kapanossi on kans hyvvee kans kärryyttee. Arkimaitojuoma kylymänä herkkua ; D. Neloselta taittaa tulla elläimellinen juttu : D. Jos pallit ei kiinnosta kakkosessa : D. Laittasinkohan mie 57653 unelmmaa hakusseen : ).
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Näi o : D. Sato äsken tiäläkkii, kirkkaalt taivaalt. Kapanossi on kans hyvvee kans kärryyttee. Arkimaitojuoma kylymänä herkkua ; D. Neloselta taittaa tulla elläimellinen juttu : D. Jos pallit ei kiinnosta kakkosessa : D. Laittasinkohan mie 57653 unelmmaa hakusseen : ).
83257 :D Laita vaa, vaikkei niitä unelmia rahalla saa :) käärmekaisan taikoja käytä oikeaan rivvii...
- siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
83257 :D Laita vaa, vaikkei niitä unelmia rahalla saa :) käärmekaisan taikoja käytä oikeaan rivvii...
Eihän niin sua tehä : D. En ies sillo aikonnaa tehnynnä taikoja, ku pelasin pitkävettoo ens kerttoo. Rastasin Jenkkikoripalliin neljä ristiä, veikkuu toimihenkilö sano et liian suur kerroin. Otin sit yhen pois, sitte kelepas. Sitte jännittelemmään tulosta yhen mais yöllä, kah nii pelasivat niis kolomes koripalli pelliis tasurit, se tiputettu ei? Joku sai muutaman eeron. 2 eerolla 2480 eerroo. Noh, pelilöistähän tull hirmunen halloo, olevinnaa olivat sopupelijä. Kukapa tiettää mitä tapahtu, en minä ainaskkaa ; D.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Eihän niin sua tehä : D. En ies sillo aikonnaa tehnynnä taikoja, ku pelasin pitkävettoo ens kerttoo. Rastasin Jenkkikoripalliin neljä ristiä, veikkuu toimihenkilö sano et liian suur kerroin. Otin sit yhen pois, sitte kelepas. Sitte jännittelemmään tulosta yhen mais yöllä, kah nii pelasivat niis kolomes koripalli pelliis tasurit, se tiputettu ei? Joku sai muutaman eeron. 2 eerolla 2480 eerroo. Noh, pelilöistähän tull hirmunen halloo, olevinnaa olivat sopupelijä. Kukapa tiettää mitä tapahtu, en minä ainaskkaa ; D.
No höh!! Toisen epäonni on toisen onni...ihmettelin äsken missä minu suklaalevy, selä allaha se, sulaneena.
Pittää lähtä pesulle heh. - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
No höh!! Toisen epäonni on toisen onni...ihmettelin äsken missä minu suklaalevy, selä allaha se, sulaneena.
Pittää lähtä pesulle heh.Heh heh mikä elokuva nelosella : D. Vai suklaapupuks aijjoit? Nam : D.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Heh heh mikä elokuva nelosella : D. Vai suklaapupuks aijjoit? Nam : D.
Zookeepper, olen nähnyt sen joskus. Älä nyt viihi minulle tommosta..Meni lakanatki vaihtoon heh..niin oli puputusta :D
Nyt annan sinulle ohjelman katsomis rauhan. Kiitos seurasta! - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Zookeepper, olen nähnyt sen joskus. Älä nyt viihi minulle tommosta..Meni lakanatki vaihtoon heh..niin oli puputusta :D
Nyt annan sinulle ohjelman katsomis rauhan. Kiitos seurasta!Hyvä, suapi iskuvinkkejä ; D. Ainii öit : ).
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Hyvä, suapi iskuvinkkejä ; D. Ainii öit : ).
Olet vain oma itsesi. Luin aloitustasi, ketjua..tottakait pitää olla ranttu ja kelvata naisen juuri sinulle. Sitten se monni juttu, pois sellaiset puheet. Katsoin prifiiliasi, näyttävä mies, jonka rinnalle voin toden totta kuvitella näyttävän naisen!
