Aaapua.. mulle tulee jatkuvasti perheeseen ulosottomies, kun laskuja ei makseta. mutta sit kun koitan maksaa ne, niin miten muka? ennen postilaatikosta tuli kaikki laskut, mut ei enää. nyt kun painan postilaatikkoo niin siin ei oo mitään toimintoja.. mitä ihmettä pitäs tehä et se tyhmä ulosottomies ei tulis kylille?
LASKUT!!!!!!111
7
2780
Vastaukset
- amatööri
hankit postilokero-osoitteen, muutat pois nykyisestä osoitteesta "virallisesti", uusi osoite postilokero. Sinne meni TV-kytät, ulosotto ja muu saasta.
Asuahan voit edelleen samassa paikassa.- tulikärpänen
sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D
- käliturpanen
tulikärpänen kirjoitti:
sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D
tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P
- tulikärpänen
käliturpanen kirjoitti:
tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P
ah ihanaa ja aikun kivaa..
- NEWBIE !!
tulikärpänen kirjoitti:
ah ihanaa ja aikun kivaa..
Se vie laskut jonnekkin pöydälle(ulosko ne pitäis jättää), etsi koko talo.
- Häh3vai4
Onko nyt siis sims 3? Vai 4?
- Anonyymi
Oliskohan 1 tai 2 koska thread on vuodelta 2005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914