Useammassa ulkomaisessa lehtijutussa on mainittu (alla linkki yhteen), että Volkswagen on kehittänyt ratkaisun turvavyön aukeamiseen, missään ei ole mainintaa siitä mikä ratkaisu on. Kyllä näistä saa sen käsityksen, että ratkaisu on jotain hieman hienompaa kuin nippuside, ehkä K-Auto itse innovoinut nippusiteen vaan mistä näitä tietää kun ainoa tietolähde suomessa on K-Auto, jos kysyy saksasta suoraan ne vastaa että kysy suomen maahantuojalta. Maahantuoja saa siis käytännössä tehdä ihan mitä lystää. Itse uskon jo että toki tehdaskin tuohon pystyy kaiken sen jälkeen mistä ovat narahtaneet, antavat vaan ymmärtää että korjaukset olisi toimivia tai testattuja, DSG viat korjattiin öljylaadun vaihtamisella, väljät ja männänrengasvialliset koneet korjattiin huohotinletkun vaihdolla jne. Jostain kumman syystä korjaukset ovat aina aivan helvetin simppeleitä ja halpoja, myös sellaisia jotka olisi voitu keksiä jo suunnitteluvaiheessa mutta silloin ei tullut mieleen...
https://www.iol.co.za/motoring/industry-news/vwsa-recalls-polos-to-fix-potential-unclipping-seatbelt-14966439
Polo 2018 turvavyö korjaus
susilaatuvw
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274