Huikean hyvä keikka juhannusaattona Kajasteen lavalla Nurmeksessa, kiitos Jari ja orkesteri!
Jari edelleenkin paras iskelmälaulaja
49
1174
Vastaukset
- siltsueipysty
Kyllä semmoinen laulaja on paras, joka pystyy esiintymään selvinpäin, ilman viinaa ja huumeita.
- huumehörhöt
Jari Sillanpään ihailijat ovat huumemyönteisiä ihmisiä, siis ehkä itsekin käyttävät.
- OzzyOsbourne
Olen ihaillut mm. Kari Tapioo, Jamppa Tuomista, Laila Kinnusta, Olavi Virtaa, Tapsa Rautavaaraa, Juicea, Rauli Baddingia, Amy Winehousea, Whitney Houstonia ja monen montaa muuta viinaan ja/tai pillereihin kuollutta laulajatähteä vaikka itse en käytä kumpaakaan.
Niin kauan kuin pääsylippurahalle saa täyden tai jopa enemmän vastinetta, vain ääni ja esiintyminen ratkaisee. Kaikki muu on jokaisen artistin henkilökohtainen asia. - moraalitontafanitusta
OzzyOsbourne kirjoitti:
Olen ihaillut mm. Kari Tapioo, Jamppa Tuomista, Laila Kinnusta, Olavi Virtaa, Tapsa Rautavaaraa, Juicea, Rauli Baddingia, Amy Winehousea, Whitney Houstonia ja monen montaa muuta viinaan ja/tai pillereihin kuollutta laulajatähteä vaikka itse en käytä kumpaakaan.
Niin kauan kuin pääsylippurahalle saa täyden tai jopa enemmän vastinetta, vain ääni ja esiintyminen ratkaisee. Kaikki muu on jokaisen artistin henkilökohtainen asia.Sinä mahdollistat käytön, käymällä keikoilla ja ostamalla levyjä, suosit huumehörhöjä.
- Väärää___tietoa
OzzyOsbourne kirjoitti:
Niin kauan kuin pääsylippurahalle saa täyden tai jopa enemmän vastinetta, vain ääni ja esiintyminen ratkaisee. Kaikki muu on jokaisen artistin henkilökohtainen asia."Olen ihaillut mm. Kari Tapioo, Jamppa Tuomista, Laila Kinnusta, Olavi Virtaa, Tapsa Rautavaaraa, Juicea, Rauli Baddingia, Amy Winehousea, Whitney Houstonia ja monen montaa muuta viinaan ja/tai pillereihin kuollutta"
Rautavaara ei kuollut huumeisiin eikä viinaan.
- IrQ
Hangan Lavalla Juhannuspäivänä tuli jälleen todistettua se, että Jari Sillanpää on erittäin hyvä artisti, tulkitsija ja hieno ihminen. Hän mm. huolehti osaltaan eräästä ihmisestä, joka sai tajunnanmenetyskohtauksen kesken keikan eturivin lähistöllä. Me muutkin henkilöä autettiin, ja Sillanpää auttoi häntä sen minkä esiintymistilanteessaan pystyi.
Olen yleensä toisen genren musafani, ja nyt kun Jarin keikka oli lähellä, oli todella enegrisoivaa ja mieltä ylentävää käydä häntä kuulemassa.
Kaikki tukeni ja kannustukseni Jari Sillanpäälle hänen elämäänsä. Mies on paremman näköinen kuin aikoihin. Tsemppiä, Jari! Älä välitä ihmisten pahoista puheista. Ne, joilla elämä on ollut yhtä pintaliitoa, eivät osaa olla empaattisia, Voimia!
Ja kuten tässä Jarin biisissä sanotaan, me kaikki voimme auttaa - mm. tulemalla keikoille ja olemalla tuomitsematta, suhtautumalla ihmisenä ihmiselle:
"Mä olen kulkenut matkan, täältä aurinkoon.
Ja mä tahdon mä jatkan, tätä varten mä täällän oon.
Mut jos mun käsi koskee pohjaa, jos ei valo ylös ohjaa.
Joo te voitte auttaa mua...." (kappale: Mä elän taas / Jari Sillanpää) - huumeitalisää
Hyysää sinä vaan huumeen käyttäjiä, mutta älä tule niitä tänne ylistämään.
- IrQ
Hei, Sinäkö olet mielestäsi oikeutettu ns. heittämään ensimmäisen kiven? Oletpa hyvä ihminen . :DD Teen päihde- ja kriisityötä, ja minulle kaikki ihmiset ovat ihmisarvon arvoisia. Minä en jaa ihmisiä sen mukaan, mitä he sairastavat, mikä on heidän taloudellinen tilanteensa tai statuksensa, tms. Haluan auttaa ja kannustaa ihmisiä, en tuomita heitä. Tuomitseminen, haukkuminen, mitätöinti, jne ei auta ketään. Sitäpaitsi, moinen vihamielinen ja tuomitseva käytös syö myös sitä ihmistä, joka niin käyttäytyy. Synkkä ja vihainen mieli ei tee hyvää Sinullekaan. Hyvää kesää Sinulle joka tapauksessa. Toivon, että inhimillisyytesi lisii.
- hyysääjälle
Huumeitten vetäminen ei ole sairaus, vaan ihan itse aiheutettu riippuvuus! Tuskin olet hoitoalalla, jos et tuota tiedä. Sitäpaitsi tuo riippuvuus maksaa ja sinä kehoitat meitä maksamaan äijän huumeiden vetämisen. Myöskin tuo narkkareiden hoito maksaa yhteiskunnalle maltaita. Minun mielessäni ei ole mitään vikaa , enkä tarvii vetää huumeitä, enkä viinaa. Olen hyvä ihminen, autan hädässä olevia ja sairaita, mutta en narkkareita!!!
- IrQ
Päihdelääketieteen mukaan päihderiippuvuus, samoin kuin muutkin riippuvuudet ovat sairaus. "Huumeitten vetäminen" johtuu päihderiippuvuudesta. Esim, jos saat pitkän Panacod-kuurin, ja geeniperimässäsi onkin riippuvuutta aiheuttavia tekijöitä, voit saada riippuvuuden kodeiiniin, joka sitten muuttuu maksan metabolian kautta morfiiniksi. Ilman tuota metaboliaa tuo prodgug- eli aihiolääke Panacod ei toimi kipulääkkeenä. Sitä kun riittävän kauan käyttää, on riippuvainen opiaateista, JOS huonompi vaihtoehto toteutuu. Samoin mekanismein tapahtuu muutkin riippuvuuksien syntymiset, myös nikotiiniriippuvuus.
Joskus ihmiset alkavat hoitaa esim. unettomuuttaan ja ahdistustaan kannabiksella tai muilla päihteillä. Siitä sitten hetken aikaa koetaan olevan apua, mutta varsin pian aineet vahvenee, ja lopulta ei enää olekaan niistä apua, vaan joutuu "lääkitsemään" itseään kasvavilla annoksilla ja kovemmilla aineilla pitääkseen vieroitusoireet poissa. Samaten tapahtuu usein, jos alkaa käyttämään biletykseen esim. amfetamiinia tai sen johdannaisia tai muita vastaavasti vaikuttavia piristeitä, esim. ns. tutkimuskemikaaleja. Sitten voi lopulta velkaanutessaan myös joutua tekemään rikollisia tekoja, jotta saa aineita, saa velkansa maksetuksi keinoilla millä hyvänsä. MUTTA: kaiken pohjalla on kuitenkin aina riippuvuussairaus.
Ja kyllä, olen sairaanhoitaja, päihde-, mielenterveys- ja kriisityö. Olen hoitanut 20 vuoden aikana useita satoja mt- ja päihdeasiakkaita hyvin tuloksin. Uskon edelleen lääke- ja päihdelääketieteen ja kriisityön keinoihin sekä inhimilliseen käyttäytymiseen apua tarvitsevia ihmisä kohtaan. En usko tuomitsemiseen ja lyttäämiseen, enkä tule uskomaan jatkossakaan. - Narsku
"Olen hyvä ihminen, autan hädässä olevia ja sairaita, mutta en narkkareita!!! "
Et ole hyvä ihminen, vaikka niin luulet. - uskojo
Narsku kirjoitti:
"Olen hyvä ihminen, autan hädässä olevia ja sairaita, mutta en narkkareita!!! "
Et ole hyvä ihminen, vaikka niin luulet.Kyllä vaan olen hyvä ihminen, olen hoitanut ja auttanut oikeasti sairaita, mutta sinä hyysäät narkkeja, jotka itse ovat tiensä valinneet. Sinä myös ylläpidät huumekauppaa, hyysäämällä käyttäjiä.
- Jitt
IrQ kirjoitti:
Päihdelääketieteen mukaan päihderiippuvuus, samoin kuin muutkin riippuvuudet ovat sairaus. "Huumeitten vetäminen" johtuu päihderiippuvuudesta. Esim, jos saat pitkän Panacod-kuurin, ja geeniperimässäsi onkin riippuvuutta aiheuttavia tekijöitä, voit saada riippuvuuden kodeiiniin, joka sitten muuttuu maksan metabolian kautta morfiiniksi. Ilman tuota metaboliaa tuo prodgug- eli aihiolääke Panacod ei toimi kipulääkkeenä. Sitä kun riittävän kauan käyttää, on riippuvainen opiaateista, JOS huonompi vaihtoehto toteutuu. Samoin mekanismein tapahtuu muutkin riippuvuuksien syntymiset, myös nikotiiniriippuvuus.
Joskus ihmiset alkavat hoitaa esim. unettomuuttaan ja ahdistustaan kannabiksella tai muilla päihteillä. Siitä sitten hetken aikaa koetaan olevan apua, mutta varsin pian aineet vahvenee, ja lopulta ei enää olekaan niistä apua, vaan joutuu "lääkitsemään" itseään kasvavilla annoksilla ja kovemmilla aineilla pitääkseen vieroitusoireet poissa. Samaten tapahtuu usein, jos alkaa käyttämään biletykseen esim. amfetamiinia tai sen johdannaisia tai muita vastaavasti vaikuttavia piristeitä, esim. ns. tutkimuskemikaaleja. Sitten voi lopulta velkaanutessaan myös joutua tekemään rikollisia tekoja, jotta saa aineita, saa velkansa maksetuksi keinoilla millä hyvänsä. MUTTA: kaiken pohjalla on kuitenkin aina riippuvuussairaus.
Ja kyllä, olen sairaanhoitaja, päihde-, mielenterveys- ja kriisityö. Olen hoitanut 20 vuoden aikana useita satoja mt- ja päihdeasiakkaita hyvin tuloksin. Uskon edelleen lääke- ja päihdelääketieteen ja kriisityön keinoihin sekä inhimilliseen käyttäytymiseen apua tarvitsevia ihmisä kohtaan. En usko tuomitsemiseen ja lyttäämiseen, enkä tule uskomaan jatkossakaan.JS käyttää ihan omasta halustaan. Ostaa aineet myös homokavereilleen jotta ryhmäseksisessiot onnistuisivat paremmin. Säästää virtsansa jotta voi laittaa sen peräsuoleensa. Manageri sairaanhoitaja tuo nesteytysaineet lasten syöpäosastolta. On hienoa porukkaa. Ihailkaa toki.
- hyysääjälle
Vaihda alaa!!
- 455547
Paras iskelmälaulaja? Voi joidenkin mielestä ollakin. Vaan ei kaikkien mielestä.
- parason
Kyllä Jari on paras.
- IrQ
Ei voi valittaa. Ja hän on sydämellinen ihminen. Ja paskapuhetta, että mukamas ei olisi Hankasalmella Hangan lavalla huomioinut fanejaan. Sai muistamisia, kiitti kohteliaasti, oli erittäin ystävällinen ja hyväntuulinen. Ei kai joka kerta voi olettaa artistin jäävän keikan jälkeen hengailemaan fanien kanssa - en minä einakaan oleta niin tapahtuvan. Kyllä artisteillakin on oma elämä ja omat suunnitelmat. Musan vuoksihan sinne tullaan - vai?
- samaamieltä
IrQ kirjoitti:
Ei voi valittaa. Ja hän on sydämellinen ihminen. Ja paskapuhetta, että mukamas ei olisi Hankasalmella Hangan lavalla huomioinut fanejaan. Sai muistamisia, kiitti kohteliaasti, oli erittäin ystävällinen ja hyväntuulinen. Ei kai joka kerta voi olettaa artistin jäävän keikan jälkeen hengailemaan fanien kanssa - en minä einakaan oleta niin tapahtuvan. Kyllä artisteillakin on oma elämä ja omat suunnitelmat. Musan vuoksihan sinne tullaan - vai?
Olen kanssasi samaamieltä. Seiskahan on pelkkä juorulehti joka yrittää kaikin tavoin mollata julksia. Jari on ihana ja suomen paras mieslaulaja.
- valettavaletta
samaamieltä kirjoitti:
Olen kanssasi samaamieltä. Seiskahan on pelkkä juorulehti joka yrittää kaikin tavoin mollata julksia. Jari on ihana ja suomen paras mieslaulaja.
Niin ,kaikki lehti kirjoitukset ovat valhetta, ei se ihana Jari mitään huumeita käytä.....inhottavia juoruja...
- tyhmyydetpois
valettavaletta kirjoitti:
Niin ,kaikki lehti kirjoitukset ovat valhetta, ei se ihana Jari mitään huumeita käytä.....inhottavia juoruja...
Onko pakko olla tyhmä.
- eiiskelmää
tyhmyydetpois kirjoitti:
Onko pakko olla tyhmä.
Sinä ja ihailemasi narkkari olette!
- täydelliselle
eiiskelmää kirjoitti:
Sinä ja ihailemasi narkkari olette!
Onhan se hyvä että sinä olet täydellinen ja sulla on oikeus haukkua muita.
- Jarifani
Mielipiteen vapaudessakin on otettava huomioon sellainenkin asia, kuin herjaus, ihmisen mollaaminen ja haukkuminen ja siitä mahdollisesti aiheutuvat seuraukset. Hyvät tavat eivät olisi pahitteeksi niille, jotka haukkua retostelevat artistia. Joistakin kommenteista on jo lähetettu ilmianto.
- Peggy18
Virkavalta on jo tuominnut ja rankaissut Jaria. Se ei olesuuren yleisön tehtävä. Kohtuuttominta olisi, jos menettäisi työnsä, jossa hän on todella Suomen huippuja!!!Kajasteen lavalla Jari tosi hyvävointinen ja iloinen. Hänen elämänilonsa on tarttuvaa. Harvoin tapaa noin läsnäolevaa huippuartistia. Osasi todella ottaa yleisönsä ja tulipa itsellekin pitkäksi aikaa tosi hyvä mieli. Ja mikä ääni. Sellaista ei ole kellään muulla Suomen maassa.
- mummotpuolustaa
Suomen kuuluisin narkki!
- lapsettaako
Sinä suomen tyhmin pentu.
- Peggy18
Jokainen ihminen tarvitsee elinaikanaan paljon enemmän lääkäreitä kuin tuomareita. Lapsi, jota on tuomittu eikä autettu oppii tuomitsemaan. Lapsi, jota on autettu, oppii auttamaan.
- Älyä.kehiin
Hah Hah!
Ei tuomita?
Ei hyysätä?
Suomen lakien mukaan huumeiden hallussapito on rikos.
Huumeita käyttämällä sallitaan välittäjät.
Jotka koukuttavat lapset ja nuoret huumehelvettiin. - oletkotäydellinen
Älyä.kehiin kirjoitti:
Hah Hah!
Ei tuomita?
Ei hyysätä?
Suomen lakien mukaan huumeiden hallussapito on rikos.
Huumeita käyttämällä sallitaan välittäjät.
Jotka koukuttavat lapset ja nuoret huumehelvettiin.Toisen sairaaloinen haukkuminen on myös rikos.
- Peggy18
Puhuinkin siitä, miksi sinulla on niin into tuomita toisten ihmisten tekemiset. Ja vähätellä toisia. Onko meillä kellään varaa? Jokaisella miettimistä omassa käyttäytymisessään varmasti.
- IivoKuiva
Piri-Jari vetää taatusti edelleen metaa nokkaan. Milloin Jari pääsee oikeuteen kuulemaan tuomionsa? Vankilaa tulee, samoin Rautiomäelle joka Urkin uutisten mukaan on Piri-Jarin huumejengin päärahoittaja.
- palstansekopäälle
Miksi tämä sairas tyhmä pentu saa täällä riehua ja kirjoitella täysin aivotonta tekstiä.
- IivoKuiva
Mahtaa sinua harmittaa kun tiedät siltsun matkaavan pian vankilaann kovista huumerikoksista. Aivotonta on ainoastaan fanittaa silmät sokeina äijää mikä vetää himassa kolme päivää putkeen metamfetamiinia ja viinaa välillä nesteytetään sairaalan tipalla. Harrastatko itse samaa vai miksi niin kiihkeästi puolustelet narkomaania mikä oikein leuhkii käytöllään? Kuulutko Jarin salaiseen pirijengiin? Se selittäisi että uskot Jariin kuin uskova jumalaan.
- hakeuduhoitoon
IivoKuiva kirjoitti:
Mahtaa sinua harmittaa kun tiedät siltsun matkaavan pian vankilaann kovista huumerikoksista. Aivotonta on ainoastaan fanittaa silmät sokeina äijää mikä vetää himassa kolme päivää putkeen metamfetamiinia ja viinaa välillä nesteytetään sairaalan tipalla. Harrastatko itse samaa vai miksi niin kiihkeästi puolustelet narkomaania mikä oikein leuhkii käytöllään? Kuulutko Jarin salaiseen pirijengiin? Se selittäisi että uskot Jariin kuin uskova jumalaan.