Hyvää yötä!
- juhannustaianvuoksi
Alasti niitylle kieriskelemään. Ei kai kukaan enää uskalla tehdä sellaista punkkien takia.
- siinäsulle
Likkooppa Teekutsuilla linkkii yllält, siellä tais olla vinkki siihen ; D)).
- KirjoitanNyt
Pitäisi suojautua punkkien varalta heh..öitä!
- siinäsulle
Mulla onnii rokotukset voimas 4 piikkiä jo otettu, mie voisin ne nöpöstellä pois ; D.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Mulla onnii rokotukset voimas 4 piikkiä jo otettu, mie voisin ne nöpöstellä pois ; D.
Niimpä! Kumpa sinulle ilmaantuisi miellyttävä nöpösteltävä sinne. Iltapunkkitarkastus on suositeltavaa punkkialueilla liikuttaessa.
Avotulenkin voisi tehdä, jos tulenteko onnistuu tässä sateessa heh.
Aloin miettimään tuota nöpöstelyä, se voi kuule olla, että nöpöstiinat juoksee karkuun, kun kaikkille flirttailet, eivät tykkää. Olet niin mahdoton siinä hommassa!
Onko kukaan sukulaisistasi vielä lukenut kirjanraakiletta? - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Niimpä! Kumpa sinulle ilmaantuisi miellyttävä nöpösteltävä sinne. Iltapunkkitarkastus on suositeltavaa punkkialueilla liikuttaessa.
Avotulenkin voisi tehdä, jos tulenteko onnistuu tässä sateessa heh.
Aloin miettimään tuota nöpöstelyä, se voi kuule olla, että nöpöstiinat juoksee karkuun, kun kaikkille flirttailet, eivät tykkää. Olet niin mahdoton siinä hommassa!
Onko kukaan sukulaisistasi vielä lukenut kirjanraakiletta?Tasapuolissuus enne kaikkee, vai mitä? Oikkee nöpösteltävä jos löytys, sitte varmmaannii jutut pitäs rauhottoo tahi soppii pelisiännöt ; D. Njaa, empä tiijjä, eivät ainakkaa kertonneet ou. Eipä niitä sukullaissii ennee muutenkkaa paljjoo näy. Oun tuossa miettinnä, jos kummi pojalle koht kertos lokist. Sillä eholla, ettei muille kerro, mikä on aika epätoten näköst ; D)). Mutta suorraan sanottuna, eihän tottuus pala tulessakkaa? Kaikesta kirjottamisest mänen takkuusseen, en kehttoo ennee tässä vaihheessa sipistellä.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Tasapuolissuus enne kaikkee, vai mitä? Oikkee nöpösteltävä jos löytys, sitte varmmaannii jutut pitäs rauhottoo tahi soppii pelisiännöt ; D. Njaa, empä tiijjä, eivät ainakkaa kertonneet ou. Eipä niitä sukullaissii ennee muutenkkaa paljjoo näy. Oun tuossa miettinnä, jos kummi pojalle koht kertos lokist. Sillä eholla, ettei muille kerro, mikä on aika epätoten näköst ; D)). Mutta suorraan sanottuna, eihän tottuus pala tulessakkaa? Kaikesta kirjottamisest mänen takkuusseen, en kehttoo ennee tässä vaihheessa sipistellä.
Mutta jos hän sivusta huomaa sinun nöpöstelevän, flirtillä heittävän muille..no ok, itse tiijät parhaiten mitä teet. Joskus vain käy mielessä, että jos menee hyvät tsäännsit ohi, kun flirttailet niin monille,en halunnut komentaa tms..se siittä, en puutu ennää tuoho, vaan alan täysillä härskisti härnää nii saa nähdä, miten sitte suhtaudut :D))) Tuletko toissii aatoksii hah hah...
