Atarax toimii vain välillä?

raxrax

Mulla Atarax unettomuuteen ja unihäiriöön. Mulla on siis molemmat: sekä se ettei saa unta että se että kun nukahtaa niin herää parin tunnin päästä enkä nukahda enää.

Olen huomannut että Atarax toimii vain välillä ja välillä ei. On siis epäluotettava.

Mulla on Atarax 25 mg. Auttaako Atarax paremmin jos otan 2 tabua eli 50 mg? Vai onko Ataraxin kanssa niin että teho ei lisäänny annosta lisättäessä? Jotkut lääkkeethän on sellaisia.

20

1583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koukuttaa-varmasti

      ja samalla vaikutus heikkenee..

      koska on bentso, todennäköisesti muuttaa elimistön toiminnallisuutta käyttäjälle huonompaan suuntaan, kuten kaikki bentsot.

      • sorryvaan

        Atarax ei ole bentso.


      • Ei-sitten
        sorryvaan kirjoitti:

        Atarax ei ole bentso.

        Onko vain vaikutus osiltaan samanlainen, tarttee tarkistaa millä tavalla eroaa tai on yhtäläinen.


      • Anonyymi
        sorryvaan kirjoitti:

        Atarax ei ole bentso.

        Joo ei oo. Lapsille määrättiin nuhaan.


    • atarax-äijä

      Soita Apteekkiin.

      • apua-löytyy

        varmaan...


      • tässä-yksi

    • Uneton39

      Minulle määrätty Atarax 25 mg 1-2 tbl. Yleensä otan 2 tbl ennen nukkumaan menoa.... Välillä auttaa, välillä ei...

    • unetonyöss

      Mulla 25mg unettomuuteen. Otan 0,5-1, välillä auttaa, välillä ei. :)

    • Toipumassa

      Ton raxuttimen teho lisääntyy annosta nostaessa. Itsellä auttaa puolikas nappi. Kokonainen on tehokkaampi annos. Seuraavan päivän pöhnä lisääntyy annosta nostaessa.

    • laitadildopeppuun

      unettomuus liittyy yleensä psykiatriseen sairauteen...
      normi ihminen nukkuu ilman atarax

      • Toipumassa

        Noh. Normi ihminen nukkuu terveenä ilman unilääkkeitä. Toisaalta normi ihminen myös sairastuu.

        Normi ihminen saa myös parantumattoman sairauden tai hoitoa väärään sairauteen.

        Normi ihmisellä on tunteet ja joskus stressaa. Stressaantuneena ei välttämättä nuku. Nukkuminen on tärkeää hyvinvoinnille, joten unilääkkeet ovat toisinaan tarpeen.

        Omalla kohdalla syy unettomuuteen taisi olla uniapnea. Siihenkin auttaa Atarax kuivattamalla limakalvoja.

        Makeita unia ja mukavaa että sinulla on omiakin unelmia, kuten dildo kakkosessa.


    • Toimii-ja-ei

      Alussa AStarax toimii, mutta kun kehosi tottuu siihen, ei toimi enää. Siksi ei toimi pitkäaikaisesti.

    • onepätasaista

      Mulla sama juttu Atarax 25 mg kanssa, että välillä toimii ja välillä ei. Ja mulla ei tod. kyse pitkäaikaisesta käytöstä syntyneen toleranssin kasvusta, kun tätä heittelyä oli parin viikon kokeilujakson aikana. Siirryin takaisin Opamoxiin joka on takuuvarma.

      • ytftyf

        Tilaatko laittomasti jostain Opamoxia vai? Kaverini väittää ettei suomalaislääkärit sitä enää määrää. On hoitoalalla siis.


      • onepätasaista

        Ihan julkisen puolen lääkäriltä sain. Uikuttamalla 30 tbl. Ei ihan helposti saa. En tiiä miten arki tulis sujumaan ilman unta (lapsiarki ja yritys palata saikulta töihin) kun pää ei meinaa kestää yhtäkään huonounista yötä. Kokeillu olen melatoniinin, ataraxin, mirtzapinin, ja rispedion on vakkarilääkkeenä. Opamox on ainoa ja auttaa nukahtaa ja pitämään unessa aamuun asti. Täytyy toivoo et sitä olisi vielä tarjolla jatkossakin. :/


    • KonstitOn

      Ihan vaikka piruuttaan kokeilkaa: 5 palaa lakua illalla. Anisöljyssä salaisuus?
      Aamulla ruokalusikallinen hyvää kylmäpuristettua oliiviöljyä.

    • Aivotoiminta

      Eiköste Atarax ole jonkin sortin antihistamiini?

      Histamiinista on kerrottu ihmisille liian vähän. Histamiini on välittäjäaine mm aivoissa. Histamiinin plokkaaminen ei ole ihan pikkujuttu.

      Miettikää antihistamiinin käyttöä tarkkaan. Etenkin pitkäaikaiskäyttöä.

    • lääkitys.kuntoon

      Anthrax on tehokkaampi nukuttaja.

    • Anonyymi

      Ja bändi.., ei oo tunnettu unilauluistaan 😴

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe