CUSTOM pyörästä olisi kysymys Bemarin jälkeen on toi kokemus customista varsin tuulinen joten tarkoitus olisi kysellä millainen visiiri olisi hyvä.Ymmärrän kyllä et mitään valtavan isoa visiiri ei kannata hankkia mutta sellainen tuuliohjuri ja oletettavasti ne säädötkin on enimmäkseen itse haettava mutta käytännön kokemuksia lähinnä haen
Visiirin asento/koko
5
330
Vastaukset
- Kokeilemalla
Käytännön kokemuksia tulee käytännössä.
MMM juu niin viisasta
- äreevanhaukko
Niin,jos varsinaista "tuulilasia" ei aio pyöräänsä laittaa,jää sitten vaihtoehdoksi jonkunlainen pienempi tuuliohjain,sellaisia tavataan useammantyylisistä pyöristä,riippuu sitten hakeeko pelkästään kypärälle tulevan ilmavirran säätelyä vai enemmän hartioihin/rintaan puskevaa tuulta vastaan. Onhan se selkeästi helpotus jos edes osan saa kevennettyä,ja tosi on,ettei kovinkaan kauan "huvita" vaikkapa sellaista moottoritienopeutta pitää kun huomaa jo väsyvänsä.
Omaan pyörääni varsin pian hankin sellaisen pienemmän "flyscreenin" joka toimiikin oikein hyvin.
Ainakin kun sitä nopeutta alkaa olla "riittävästi"
Puolueettoman,epävirallisen ja empiirisen tutkimukseni mukaan 150 /kmh moottoritiellä suorastaan miellyttävän helppoa,sarviin riittää sellainen etusormen ja peukalon "pinsettiote"
sen lujempaa ei ole tarvis puristaa.
Tuonsuuremmasta lipasta ei ole kyse : https://shop.triumphmotorcycles.com/painted/id-a9748045/color_coordinated_flyscreen_kit- Jutustelija1
Joo, nykytekniikalla saadaan pienistä asioista iso ilo.
Muistan kun aikoinaan tuli se Triumph:in rähihä malli 90-luvulla siis. Niin siinä oli se legendaarinen pikku lippa mikä antoi kuitenkin mukavan suojan tuulta vastaan, silloin se että pienestä palasesta saatiin iso ilo oli historiallista ja monet täälläkin sen varmaan muistavat.
Kiitos asiallisesta vastauksesta äreenvanha oon itsekkin melko vanha 70v. Kun ei millään viitsisi hankkia erillaisia virikkeitä et saisi kokemusta niin siksi kysely Visiiri tai tuulensuoja tulisi 750 Shadowsiin niin jospa CUSTOM motoristit kertois vähän kokemuksista niin sitten voisi itse hankkia kokemusta sen tuulensuoja asennosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483