Finnair Cabin Crew 2018 vol2

Emoilija

Aloitetaan aiheesta uusi ketju kun edellinen niin pitkä.
Onko tullut hylkyjä tai kutsuja kurssille?

180

10273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TulevaEmo

      Moi, tänne ei oo tullut kumpaakaan. Olin 14.6 päivässä. Kamalaa tää oottaminen! Tulispa pian

    • Emoko

      Kävin 6.6 ja ei oo vielä kuulunu mitään. Toivon todella et pian kuuluisi.

    • Odottelen

      Olin myös 6.6 eikä ole kuulunut. Kamalaa odottaa...

    • finski2018

      Mulle tule kutsu kurssille (18.9 alkavalle)! Sain sähköpostiviestin viime torstaina :)

    • Kutsutuli

      Mulle tuli kans kutsu viime torstaina ☺️

    • Odottaa

      Missä arviointipäivässä olitte? 😊 Te jotka saitte jo vastauksen

    • dsd

      Taitaa olla sitten kaikki kutsut lähteny jo to :(

    • Kutsutuli

      Itse olin 13.pv haastattelussa ja to tuli kutsu.
      En usko, että ovat lähettäneet vielä kaikkia kutsuja. Haastatteluja on kuitenkin vielä tällä viikolla. Älkää siis luopuko toivosta todellakaan!!

      • Odotellaan

        Mille kurssille sinut kutsuttiin? :)


    • OdottavanAikaOnPitkä

      Ne, jotka on jo to saaneet kutsun niin oletteko kaikki toivoneet pääsyä ensimmäiselle mahdolliselle kurssille (Tai vaihtoehtoisesti ollut ihan sama)?

      Mietin, että onko ekan kurssin kutsut vasta lähteneet...

      *sormet ristissä odotan

    • Odottelen

      Tuntuu että eka satsi kutsuja on lähtenyt torstaina kurssiajankohdasta ja arviointipäivästä riippumatta. Tiedä sitten millä perusteella ilmoitettu juuri heille. Kellekään ei ole tainnut tulla vielä kiitos mutta ei kiitos viestiä?

      • dsd

        Varmaankin parhaat on valittu jo kursseille. Kumminkin tällä viikolla vielä haastatteluita niin varmat tapaukset saaneet tiedon.


      • Finskillä

        Käsittääkseni ei ole paremmuusjärjestyksessä vaan mm. kurssitoiveiden perusteella. Myöskään kaikkia ryhmiä ei ole arvosteltu vielä ollenkaan.


      • Valaisetyhmää

        Ryhmiä?


    • Odotellaan

      Luulin että torstaina 21.6 oli viimeinen haastattelupäivä, tai niin minun kutsussa luki! Nyt kun kävin katsomassa varaaheti-sivulta, niin tänään tosiaan ilmeisesti viimeiset haastikset. Pidetään siis vielä toivoa yllä... :)

      • Ääk

        Tätä jännityksen määrää..! Kun ei yhtään tiedä milloin tulee tieto :O millaset fiilikset teillä jäi arviointipäivästä?


      • Odotellaan

        Alunperin jäi hyvä olo, mutta nyt torstaista asti olen epäillyt kyllä kaikkea ja miettinyt mahdollisia virheitä... ihan hirveetä kidutusta tämä odotus!! :D


    • Luvattuna

      Tällä viikolla kai niitä jotka ovat olleet terveyskyselyn takia jo lekurissa tms. Eli avattu lisää päiviä. Eiköhän tällä viikolla kaikki saa tietää. Niin ainakin luvattiin.

    • finski2018

      Olin haastattelussa 14.6 ja pääsin siis sille 2. kurssille (jos nyt muistan nuo kurssin aloituspäivämäärät oikein). Ja pyysin päästä ensimmäisenä alkavalle kurssille, mutta mainitsin kyllä haastiksessa, ettei sillä ole loppujen lopuksi väliä :)

      • TulevaEmo

        Olin myös 14.6. Onnea!!! T. Eija


    • TulevaEmo

      Mä myös sanoin että kaikki käy että varmaan järjestyksessä täytellään. Hyvä tietää että tulee sähköpostillla, oli meinaan pulssi äsken varmaan 150 kun puhelin soi ja näkyi vain numero. Ihan hurjaa puuhaa tää odottelu! :D Ootteko hakenu muuten muualle?

      • Norralle

        Laitoin Norralle hakemuksen muistaakseni huhtikuussa tai toukokuussa, mutta sieltä ei ole kuulunut yhtään mitään. Entä muut?


      • Bebebebepe

        Mä laitoin kans norralle mut ei oo kuulunut mitään


      • Ei_pääse_ei

        Norran nyt auki oleva haku on lokakuun kurssille, eli vielä on aikaa :) Viimeksi kun hain koko haku meni todella rysäyksellä, eli voi olla että vasta syksyllä tiedottavat jotain


    • tifina

      Olin 15.6. haastattelussa, toivoin vikaa kurssia, lokakuun 2. alkavaa. Sinne tuli kutsu viime torstaina. :) Tiedän myös toisen, joka sai jo sitä edeltävällä vkolla kutsun lokakuun kurssille. Täyttyvät ripotellen siis. Onko joku saanut medistä kutsua lääkärintarkastukseen?

      • Jii6789

        Mulle tuli samana päivänä Terveyspalveluilta viestiä, mutta en ole vielä varaillut aikoja. Lokakuun kurssi siis kyseessä.


    • Mammacrew

      Haastikset ohi ja tällä viikolla ilmoitus kaikille.

      • Odottelen

        Ah toivoin niin että tulisi jo tänään


    • Stillwaiting

      Ois kyllä mielenkiintoista tietää että miksi jo osalle lähetetty aikaisemmin nämä kutsut. Jos kerran kaikille kursseille jo ripotellen valittu porukkaa..

    • TulevaEmo

      Eli lokakuunkin on jo täytelty. Alkaa toivo hiipua mitä lähemmäs loppuviikkoa mennään. Voi jännityksen määrää! Tulis jo

      • OdottavanAikaOnPitkä

        Jep... Samaa mietin itsekin, että alkaa toivo hiipua ja pettymys nousta esiin :/
        Kovasti vaikuttais siltä, että parhaat on jo valittu ja niille kutsut lähetetty.
        Aino toivon ripe on se, että olin valmis ottamaan vastaan osa-aikaisenkin sopparin. Jos vaikk niitä ei olisi vielä valittu...


      • ere

        Joo samaa täällä mietin :/ Varsinkin kun tietää että ne hylyt aina viimeisenä lähtee..


    • Mammacrew

      Älkääs nyt. Varmat varmaan valittu joo, mutta eiköhän lopulliset päätökset tehdä vasta nyt.
      Yksi lisäkurssi ei-lentäneille myös suunniteltu.

      • TulevaEmo

        Kiva kuulla :)


    • Eihhhhhh

      Jotenkin lähdin tosi itsevarmana ja tyytyväisenä haastattelusta kotiin, mut mitä enemmän aikaa siitä on kulunu, ni alkaa tuntuu yhä epävarmemmalta... Olis pitäny sanoo sitä ja tätä, ja tehdä tämä ja tuo toisin. Kyllä te tiiätte. No, enää muutama päivä odottelua. Sähköpostia 30 sek välein päivitellessä.... :D

      • Jjep

        Itellä vähän sama. Erityisesti ärsyttää kun jännittäessä enkku alko takeltelemaan ihan hemmetisti vaikka yleensä ei oo mitään ongelmia, sit yht äkkiä kaikki sanat vaan unohtu :D


      • TulevaEmo

        Täällä sama! Alkuviikosta oli vielä ihan itsevarma olo kun omasta mielestä haastattelupäivä meni ihan kivasta ja tuntui hyvältä, mutta nyt on kyllä kaivanut jo ihan kaiken mitä olis pitäny sanoa. Jännä :D mutta hei ei muuta kun uutta hakemusta ja keväällä uusiksi jos nyt ei päästä, siellä on valtavat rekryt kuitenkin ja jos joskus niin NYT on mahkut päästä. Ite otan myös vastaan osarinkin, kun helppo sijaistaa sitten hoitajana loput. 2pvää enää. Tsemppiä meille!


    • Rrre

      Taas yksi päivä meni eikä mitään tietoa :(

    • Sovitusaikaa

      Oletteko kutsun saaneet jo varanneet sovitusta? Siellä ei ollu kovin pitkälle vielä aikoja.

    • Jii6789

      Minä sain kutsun lokakuun kurssille, toivoinkin sitä. Itsellänikään ei ollut mikään kauhean varma fiilis päivän jälkeen mutta hyvin se vissiin meni sitten. 😀 Yksilöhaastattelussa meinasi enkku huonontua jännityksestä, mutta ryhmässä ja simulaatiossa kulki hyvin.

      Oletteko valitut jo hoitaneet lääkäriasioita? Sille ei ollut ilmeisesti mitään deadlinea.. miten teidän rokotukset, käyttekö heti ottaan hepaatiitit?

    • Lekurilleko

      Saitko sä jotain ohjeita jo lekuriin? Kun mä en ainakaan ole saanut vielä tietoa, että missä pitää käydä ja mitä ottamassa.

      • Jii6789

        Mulle tuli samalle päivälle lääkäri-infot ku tieto pääsystä tuli. Mut ei ollut mitään aikataulua sille.


      • Lekurilleko

        Ai jaa! Outoa ettei mulle ole tullut mitään. Ja varataanko aika siis jostain mehiläisen numerosta?


      • Jii6789

        Siinä oli ohjeita labrakäynteihin, ilmailulääkärille ja finskin omaan työterveyteen. Eli ainakin kolme eri juttua. Ootko kattonu roskapotit?


      • Lekurilleko

        Oon katsonut. Outoa ettei ole tullut. Vai voisiko olla et mulla voimassa oleva musikaali, niin ohjeet tulee eri aikaan . Eikö siinä tosiaan ollut määräaikaa?


      • Lekurilleko

        Medikaali siis 😂


      • Jii6789

        Musikaali, medikaali..😂 se terveysinfo on kaikille sama. Siinä oli sekä voimassaoleville että ensikertalaisille tarvittavat laput. Ja ei tosiaan ollut aikataulua.. oletan että pitää olla käytynä ennen kurssin alkua. Oma kurssi lokakuussa ja koska asun kauempana niin tulen hoitamaan nuo jutut vantaalle parin vk päästä ku jään lomalle.


      • Lekurilleko

        Kiitos tiedoista ☺️ hassua kun luulin ettei tarvisi kaikkea samaa rumbaa käydä kun sellaisten joilla medikaalia ei ole.
        Pitänee kysellä kohta sen viestin perään, että saa selvyyden tähän ☺️


      • Jii6789

        Joo, siis ihan kaikkia ei tarvinnu käyä jos oli voimassa!


      • tifina
        Lekurilleko kirjoitti:

        Oon katsonut. Outoa ettei ole tullut. Vai voisiko olla et mulla voimassa oleva musikaali, niin ohjeet tulee eri aikaan . Eikö siinä tosiaan ollut määräaikaa?

        Mullekaan ei ole tullut...Viimevkolla jo kutsu lokakuun kurssille kyllä tuli. Laitoin viestiä pari päivää sitten...:/


    • Vtunvttu

      Hylkyhän se sieltä tuli. Taas.

    • Hylkyvai

      Ai tuli hylyt nyt? Monesko kerta kun haet? Ei kannata lannistu. Itsellä todella mones haku jo ☺️

      • Headintheclouds

        Mä kävin tällä viikolla haastattelussa, kun piti tosiaan käydä jo lääkärissä ennen haastattelua niin ei ole vielä tullut mitään viestiä. Elättelen toiveita vielä, että kutsu tulee eikä hylky!


      • Enjaksaenää

        Kolmatta kertaa hain. Jää viimeiseksi.


      • Jii6789
        Headintheclouds kirjoitti:

        Mä kävin tällä viikolla haastattelussa, kun piti tosiaan käydä jo lääkärissä ennen haastattelua niin ei ole vielä tullut mitään viestiä. Elättelen toiveita vielä, että kutsu tulee eikä hylky!

        Miksi sun piti käyä etukäteen lääkärissä?


      • Headintheclouds

        Olin laittanu medii et nenä kroonisesti tukas ni he halus siitä erikoislääkärin lausunnon. Ei se sit ollutkaan sillain estävästi vaa rakenteellisesti ahdas. Mutta justii tuli hylky tatuoinnin takia vaikka oisin ollu valmis poistattaa sen..


      • Jii6789

        Oho! Onko noissa hylkykirjeissä syy tuollaisissa tapauksissa! Missä kohtaa sulla oli tatska, ei ollu peitettävissäkään?


      • Tatskattu

        Mulla tuli kans tatuoinnista, jalkapöydässä ja ei näkyisi ainakaan nykyisestä univormusta mustien sukkisten läpi ja helposti vois peittää.. Varmaan turha hakea uudestaan jos siinä ei jousteta. :(


      • 7i7i

        Ohhoh! Ilmotetaankohan muita syitä kuin nuo tatskat ja ehkä joku selkeä terveydellinen este?


      • Pepepepbe

        Mulla kans oli tatuointeja ja sanoin että oon menossa poistattaa tällä viikolla. Ei ollu hylkyviestissä se syynä, oli vaan että kaikkia hyviä ei voitu valitettavasti ottaa... just


      • Headintheclouds
        Jii6789 kirjoitti:

        Oho! Onko noissa hylkykirjeissä syy tuollaisissa tapauksissa! Missä kohtaa sulla oli tatska, ei ollu peitettävissäkään?

        Mulla on korvan takana pieni yksi värinen, oisin meikillä ja kampauksella ollu valmis peittää kunnes poisto oisi ollut valmis. Hylyssä luki vaan näin, että "Valitettavasti tatuointisi estää etenemisen valintaprosessissa."


      • PoikaBRapusta
        Headintheclouds kirjoitti:

        Mulla on korvan takana pieni yksi värinen, oisin meikillä ja kampauksella ollu valmis peittää kunnes poisto oisi ollut valmis. Hylyssä luki vaan näin, että "Valitettavasti tatuointisi estää etenemisen valintaprosessissa."

        Kuppa perseessä ei kuitenkaan estänyt etenemistä.


    • TulevaEmo

      Hylky tuli juuri. Kyllä tuli itku. :(

      • Huoh

        Sama juttu. Tyhmänä kuvittelin, että tällä kertaa olisi mennyt haastattelut hyvin. Mutta ei. Pettymys vielä miljoona kertaa pahempi, kun elätteli jonkinlaisia toiveita.


    • Ktt

      Onko kellekään tullut kutsua tänään? Onkohan enää minkäänlaista toivoa?

    • Emoko

      Mulla ainakin ihan hiljasta ollut, vimmatusti päivitän sähköpostia. Toivo vielä elää.

    • Emo

      Hassua et näin tipotellen laittaa viestejä. Vaikka niin vissiin on ollut edellisissäkin rekryissä

    • Lentiäinen

      Heippa kaikki kanssaihmiset! Hylsy tuli tännekkin mutta 21.8 alkaen voi laittaa uuden hakemuksen tammikuussa 2019 alkavalle kurssille/ kursseille. Älkää lannistuko hylsystä vaan laittakaa ihmeessä uusia hakemuksia menemään! Ikinä ei voi tietää milloin se oma vuoro tulee.. Itse otan kiitollisena vastaan tämän kokemuksen hakuprosessista ja aion sinnikkäästi yrittää uudelleen syksyllä! Tiedän että mun vuoro tulee vielä.. ;) Yhtä lähempänä kuitenki ollaan taas.
      Superpaljon onnea myös kaikille kursseille valituille, ootte paikkanne ansainneet ja ihan huikeita kaikki! :)

      • Posii

        Kiitos ihanan positiivisesta viestistä :) itse vielä odottelen tulosta mutta kävi miten kävi niin ei lannistuta! :)


      • Emoko

        Hei jos haette uudestaan niin ajattelitteko laittaa saman hakemuskirjeen vai muokkaatteko sitä hieman? Kysyn jo näin etukäteen 😅


      • Jaahasssss

        Mistä tieto, että 21.8 jälkeen voi hakea uudestaan? :) Ihmettelen vain, kun rekrytiimin mukaan rannalle jäi niin monta potentiaalista hakijaa, miksei heitä sitten otettu suoraan tuonne tammikuun kurssille? Nyt täytyy käydä koko haku läpi uudelleen.


      • TulevaEmo

        Samaa mä tässä ihmettelen, rankka prosessi kuitenkin. Enkku on kyllä todella tärkeessä asemassa tässä haussa, lähes äidinkielen tasoista ilmeisesti, sujuva ei riitä. Jännä kun just puhuin finskiläisen (17vuotta ollut) niin ihmetteli syytä kun puhuvat helppoa palvelualan enkkua ja keskenään Suomea, ihmetteli et miksi noin tärkeessä asemassa tässä rekryssä. Pitää puhua paljon ennen syksyä. Seuraavaan hakuun ehdottomasti! Ei luovuteta ❤️ Samalla hakemuksella menen.


      • Jii6789
        Emoko kirjoitti:

        Hei jos haette uudestaan niin ajattelitteko laittaa saman hakemuskirjeen vai muokkaatteko sitä hieman? Kysyn jo näin etukäteen 😅

        Jos pääsi hakemuksella jatkoon aiemmin niin miksei uudelleenkin! Tuskin siellä kukaan yksi ja sama ihminen niitä lukee ja muistaa että tämähän haki samalla hakemuksella viimeksikin 😁 Itse hain viime keväänä ja jäin jo ennakkotehtäviin. Nyt hieman päivitetyllä hakemuksella jatkoon taas ja sain kurssipaikan. En osaa sanoa mistä jäi viimeksi tehtävissä kiinni.


    • Lentiäinen
    • Jii6789

      Olisko niin että kenelle ei ole vielä tullut mitään, ovat "jonotuslistalla" jos joku valituista ei ota paikkaa vastaan? Oma deadline vastaanotolle oli 6.7. Eli toivoa on vielä!

    • Nocando

      Juu tännekki tuli hylky ja kyllä ärsyttää kuin pientä oravaa, vaikka arviointipäivä meniki jännityksen piikkiin ni sitä vaan aatteli että niin kauan on toivoa kunnes tieto tulee -.-

    • Emoko

      Sain kutsun tänään! Joten älkää luovuttako toivosta :)

    • Eiole

      Onko muita jolla ei ole tullut terveystarkistuksista viestiä vaikka on saanut kutsub kurssille?

      • Hmmmmm

        Mulla kanssa kurssipaikka lokakuulle, medikaali voimassa, muttei tullut vielä terveystarkastuksesta mitään viestiä..


      • tifina

        Täällä yksi! Ihmettelen kovasti...:/ Onko niin, että loppuvuoden kurssilaisille ei heti kiirehditä sitä laittamaan...?


      • kysymys
        Hmmmmm kirjoitti:

        Mulla kanssa kurssipaikka lokakuulle, medikaali voimassa, muttei tullut vielä terveystarkastuksesta mitään viestiä..

        Sama homma, kurssipaikka on ja medikaali löytyy. Onko muille tullut vastausta mailiin kun varmisti kurssipaikan? Vai tuliko pelkästään se automaattinen vastaus? Hermoilen, että varmasti meni vastaus läpi, että otan kurssipaikan vastaan :D


      • Jii6789
        kysymys kirjoitti:

        Sama homma, kurssipaikka on ja medikaali löytyy. Onko muille tullut vastausta mailiin kun varmisti kurssipaikan? Vai tuliko pelkästään se automaattinen vastaus? Hermoilen, että varmasti meni vastaus läpi, että otan kurssipaikan vastaan :D

        Mullekin tuli vain se automaattinen vastaus :) viikko sitten laitoin tarkentavan kysymyksen terveyspalveluille ja sieltäkään ei ole vastattu mitään..


    • Waryhmä

      Mites se whatssapp ryhmä. Onko se vielä aktiivinen?

    • Finskille

      Mä sain tänään kutsun. Hain osa-aikaseks/kesätöitä koska oon menossa myös opiskelemaan. Onko täällä ketään muuta joka haki osa-aikaseks ja pääs? Nyt mietityttää millon se kurssi pidetään. Mailissa luki vaan että keväällä ja selviää heinä-elokuussa.

    • Tatuemäntä

      Minkä kokoisia/minkälaisia tatuointeja teillä on ollut jotka ovat saaneet hylkyviestin tatuoinnin takia?

      • Buu

        Mulla on nilkassa yksi lyhyt sana tatuoituna. Se olisi peittynyt paksuilla sukkiksilla tai jos olisi valinnut uniformun pitkillä housuilla. Silti tuli hylky...


      • UuttaHakemustaSisään

        Mä sain hylyn tatuointien takia, vaikka mulla ei ole edes kielletyllä alueella tai edes lähellä virkapukujen (mekon) rajoja tatuointeja. Eli luulen, että on ollut niin paljon hyviä hakijoita et on ollut tiukka linja.


      • Emo
        Buu kirjoitti:

        Mulla on nilkassa yksi lyhyt sana tatuoituna. Se olisi peittynyt paksuilla sukkiksilla tai jos olisi valinnut uniformun pitkillä housuilla. Silti tuli hylky...

