Useammassa ulkomaisessa lehtijutussa on mainittu (alla linkki yhteen), että Volkswagen on kehittänyt ratkaisun turvavyön aukeamiseen, missään ei ole mainintaa siitä mikä ratkaisu on. Kyllä näistä saa sen käsityksen, että ratkaisu on jotain hieman hienompaa kuin nippuside, ehkä K-Auto itse innovoinut nippusiteen vaan mistä näitä tietää kun ainoa tietolähde suomessa on K-Auto, jos kysyy saksasta suoraan ne vastaa että kysy suomen maahantuojalta. Maahantuoja saa siis käytännössä tehdä ihan mitä lystää. Itse uskon jo että toki tehdaskin tuohon pystyy kaiken sen jälkeen mistä ovat narahtaneet, antavat vaan ymmärtää että korjaukset olisi toimivia tai testattuja, DSG viat korjattiin öljylaadun vaihtamisella, väljät ja männänrengasvialliset koneet korjattiin huohotinletkun vaihdolla jne. Jostain kumman syystä korjaukset ovat aina aivan helvetin simppeleitä ja halpoja, myös sellaisia jotka olisi voitu keksiä jo suunnitteluvaiheessa mutta silloin ei tullut mieleen...
https://www.iol.co.za/motoring/industry-news/vwsa-recalls-polos-to-fix-potential-unclipping-seatbelt-14966439
Polo 2018 turvavyö korjaus
susilaatuvw
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122