LASKUT!!!!!!111

tulikärpänen

Aaapua.. mulle tulee jatkuvasti perheeseen ulosottomies, kun laskuja ei makseta. mutta sit kun koitan maksaa ne, niin miten muka? ennen postilaatikosta tuli kaikki laskut, mut ei enää. nyt kun painan postilaatikkoo niin siin ei oo mitään toimintoja.. mitä ihmettä pitäs tehä et se tyhmä ulosottomies ei tulis kylille?

7

2940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amatööri

hankit postilokero-osoitteen, muutat pois nykyisestä osoitteesta "virallisesti", uusi osoite postilokero. Sinne meni TV-kytät, ulosotto ja muu saasta.
      Asuahan voit edelleen samassa paikassa.

• tulikärpänen

sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D

• käliturpanen
        tulikärpänen kirjoitti:

sori vaan, mutta siis MITEN mä sen postiosotteen nyt hankinkaan?? voisitko tarkentaa.. :D

tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P

• tulikärpänen
        käliturpanen kirjoitti:

tuo äskeinen vastaus tais olla tarkotettu sulle itelle, ei sun simeille.. (toisin sanoin vi**uilua..) :P

ah ihanaa ja aikun kivaa..

• NEWBIE !!
        tulikärpänen kirjoitti:

ah ihanaa ja aikun kivaa..

Se vie laskut jonnekkin pöydälle(ulosko ne pitäis jättää), etsi koko talo.

• Häh3vai4

Onko nyt siis sims 3? Vai 4?

• Anonyymi

Oliskohan 1 tai 2 koska thread on vuodelta 2005

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe