Oon 13 ja tyttö. Alunperin noin 3 kuukautta sitten ja 2 kuukautta sen jälkeen olin 54-56% psykopaatti, sitten ihan muutamassa viikossa se nousi 67-69%, ja nyt olen 71% psykopaatti. Siksi tämä on todellinen lukuni, koska vastasin kaikkiin kysymyksiin niikuin ne on. Et jos haluutte tällasen, nii ottakaa sitten.
Olen psykopaatti, ottakaa pjat mut siis!
18
771
Vastaukset
- Tietäjä1
Osaatko tuntea empatiaa?
Se on yksi psykopaatin merkki, jos siis ei osaa.- Sabrina
En osaa, ja riipuu ihmisestä kuka se sitten on.
- Tietäjä1
Mäkään en osaa tuntea empatiaa varsinkin, jos henkilö on tuntematon. Koeta kuitenkin pitää empatiasta kiinni. Se on tärkeää!
- Tietäjä1
Jaa myöskään narsisti ei tunne empatiaa.
- Sabrina
No nii, mut tunnen itteni siis psykopaatiksi.
- Äläjuksaa
Pystyisitkö tappamaan äitisi ihan vaan huvin vuoksi keittiöveitsellä tuntematta mitään?
- Sabrina
Joo.
- Tietäjä1
Teitkö jonkun testin vai mitä?
- Sabrina
Joo, sen testin.
- Tietäjä1
Minkä testin?
- Sabrina
Ja sitä paitsi, tää oli vaa pelkkä vitsi sitten! 😂
- andrukela
Huutista :DD
- Sabrina
Ei vaa sulle!😁
- Sabrina
Et sillee.
- Andrukela
Ui juma! Sä sait ne! Trollattu! :D
- qwzxc
Mene jo hoitoon.
- Sabrina
Se oli vitsi, ja mee muuten itse sinne.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604886Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1991961
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1731602Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991533Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651164