Aaapua.. mulle tulee jatkuvasti perheeseen ulosottomies, kun laskuja ei makseta. mutta sit kun koitan maksaa ne, niin miten muka? ennen postilaatikosta tuli kaikki laskut, mut ei enää. nyt kun painan postilaatikkoo niin siin ei oo mitään toimintoja.. mitä ihmettä pitäs tehä et se tyhmä ulosottomies ei tulis kylille?
LASKUT!!!!!!111
7
2886
Vastaukset
- amatööri
hankit postilokero-osoitteen, muutat pois nykyisestä osoitteesta "virallisesti", uusi osoite postilokero. Sinne meni TV-kytät, ulosotto ja muu saasta.
Asuahan voit edelleen samassa paikassa.- tulikärpänen
sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D
- käliturpanen
tulikärpänen kirjoitti:
sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D
tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P
- tulikärpänen
käliturpanen kirjoitti:
tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P
ah ihanaa ja aikun kivaa..
- NEWBIE !!
tulikärpänen kirjoitti:
ah ihanaa ja aikun kivaa..
Se vie laskut jonnekkin pöydälle(ulosko ne pitäis jättää), etsi koko talo.
- Häh3vai4
Onko nyt siis sims 3? Vai 4?
- Anonyymi
Oliskohan 1 tai 2 koska thread on vuodelta 2005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090