Onkohan siinä puiston 7-väylän häkin vieressä olevassa sähkökaapissa magneetti,kun vetää niin autoja puoleensa.Mitäs kun kiekko nassahtaa vm-99 micran keulaan tai isä-papalta lainattuun premium-luokan mersuun,ohitetaanko asia vahinkona ja kierros jatkuu, vaiko tullaan vaatimaan korvauksia.Eniten ihmetyttää se,kun auto ajetaan sähkökaapin viereen ja autosta nousee esim vihreä t-paitainen perheen-isä suunnaten katraansa kanssa puiston ekalle väylälle,nakkeleen kiekkoa.Ja saunan edessä olisi parkkitilaa vaikka muille jakaa.Voisiko joku sähkökaapin viereen parkkeeraava avautua,miksi se vetää niin puoleensa ?Siellä kuitenkin käy kaiken tasoista heittäjää,muksuista ikä-ihmisiin.
Mustialan Frisbee-Golf radasta
Nou-Holeinone
3
402
Vastaukset
- Eivaaraa
Käsittääkseni siihen sähkökaappiin ei tule virtaa, poistettu käytöstä. Joten ei huolta sen turvallisuudesta.
- jeppelis45678
vihreäpaitaisia isiä nousee autoista. hmmm... ehkä sun kannattais miettiä jotain muuta. Mutta hyvä pointti.
- Laguna
Jos mun relluun siinä kiekko osuu,niin tottakai maksat auton ylimaalauksen. Mee muualle heitteleen jos et kiekkoos hallitse !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010