Minkä ikäinen kummipoikasi on? - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Mutta jos hän sivusta huomaa sinun nöpöstelevän, flirtillä heittävän muille..no ok, itse tiijät parhaiten mitä teet. Joskus vain käy mielessä, että jos menee hyvät tsäännsit ohi, kun flirttailet niin monille,en halunnut komentaa tms..se siittä, en puutu ennää tuoho, vaan alan täysillä härskisti härnää nii saa nähdä, miten sitte suhtaudut :D))) Tuletko toissii aatoksii hah hah...
Minkä ikäinen kummipoikasi on?No enhän mie nyt ennee kaikille heitä : ). Mitenhän paljon ois aikalähelle öööö oisko 32. Muistaaksen kultakellon ostin kolomekymppiä ku täytti.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
No enhän mie nyt ennee kaikille heitä : ). Mitenhän paljon ois aikalähelle öööö oisko 32. Muistaaksen kultakellon ostin kolomekymppiä ku täytti.
Ihan aikuinen siis jo. Kultakello, hienolahja ja muisto!
Henkilökohtaisesti en halua olla välikätenä, huonontamassa, heikentämässä mahdollisuuksiasi oikeaan nöpöstiinaan. Mietin, kun olemme niin kauan kirjoitelleet, ettei hän katso tätä joksikin muuksi, kuin palstakirjoitteluksi.. - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ihan aikuinen siis jo. Kultakello, hienolahja ja muisto!
Henkilökohtaisesti en halua olla välikätenä, huonontamassa, heikentämässä mahdollisuuksiasi oikeaan nöpöstiinaan. Mietin, kun olemme niin kauan kirjoitelleet, ettei hän katso tätä joksikin muuksi, kuin palstakirjoitteluksi..Heh heh nuo kummipojattii tulloo kalliiks : D)). Tokkopa, oon sanonna missee kirjuttelen, miks kirjuttelen. Ja sennii et tiäl suattaa olla sekopäit, eikä kannata mittee henkilö kohtasta laittoo : D)).
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Heh heh nuo kummipojattii tulloo kalliiks : D)). Tokkopa, oon sanonna missee kirjuttelen, miks kirjuttelen. Ja sennii et tiäl suattaa olla sekopäit, eikä kannata mittee henkilö kohtasta laittoo : D)).
Ok, minä taijan vissiin ottaa välillä turhan vakavasti, niinkuin neitsyet yleensä ja huolestua :D Tuo on kiva, että osaat ottaa asiat asioina ja huojentaa turhia huolestumisiani :)
Ei niin vakavaa siis tämäkään kirjoittelu täällä :) Ok, yritän ottaa rennommin.
Olemme erillaiset. - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ok, minä taijan vissiin ottaa välillä turhan vakavasti, niinkuin neitsyet yleensä ja huolestua :D Tuo on kiva, että osaat ottaa asiat asioina ja huojentaa turhia huolestumisiani :)
Ei niin vakavaa siis tämäkään kirjoittelu täällä :) Ok, yritän ottaa rennommin.
Olemme erillaiset.Rehellisyys muan perrii. Vakavvoo, ei toki, mutta vakavalla mielellä muuten ; D. Jokos sate lakanna siellä?
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Rehellisyys muan perrii. Vakavvoo, ei toki, mutta vakavalla mielellä muuten ; D. Jokos sate lakanna siellä?
Joo, loppui joku aika sitten. Puolipilvistä nyt, näyttää mukavalta. Joskus lukenut neitsyen luonnekuvvausta, oli niin vaikeaksi ihmiseksi luokiteltu, mutta mehä ei uskota horoskooppeihin, tiijettää jo muutenki, kuin vaikia oon :D
Milloin työt alkaa? - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Joo, loppui joku aika sitten. Puolipilvistä nyt, näyttää mukavalta. Joskus lukenut neitsyen luonnekuvvausta, oli niin vaikeaksi ihmiseksi luokiteltu, mutta mehä ei uskota horoskooppeihin, tiijettää jo muutenki, kuin vaikia oon :D
Milloin työt alkaa?Tiistaina😨 Ja myö akvaarukset ollaannii heleppoja😂😈 Yhtä vähän uskottaan, ku muapallo o pyörree😆
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Tiistaina😨 Ja myö akvaarukset ollaannii heleppoja😂😈 Yhtä vähän uskottaan, ku muapallo o pyörree😆
Luin vesikon luonneanalyysin, siinä oli yhtä paljon myönteisiä puolia, kuin neitsyillä negatiivisia, voi masennus :D)) Saanks vaihtaa syntymäkuukautta??!!
Aaa, kohta jo työt....tympiikö?
Hyvää yötä! - siinäsulle
KirjoitanNyt kirjoitti:
Luin vesikon luonneanalyysin, siinä oli yhtä paljon myönteisiä puolia, kuin neitsyillä negatiivisia, voi masennus :D)) Saanks vaihtaa syntymäkuukautta??!!
Aaa, kohta jo työt....tympiikö?
Hyvää yötä!Empä sanos, voi tulla mielenkiintoinen ja haasteellinen syksy töissä. Jotenki semmonen kutina. Öitä : D.
- KirjoitanNyt
siinäsulle kirjoitti:
Empä sanos, voi tulla mielenkiintoinen ja haasteellinen syksy töissä. Jotenki semmonen kutina. Öitä : D.
Noista minun kirjoituksistani ota selvää, vaikeasti ymmärrettävissä , huonosti kirjoitettu. Noh, ei jaksa enää samasta jauhaa..
Paitsi tuli mieleen, kun eilen luin varsteks horoskooppien luonnekuvauksia, niin vesikot mainittiin hyväksi suutelijoiksi ;D
Ei siis ihme, vaikka meni pää pyörälle painajaisen vuoksi. Tai minähän se suutelija olin ja sinä yritit vastata minkä autolla ajamiselta pystyit. Et ollut innokas, etkä laittanut vastaakaan, olit niinku, etää samahan tuo.
Luin sitten myöhemmin, että unessa suutelu suulle merkitsee kaveruutta.
Ihmettelin kovasti unta 😨 mutta tosiaan unitulkinnan mukkaa, kyse olis palstakaveruudesta :)
Söitkös tänä juhannuksena juustokeittoa? - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Noista minun kirjoituksistani ota selvää, vaikeasti ymmärrettävissä , huonosti kirjoitettu. Noh, ei jaksa enää samasta jauhaa..
Paitsi tuli mieleen, kun eilen luin varsteks horoskooppien luonnekuvauksia, niin vesikot mainittiin hyväksi suutelijoiksi ;D
Ei siis ihme, vaikka meni pää pyörälle painajaisen vuoksi. Tai minähän se suutelija olin ja sinä yritit vastata minkä autolla ajamiselta pystyit. Et ollut innokas, etkä laittanut vastaakaan, olit niinku, etää samahan tuo.
Luin sitten myöhemmin, että unessa suutelu suulle merkitsee kaveruutta.
Ihmettelin kovasti unta 😨 mutta tosiaan unitulkinnan mukkaa, kyse olis palstakaveruudesta :)
Söitkös tänä juhannuksena juustokeittoa?Juustot syyvvään juustona : D. Tännää söin täytekuakkua ; P... . Siinä ne lomapäivät hupennoo!!!! Misttees juusto juolahti mielleen?
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Juustot syyvvään juustona : D. Tännää söin täytekuakkua ; P... . Siinä ne lomapäivät hupennoo!!!! Misttees juusto juolahti mielleen?
Juhannuksesta tai mitä ajattelit? Oliko juhlat? Minäpä söin lakritsijäätelöä, tosi hyvvää!
- YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Juhannuksesta tai mitä ajattelit? Oliko juhlat? Minäpä söin lakritsijäätelöä, tosi hyvvää!
Kummipojanpojan synttärit : D. Miten juusto kuulluu Juhannuksseen?
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Kummipojanpojan synttärit : D. Miten juusto kuulluu Juhannuksseen?
Ai, hänellä oli nyt syndet Eikö sielläpäin juustokeitto kuulu juhannukseen?
- YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Hirmuset pirskkeet nelivuotijjaalla : D)). Makkara tiällä kuulluu Juhannuksseen : D.
- KirjoitanNyt
KirjoitanNyt kirjoitti:
Googletin, pohjanmaan juhannuksen perinneruoka. Oletko koskaan maistanut? Sitä keitetään täällä aina juhannuksena.
- YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Googletin, pohjanmaan juhannuksen perinneruoka. Oletko koskaan maistanut? Sitä keitetään täällä aina juhannuksena.
Noh, huhhuh miltä keitos näyttää : D. Hih hih tiällä taittaa olla tuo piirakkamunavoilla sitä perinnettä ; D.
- Turh
Moi
Luulen että mun mies pettää mua.. joka kerta kun yritän tehdä aloitetta hän torjuu. Tämä kaikki lapsen syntymän jälkeen, olenko vain niin ällöttävää hänen mielestä? Mitä voisin tehdä?- KirjoitanNyt
Keskustele hänen kanssaan asiasta. Miehellä voi olla monenlaisia ajatuksia isyydestä, vauva-arjesta, äitiydestä yms. Kyse voi olla pelkästään hänen omista ajatuksistaan, jotka eivät liity millään lailla sinun viehättävyyteen tai ettet olisi edelleenkin hänelle tärkeä ja rakas.
Mutta torjunta kyllä ymmärrettävästi herättää monenlaisia tunteita ja epävarmuutta, epätietoisuutta.
Keskustele hänen kanssa ja kerro miltä se sinusta tuntuu ja mitä odotat ja haluaisit.
- Kärpäss
Voihan sellainenkin syy olla että on ihastunut toiseen :(
- KirjoitanNyt
Toivotaan, ettei tuo ole se syy! Varmasti torjunta herättää pelkoa kaikkein pahimmasta, mutta syy ei välttämättä ole toinen nainen. Tuo tuntuisi varmasti pahalta etenkin nyt, kun on yhteinen vauva ja toivoisi varmasti, että yhdessä vanhempina hoidatte lapsen. Ottaako hän osaa vauvan hoitoon? Onko muutoin millainen sinua kohtaan?
- KirjoitanNyt
Googleta, kuvahaku...mikäs sua oikein vaivaa, jäikö painajaisen keskeytys harmittammaa?
- YKooo
Klimppi keitto, mikä klimppikeitto ; D. No ei : D. Kohan härnneen ; D. Mutta sie vaikutat tännää pirtsakammalta, kenties tuijjotellunna irl jottai silimmiin? ; D.
- KirjoitanNyt
Ai se tuijotus-juttu :D siitähä on n. 7-8 v... en oo edes nähny sen jäläkkee. Yksittäinen outo tapahtuma. .
Rankin päivä ollu sitte pitkään aikaan tännää...huoh
Mitä veit lahjaksi kummipojalle?- YKooo
En mittää : D)). Kummipojanpojalle setelijä, niitähän se 4 vuotias kaipovvaakkii : D. Hirmu paljon sai kaikennäkössii humputukssii : D. Niit sitte rupes kassailemmaan oman kummisa kans. Ehe ehe leekoja oll satoja, siinä ne jo tunnin niit kassailivat. Oli mukavvoo kahottavvoo : D)). Miekkii muistan yhen nuorruuvven tuijjotuksen, lopuks iskin silimmee ohi mennes, takkoo kuulu hirmune rumahus : D)). Neitokaine ajo roklalla ilimmeisesti johonnii. En ilennä kahttoo mihin rämmäytti : D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
En mittää : D)). Kummipojanpojalle setelijä, niitähän se 4 vuotias kaipovvaakkii : D. Hirmu paljon sai kaikennäkössii humputukssii : D. Niit sitte rupes kassailemmaan oman kummisa kans. Ehe ehe leekoja oll satoja, siinä ne jo tunnin niit kassailivat. Oli mukavvoo kahottavvoo : D)). Miekkii muistan yhen nuorruuvven tuijjotuksen, lopuks iskin silimmee ohi mennes, takkoo kuulu hirmune rumahus : D)). Neitokaine ajo roklalla ilimmeisesti johonnii. En ilennä kahttoo mihin rämmäytti : D.
Raha on järki ratkaisu, voi ostaa sitten, mitä tarvitsee.Kiva muisto, hauska varmasti tuollainenkin. Taidan vielä vähän aikaa ikävällä....
Hyvää yötä! - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Raha on järki ratkaisu, voi ostaa sitten, mitä tarvitsee.Kiva muisto, hauska varmasti tuollainenkin. Taidan vielä vähän aikaa ikävällä....
Hyvää yötä!Hyvvee yöt, nii minnää. Josko kummitus viell kerkkeis käyä ; D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Hyvvee yöt, nii minnää. Josko kummitus viell kerkkeis käyä ; D.
Hui, jäinköhän kiinni, äkkiä teippi kurkistusluuku suojaksi!
Mitäs sinne tännää? - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Hui, jäinköhän kiinni, äkkiä teippi kurkistusluuku suojaksi!
Mitäs sinne tännää?Halakkoo viel tein joutessan ja huomena sitten muunlaissiin hommiin. Byyäääää!!!! Ja pyykin pesukonetta asettelin, ettei jylykyttelis : D)).
- KirjoitanNyt
Sitä kummitusta ei vissiin näkynyt sitte..olipa hyvää vadelmaviineriä, puoleen hintaan oli kaupassa.
Kirjoitan nykyään ihan vain tällä nimimerkillä, selvyyden vuoksi, etteivät miehet luulisi minua kaivatukseen. Osaavat vältellä vanhaa ja sairasta :D
Oon aika huonossa hapessa, näkisitpä!
Niin mitä byääää? Just vasta kirjoitit, että mukavat vibat syksyn suhteen, eikö olekkaan?- YKooo
Et yhtä huonossa hapessa, ku nuapurin murre. Vuuvven ol lietsussa, kiertel kyllee yksiksseen. Nyt löyty, sus oll syönnä melekkein kotisa nurkalle parpäivvee sitten. Ehkä parempi nii, oll kuulemma jo aika heikossa kunnossa : (. Ei näkynnä kummitusta, ei etes unissa : (. Ei tiijjä mukavist, mut jännist ehkä?
- KirjoitanNyt
Luonto karsii heikot, jäävät helposti saaliiksi. Joo, ehkä olis jo kohta minunkin kohdalla parempi niin, käynyt mielessä välillä...
No, kummituksilla toisinaan kiire, etenkin öisin hui.
Mitä jännää ? - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Luonto karsii heikot, jäävät helposti saaliiksi. Joo, ehkä olis jo kohta minunkin kohdalla parempi niin, käynyt mielessä välillä...
No, kummituksilla toisinaan kiire, etenkin öisin hui.
Mitä jännää ?Siut nyt potkittaan tiällä tervveeks ; D)). Mie ite meinnoon jiähä kummittelemmaa pahoille ja ahneille kuolttuun : ). Katottaa nyt kohan suahhaan tyelämäst tuas kinni loman jäläkkeen. Mittee jännee keksivät siel : D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Siut nyt potkittaan tiällä tervveeks ; D)). Mie ite meinnoon jiähä kummittelemmaa pahoille ja ahneille kuolttuun : ). Katottaa nyt kohan suahhaan tyelämäst tuas kinni loman jäläkkeen. Mittee jännee keksivät siel : D.
Joo, potkase päähä. Vai niin meinaat kuollessas tehä, nyt alako pelottammaa, jos oo vielä täällä sillo 😨Ainaha ne keksii jottai säästöjä, jännäpaskoja :D Yötä!
- KirjoitanNyt
Ja Iltamusiikiksi, jos sen nakkiveneen....öit.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Mittää nakkivenettä sulle. https://www.youtube.com/watch?v=TKGnlyd8UhY. ; D)).
Kiitos, mutta eihä tuo ollut "nakkivene". No, löysin sen youtuubista..
Hyvää yötä! - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Kiitos, mutta eihä tuo ollut "nakkivene". No, löysin sen youtuubista..
Hyvää yötä!No ei, tämäkkii voittaa tuommoset venneet. Puntti alakkaa tutisemmaan ; D. https://www.youtube.com/watch?v=jGnQQEU5gEY
- KirjoitanNyt
Aih, rumpukalavot! Sait linkin avattuani hengellistä mussiikkia ihtelles :D Kuuntelen sitäki ja klassista....
Mutta jo on nakkivene tiukassa saaha :D
Hei hei juntti, täällä heiluu puntti...
Tsempaamisestasi. Se on kauniisti ajateltu ja aina rohkaiset muita. Kiitos siittä, mutta älä ota tsemppaamistani liian vakavasti.. Pärjään. Välillä vain tulee rskaita ajatuksia, etenkin väsyneenä.
Muutes, minkä nimisen pyykkärin otit? Vieläkö hyökkii päälle?- YKooo
http://www.lg.com/fi/pyykinpesukoneet/lg-FH128TWH. Tämmösen : D. Parpäivvee men siättäis, nyt kohttuu hyvin kiihyttellöö ; D. Pittää viellä takajalakojennii alla suaha liukuestteet, vähän lattiakuakeli liian liukas? Aina sittää kaikki ruokanenhan oun kirjaimellisesti ; D. Menneisyyteen : ). https://www.youtube.com/watch?v=G0OU_sQ4dVk
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
http://www.lg.com/fi/pyykinpesukoneet/lg-FH128TWH. Tämmösen : D. Parpäivvee men siättäis, nyt kohttuu hyvin kiihyttellöö ; D. Pittää viellä takajalakojennii alla suaha liukuestteet, vähän lattiakuakeli liian liukas? Aina sittää kaikki ruokanenhan oun kirjaimellisesti ; D. Menneisyyteen : ). https://www.youtube.com/watch?v=G0OU_sQ4dVk
En välittänyt alimmaisestakkaa, lälly, mutta herkkä, jos sen jotenki tulkitsee erillälailla, kuin tämän hetkinen tunnetilani antaa myöten.
Luitko käyttöohjeet tarkasti? Eihän oo jääny kuljetustuet paikkoillee? Ne on ruuvattava irti. - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
En välittänyt alimmaisestakkaa, lälly, mutta herkkä, jos sen jotenki tulkitsee erillälailla, kuin tämän hetkinen tunnetilani antaa myöten.
Luitko käyttöohjeet tarkasti? Eihän oo jääny kuljetustuet paikkoillee? Ne on ruuvattava irti.Eihän niitä nyt lueta? : D)). Ensin yritellään iliman : D)). Myyjä selosti mitä ottoo pois, sitähä pittää vuattii hyvvee palavelluu. Heh heh tarvvii kohta, ku soittoo pesukonneelle, että ruppeeppa pesemmään. Vielä ku ite hakis likaset vuatteet pessuu, ni avot ; D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Eihän niitä nyt lueta? : D)). Ensin yritellään iliman : D)). Myyjä selosti mitä ottoo pois, sitähä pittää vuattii hyvvee palavelluu. Heh heh tarvvii kohta, ku soittoo pesukonneelle, että ruppeeppa pesemmään. Vielä ku ite hakis likaset vuatteet pessuu, ni avot ; D.
Nonnii eli sää siis jätit ne kuljetustuet sinne sisälle...selityksestä päätelle.
Niitähä ei näy päälle päi.Ruuvit irrotettaa sieltä takkaa...
Avot laiskijainen :D)) - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
Nonnii eli sää siis jätit ne kuljetustuet sinne sisälle...selityksestä päätelle.
Niitähä ei näy päälle päi.Ruuvit irrotettaa sieltä takkaa...
Avot laiskijainen :D))No en ehkä ihan nii tyhmä ou, ku jotkut insinöörit : D. Enköhä ou elämän aikanan jonkun konneen laittanna kunttoon : D. Ruuvvit, kumitapithan nuo oll.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
No en ehkä ihan nii tyhmä ou, ku jotkut insinöörit : D. Enköhä ou elämän aikanan jonkun konneen laittanna kunttoon : D. Ruuvvit, kumitapithan nuo oll.
En niin väittänytkään, päinvastoin, uskon, että olet kätevä käsistäsi.
Tuo laiskianen oli heitto, kun kirjoitit, että pyykki pitäs itsestään puhdistua, enkä sitäkään tosissani. Onhan se muutenki enemmän naisten hommaa, minusta
Hyvvää yötä! - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
En niin väittänytkään, päinvastoin, uskon, että olet kätevä käsistäsi.
Tuo laiskianen oli heitto, kun kirjoitit, että pyykki pitäs itsestään puhdistua, enkä sitäkään tosissani. Onhan se muutenki enemmän naisten hommaa, minusta
Hyvvää yötä!Joo. Hyvin oun selevinny käsillännii. Hyvät yöt : ).
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Joo. Hyvin oun selevinny käsillännii. Hyvät yöt : ).
Enkä ole koskaan pitänyt sinua tyhmänäkään. Eikös ne käjetki tee just sen mitä pää käskee..
Mukavat kädet sulla o, oon lukenu yhdestä valokuvasta. Kuva voi muutes kertoo melko palijo. KirjoitanNyt kirjoitti:
Enkä ole koskaan pitänyt sinua tyhmänäkään. Eikös ne käjetki tee just sen mitä pää käskee..
Mukavat kädet sulla o, oon lukenu yhdestä valokuvasta. Kuva voi muutes kertoo melko palijo.Joo tuhat sannoo ; D. En minä viisaskkaa ou, turha sitä o väittee. Jokos siellä myrskyvvää?
- KirjoitanNyt
yxkutale kirjoitti:
Joo tuhat sannoo ; D. En minä viisaskkaa ou, turha sitä o väittee. Jokos siellä myrskyvvää?
En ala väittelemmää, jäisin toiseksi :D Ei myrskyä. On yhtäkkiä hyvin tyyni, varmmaa piakkoi...hetki sitte tuuli hiukan, nyt ei liiku mikkää, kohta varmmaa räjähtää...
Mites siellä sää? - YKooo
KirjoitanNyt kirjoitti:
En ala väittelemmää, jäisin toiseksi :D Ei myrskyä. On yhtäkkiä hyvin tyyni, varmmaa piakkoi...hetki sitte tuuli hiukan, nyt ei liiku mikkää, kohta varmmaa räjähtää...
Mites siellä sää?Aurinko paisto, nyt laskenna jo puihen taa. Jotennii tympäsevä olo ja väsyttää : (. Jotennii nää uamuvuorot tökkii, herräillöö jatkuvasti yöllä. Pitäs suaha motivuatio josttai takas? Hyvvii öit, vasttailen sit yöl ; D.
- KirjoitanNyt
YKooo kirjoitti:
Aurinko paisto, nyt laskenna jo puihen taa. Jotennii tympäsevä olo ja väsyttää : (. Jotennii nää uamuvuorot tökkii, herräillöö jatkuvasti yöllä. Pitäs suaha motivuatio josttai takas? Hyvvii öit, vasttailen sit yöl ; D.
Joo, meehhä nukkuu väsymys pois. Palataa, ku jaksat. Ätöy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812