Olen useita kertoja käynyt tavoittelemassa kunnantalolla duunitorin työllisyysvalmentajaa. Ovi on yleensä kiinni. Ikkunasta näkee, että valmentaja on paikalla. Valmentaja lakkailee ja viilailee kynsiään tai korjailee maskeeraustaan. Pari kertaa olen koputtanut ja tarjoutunut sisään keskustellakseni omista työllistymisideoistani. Vastaanotto on ollut vähän sellainen, että mitä tänne tulet.
Tarjotaan aikaa. Eikö aikaa pitäisi olla minulle asiakkaana, kun kerran on joutoaikaa itsensä buleraamiseen. Eikö Duuni-torin pitäisi olla matalan kynnyksen työllistymisväylä?
duunitori kenen tori?
23
1775
Vastaukset
- Tympääntynyt
Joo enemmän löytyy aikaa työkavereiden kans juoruamiseen. Ja asiakkaat joutuu odottamaan. Myöskin työpaikkoja voi jokainen netistä etsiä itsekin.
- hyvääpalvelua
No höh, minä ole saanut aina hyvää palvelua asioidessani kunnantalolla.
Taitaa aloittajan työnhaku olla vähän sellaista verkonpaikkaajan hommaa, että hakee hakee mutta toivoo ettei löytyisi?
Moni siellä ravaa pelkästään täyttämässä aktiivimallin ehtoja vailla pienintäkään kiinnostusta työllistää itseään.- Anonyymi
Asiakasta on palveltava,riippumatta toivooko työtä vai ei. Millä perusteella tämä kynsienviilajat työhön otetaan. Kyseinen henkilö on väärällä puolen pöytää.
- Hehkuttaja
Onko työllisyysvalmentaja leväperäinen?
- Anonyymi
Suoja työpaikka ?
- Ettäjoopajoo
Eikös se ole joskus viilaillut kynsiä työksi asti? Olisiko pitänyt pysyä sillä saralla? Ai niin, mutta eihän sillä ollut asiakkaita. Sielläkään.
- qwertyuio
Mikä ihmeen Duuni_tori_ ? Tarkoitatteko Duunitiimiä?
Minä itse ainakin olen saanut erittäin ystävällistä palvelua täältä. Ovi oli auki, koputin ja heti oli aikaa. - Anonyymi
Duunitorin palvelu toimii muuten hyvin, mutta ihmettelen, että työntekijöitä hakevilta yrityksiltä ei kysytä Y-tunnusta valmiiksi. Tämä mahdollistaa mielestäni monia väärinkäytöksiä.
- Anonyymi
Konnevedellä ei MIKÄÄN KUNNASSA TOIMI?????????????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konnevedellä ei MIKÄÄN KUNNASSA TOIMI?????????????????????
Toimii kyllä! Osataan tehdä päätöksiä jotka maksaa. Rahat konsulteille ja kavereille… Slaillisuus ei ole tärkeää. Tärkeää on että Vika Pasanen saa tahtonsa läpi.
Tää kunnan touhu on todella tärkeää…
Niin mitä me kuntalaiset saadaan? Rivityöntekijät tekee arvokasta työtä, mutta mitä hyötyä näistä johtajista? Mitä ne meille antaa? Ihan sama vaikka niitä ei Konnevedellä olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii kyllä! Osataan tehdä päätöksiä jotka maksaa. Rahat konsulteille ja kavereille… Slaillisuus ei ole tärkeää. Tärkeää on että Vika Pasanen saa tahtonsa läpi.
Tää kunnan touhu on todella tärkeää…
Niin mitä me kuntalaiset saadaan? Rivityöntekijät tekee arvokasta työtä, mutta mitä hyötyä näistä johtajista? Mitä ne meille antaa? Ihan sama vaikka niitä ei Konnevedellä olisi.Meinaatko puuhata vallankumousta? -Noilla esittelemilläsi oikuilla voin vain todeta että voi,voi kuinka kapea voi ihmislapsen ajatusten puro olla.;(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko puuhata vallankumousta? -Noilla esittelemilläsi oikuilla voin vain todeta että voi,voi kuinka kapea voi ihmislapsen ajatusten puro olla.;(
Näkee kun kokee. Kuntaliitos paras vaihtoehto. Tosin on eläteillä sittenkin irtisanomissuojaa niin että johtaja saa myös erityisasiantuntijan peston ja varmasti eläköityy…
Järkeä kunnan touhuihin. No tietty päästään Hirviarenaa Laukaaseen maksamaan… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee kun kokee. Kuntaliitos paras vaihtoehto. Tosin on eläteillä sittenkin irtisanomissuojaa niin että johtaja saa myös erityisasiantuntijan peston ja varmasti eläköityy…
Järkeä kunnan touhuihin. No tietty päästään Hirviarenaa Laukaaseen maksamaan…Jopa olet ikävällä ja tiedon hämäryydessä haahuilevalla mielellä nyt liikkeellä asiallasi, joka
luvattasi tahi luvallasi ei edusta mitään muuta kuin siun omaa katkeruudeltasi haiskahtavaa
mielenosoitusta omasta epäonnistumisestasi. -Mutta mukava että sait purkaa tunteitasi et-
kä vallan masentunut. -Eiks je? <3<3<3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkeä kunnan touhuihin. No tietty päästään Hirviarenaa Laukaaseen maksamaan…Mitä!-- miksi johtaja saa erityisasiantuntijan peston? Nyt taidat toveri rakas jo laskea leik-
kiä mutta huumori sijansa saakoon. Mutta pysytään me suomalaiset tällaisista nahnikois-
ta huolimati onnellisia toisilemme ja Maailmalle. <3
- Anonyymi
Duunitori on kapitalismin eräs tapa rahastaa käyttäen hyväkseen alemman tason
työttömiä henkilöitä joitten osaamattomuudella tehdään tiliä. <3- Anonyymi
Seuraava projekti Vika Pasaselle patsas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraava projekti Vika Pasaselle patsas!
No ei nyt sentään vaikka mies hyvää työtä on tehnytkin, sillä hyvällä yhteistyöllä ne posi-
tiiviset tulokset saadaan. -Porukalla. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt sentään vaikka mies hyvää työtä on tehnytkin, sillä hyvällä yhteistyöllä ne posi-
tiiviset tulokset saadaan. -Porukalla. :)Sinä olet huumorihenkilö. Et näe metsää puilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet huumorihenkilö. Et näe metsää puilta.
Olen olen, metsääkin olen nähnyt sisältä ja ulkoa moniaat vuodet. Saattaisi jopa mainita et-
tä vaikka en ole metsässä niin metsä on minussa viimeiseen huokuuni asti,onneksi. Siksipä
olen oppinut suhtautumaan ``herravihaisten`` tomppelien kusipäisyyteen asian vaatimalla
humoorilla, hymyillen ja hyristen. -Näin ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen olen, metsääkin olen nähnyt sisältä ja ulkoa moniaat vuodet. Saattaisi jopa mainita et-
tä vaikka en ole metsässä niin metsä on minussa viimeiseen huokuuni asti,onneksi. Siksipä
olen oppinut suhtautumaan ``herravihaisten`` tomppelien kusipäisyyteen asian vaatimalla
humoorilla, hymyillen ja hyristen. -Näin ;)Nyt osui arkaan paikkaan. Kusipäisyys taitaa Sinulla synnynnäistä.Älä välitä,joukkoon mahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt osui arkaan paikkaan. Kusipäisyys taitaa Sinulla synnynnäistä.Älä välitä,joukkoon mahtuu.
I``m singing in the rain, I``m singing and dancing in the rain.. -Be Happy <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt osui arkaan paikkaan. Kusipäisyys taitaa Sinulla synnynnäistä.Älä välitä,joukkoon mahtuu.
Kiitos kaunis että kirjoitit henkilöni ``Sinulla`` isolla alkupuustaimella. Siitä kiitos kusipäisten joukon mediavastaavalle. <3
- Anonyymi
Hommat on vähissä niin mites niitä jaat, lähinnä käpyjen keräämistä ja itkuvirsien laulua tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....23210226Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen664773Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1524211Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1494139- 2214045
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik783335Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi122636Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL402479Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä12325Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa292196