Olen useita kertoja käynyt tavoittelemassa kunnantalolla duunitorin työllisyysvalmentajaa. Ovi on yleensä kiinni. Ikkunasta näkee, että valmentaja on paikalla. Valmentaja lakkailee ja viilailee kynsiään tai korjailee maskeeraustaan. Pari kertaa olen koputtanut ja tarjoutunut sisään keskustellakseni omista työllistymisideoistani. Vastaanotto on ollut vähän sellainen, että mitä tänne tulet.
Tarjotaan aikaa. Eikö aikaa pitäisi olla minulle asiakkaana, kun kerran on joutoaikaa itsensä buleraamiseen. Eikö Duuni-torin pitäisi olla matalan kynnyksen työllistymisväylä?
duunitori kenen tori?
5
691
Vastaukset
- Tympääntynyt
Joo enemmän löytyy aikaa työkavereiden kans juoruamiseen. Ja asiakkaat joutuu odottamaan. Myöskin työpaikkoja voi jokainen netistä etsiä itsekin.
- hyvääpalvelua
No höh, minä ole saanut aina hyvää palvelua asioidessani kunnantalolla.
Taitaa aloittajan työnhaku olla vähän sellaista verkonpaikkaajan hommaa, että hakee hakee mutta toivoo ettei löytyisi?
Moni siellä ravaa pelkästään täyttämässä aktiivimallin ehtoja vailla pienintäkään kiinnostusta työllistää itseään. - Hehkuttaja
Onko työllisyysvalmentaja leväperäinen?
- Ettäjoopajoo
Eikös se ole joskus viilaillut kynsiä työksi asti? Olisiko pitänyt pysyä sillä saralla? Ai niin, mutta eihän sillä ollut asiakkaita. Sielläkään.
- qwertyuio
Mikä ihmeen Duuni_tori_ ? Tarkoitatteko Duunitiimiä?
Minä itse ainakin olen saanut erittäin ystävällistä palvelua täältä. Ovi oli auki, koputin ja heti oli aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179