Mitä ne kovat huumeainerikokset mitä Jari on tehnyt? Oletko Jarin kotona ja näet mitä siellä tapahtuu,vai onko kerrotko tarinoita sairaasta päästäsi.Missähän on kirjoitukset missä leuhkii käytöllään. Sinua kehottaisin hakeutumaan lähinpään mielenterveystoimistoon.
- tyhmäämmä
hakeuduhoitoon kirjoitti:
Mitä ne kovat huumeainerikokset mitä Jari on tehnyt? Oletko Jarin kotona ja näet mitä siellä tapahtuu,vai onko kerrotko tarinoita sairaasta päästäsi.Missähän on kirjoitukset missä leuhkii käytöllään. Sinua kehottaisin hakeutumaan lähinpään mielenterveystoimistoon.
Etkö osaa lukea, luehan päivän lehdet, tiedät mitä hänen kotonaan on tapahtunut, jos et ymmärrä, niin hakeudu hoitoon.
- mummojenihannepoika
Moni puolustaa ja jopa vähättelee Sillanpään huumeiden käyttöä.
Mitenkähän olisi jos naapurissa asuisi huumeita käyttävä "Reiska", niin olisiko asenne ja suhtautuminen häneenkin sama? Tai jos omat lapset käyttäisivät kristallihuumetta.
Mutta, kun kysessä on lavalaulaja Sillanpää, niin kaikki on sallittua.
Mummot sen kuin ihailevat ja kannustavat.- Jarinfani
Mietihän vähän mitä kirjoitat. Tässäkin huumejutussa on mukana 12 ihmistä,miksi vai Jarista tehdään yksin syyllinen. Jari kohdellaan paljon törkeimmi kuin tavallista ihmistä,niin että miten hänelle kaikki on sallittua.
- IivoKuiva
Vetääkö kaikki jarin fanitkin ryyppyillan jälkeen kuset jääkaappiin että ne voidaan uudelleenkäyttää suolen kautta nautittuna?
- Sillinperä
Homopiireissä lienee näppärää tyhjentää rakko suoraan kaverin suoleen ja bileet vaan jatkuu,jiiiiiihaaa
- hankiharrastus
Eikö sulla lapsiparka ole muuta maailmaa kuin elää sairaassa mielikuvitus maailmassa.
- tyhmääkintyhmenpi
Ei kannata kinata tämän tämän tyhmän nulikan kanssa.
- Sillinperä
Ai että,kun on herkillä porukka.
Täytyy oikein poistaa viestejä,joiden sisältö on oikeudenkäynnissä julki tullut.
Lisäksi haukutaan tyhmäksi ja nulikaksi...oi joi,joi!
Valitettavasti en narkkareista pidä,kuten hankiharrastus ja tyhmääkintyhmempi näemmä tekee. - Mummokulta
Onneksi nesteytyksessä on ollut "ammattinainen" asialla...
Kaikkea se fanaattinen fanittaminen saa aikaan....
Varmaan olisi toiminut kuriirina tarvittaessa...
Voi helevata sentään! - meneejoyli
Mummokulta kirjoitti:
Voi helevata sentään!Olette sitten itse täydellisiä pennut!
- voitsiisuskraist
Mummokulta kirjoitti:
Voi helevata sentään!Sittenhän tuo managerikin on moraaliton ja vastuuton, jos hommaa vielä nesteytystarvikkeet narkkarille ja miten on ne saanut käsiinsä.....laillisestiko muka!
- nytonasiatpahasti
Jos äijä tarvii huumeiden käytön jälkeen vielä nesteytystäkin, niin homma on jo tosi pahaksi päässyt, enää ei voi Sillanpään mummofanitkaan saada mustaa valkoiseksi. Äijä on pahassa koukussa, eikä siitä ihan noin vaan selviä, eikä kertapierasulla pääse eroon huumeista, vaikka mitä väittäisi.
- vieläkerrankiertueelle
Käsittämätöntä myös miten Valviran hyväksymä hoitaja-manageri auttaa huumeidenkäyttäjää palautumisessa? Kyse on kai siitä, että pidetään lypsävää lehmää jonkinlaisessa esiintymiskunnossa niin kauan kuin mahdollista?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019