Visiirin asento/koko

CUSTOM pyörästä olisi kysymys Bemarin jälkeen on toi kokemus customista varsin tuulinen joten tarkoitus olisi kysellä millainen visiiri olisi hyvä.Ymmärrän kyllä et mitään valtavan isoa visiiri ei kannata hankkia mutta sellainen tuuliohjuri ja oletettavasti ne säädötkin on enimmäkseen itse haettava mutta käytännön kokemuksia lähinnä haen

5

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilemalla

Käytännön kokemuksia tulee käytännössä.

• MMM juu niin viisasta

• äreevanhaukko

Niin,jos varsinaista "tuulilasia" ei aio pyöräänsä laittaa,jää sitten vaihtoehdoksi jonkunlainen pienempi tuuliohjain,sellaisia tavataan useammantyylisistä pyöristä,riippuu sitten hakeeko pelkästään kypärälle tulevan ilmavirran säätelyä vai enemmän hartioihin/rintaan puskevaa tuulta vastaan. Onhan se selkeästi helpotus jos edes osan saa kevennettyä,ja tosi on,ettei kovinkaan kauan "huvita" vaikkapa sellaista moottoritienopeutta pitää kun huomaa jo väsyvänsä.
      Omaan pyörääni varsin pian hankin sellaisen pienemmän "flyscreenin" joka toimiikin oikein hyvin.
      Ainakin kun sitä nopeutta alkaa olla "riittävästi"
      Puolueettoman,epävirallisen ja empiirisen tutkimukseni mukaan 150 /kmh moottoritiellä suorastaan miellyttävän helppoa,sarviin riittää sellainen etusormen ja peukalon "pinsettiote"
      sen lujempaa ei ole tarvis puristaa.
      Tuonsuuremmasta lipasta ei ole kyse : https://shop.triumphmotorcycles.com/painted/id-a9748045/color_coordinated_flyscreen_kit

• Jutustelija1

Joo, nykytekniikalla saadaan pienistä asioista iso ilo.

Muistan kun aikoinaan tuli se Triumph:in rähihä malli 90-luvulla siis. Niin siinä oli se legendaarinen pikku lippa mikä antoi kuitenkin mukavan suojan tuulta vastaan, silloin se että pienestä palasesta saatiin iso ilo oli historiallista ja monet täälläkin sen varmaan muistavat.

• Kiitos asiallisesta vastauksesta äreenvanha oon itsekkin melko vanha 70v. Kun ei millään viitsisi hankkia erillaisia virikkeitä et saisi kokemusta niin siksi kysely Visiiri tai tuulensuoja tulisi 750 Shadowsiin niin jospa CUSTOM motoristit kertois vähän kokemuksista niin sitten voisi itse hankkia kokemusta sen tuulensuoja asennosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2877
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2486
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2189
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      101
      1758
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1611
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1373
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      212
      1121
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe