LASKUT!!!!!!111

tulikärpänen

Aaapua.. mulle tulee jatkuvasti perheeseen ulosottomies, kun laskuja ei makseta. mutta sit kun koitan maksaa ne, niin miten muka? ennen postilaatikosta tuli kaikki laskut, mut ei enää. nyt kun painan postilaatikkoo niin siin ei oo mitään toimintoja.. mitä ihmettä pitäs tehä et se tyhmä ulosottomies ei tulis kylille?

7

2587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amatööri

      hankit postilokero-osoitteen, muutat pois nykyisestä osoitteesta "virallisesti", uusi osoite postilokero. Sinne meni TV-kytät, ulosotto ja muu saasta.
      Asuahan voit edelleen samassa paikassa.

      • tulikärpänen

        sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D


      • käliturpanen
        tulikärpänen kirjoitti:

        sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D

        tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P


      • tulikärpänen
        käliturpanen kirjoitti:

        tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P

        ah ihanaa ja aikun kivaa..


      • NEWBIE !!
        tulikärpänen kirjoitti:

        ah ihanaa ja aikun kivaa..

        Se vie laskut jonnekkin pöydälle(ulosko ne pitäis jättää), etsi koko talo.


    • Häh3vai4

      Onko nyt siis sims 3? Vai 4?

      • Anonyymi

        Oliskohan 1 tai 2 koska thread on vuodelta 2005


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      267
      2081
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1359
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      52
      1221
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1104
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1076
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1076
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1041
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1013
    9. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      997
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      958
    Aihe