        Meidän sukkikset ei saa olla yli 40 deniä ja vaikka pitäisit housuja tatuointisi tuli vilahtamaan nilkasta. Kaikille samat säännöt. Tatuointeja ei saa olla näkyvillä paikoilla ollenkaan.:)


      • No_tattoos

        Tatuoinnit eivät sovi lentoemännälle. Niitä on vain pissiksillä , ns. white trash -väkeen kuluvilla. Ihoon hakatut musteläiskät eivät lähde millään laseroinnilla kokonaan, eikä niitä jaksa ajan myötä enää blascoilla peittääkään. Sieltä ne iloisesti vilahtelevat - virkapaidan alta - brikkoja ojennettaessa tai laukkuja tms. siirtäessä. Finskillähän säännöt eivät tosin koskaan ole olleet samat kaikille... joten kirjavaa väkeä laidasta laitaan... hompsuisesta karjakosta hienostuneempaan leidiin.


      • Lentävä
        UuttaHakemustaSisään kirjoitti:

        Mä sain hylyn tatuointien takia, vaikka mulla ei ole edes kielletyllä alueella tai edes lähellä virkapukujen (mekon) rajoja tatuointeja. Eli luulen, että on ollut niin paljon hyviä hakijoita et on ollut tiukka linja.

        Oletko ihan varma tästä? Kuulostaa tosi oudolta, että tatuoinnin perusteella olisi hylätty, vaikka se ei olisi "kielletyllä alueella". Kyllä osalla on tatuointeja peitossa, myös isoja, jopa selän peittäviä, joten ei sen pitäisi olla este.
        Ettei tatuointi olisi olkavarressa/haiuksessa? Se on kiellettyä aluetta. Nykyisen virkapukumekon hihat ovat niin pitkät, että yltävät yli kyynärpäiden, mutta virkapuku muuttuu aina välillä, ja seuraavassa voikin olla vaikka lyhyet hihat.

        Itse en näe mitään ongelmaa siinä, vaikka olisi tatuointi kädessä/niskassa/jalassa/missä vaan, jos tatuoinnin saa siististi peitettyä. Mutta kunhan pitää huolen siitä, ettei se näy. Niitä välillä vilkkuu.


      • Tarkkaavaisuutta
        Emo kirjoitti:

        Meidän sukkikset ei saa olla yli 40 deniä ja vaikka pitäisit housuja tatuointisi tuli vilahtamaan nilkasta. Kaikille samat säännöt. Tatuointeja ei saa olla näkyvillä paikoilla ollenkaan.:)

        Onko sulla mennyt lookbook ohi jotenkin? Suositellaan VÄHINTÄÄN 20-40 den sukkiksia. Ei siis max. 40. Kaikki tietää, että kunnon tukisukkahousut (joita useimmat meistä käyttää) on luokkaa 140 den :D


    • Tatuemäntä

      Eikö nykyään virkapukusäännöt anna anteeksi tatuoinnit vaikka olisi ”näkyvällä” paikalla?!o_O nehän muuttui, joskus aiemmin oli täysi kielto. Eikö se ”raja” ollut nyt 3cm tai helposti peitettävissä oleva?

      • Headintheclouds

        Niinhän se on, mut varmasti niin paljon hakijoita ja hyviä hakijoita, niin jos on joku tommonenkin pieni syy niin helpostin sen varjolla sitten voi hylätä ja ottaa mieluummin sellaisen kenellä ei tatuointia ole. Eivät varmaan halua ottaa riskiä, että joskus unohtuisi se tautointi peittää tms, kun työvuoroon tulee, kun kulttuurieroista (asiakkaiden kohdalla) johtuen eivät haluaisi, että niitä tatuointeja olisi virkapukupäällä näkyvillä. Finskillä imago niin tärkeässä asemassa.


      • Lentää

        Muistaakseni virkapukusäännöt on jotain ~3cm tai helposti peitettävissä oleva, tai sitte jos on isompaa kokoa niin ei saa olla reiden puolivälin alapuolella, taikka hauiksen yläneljänneksen alapuolella, eli toisinsanoen pitää peittyä t-paita/shortsit yhdistelmällä.
        Itsellä 3 tatuointia ylävartalossa, kaikki peittyy t-paidalla, ja läpi päästiin.


    • Ei_pääse_ei

      Kylläpä on ollut kaiken kaikkiaan iso pettymys nämä Finnairin rekryt...varmaan viides kerta kun olin arviointipäivässä, tällä kertaa jopa kokemusta alalta, ja silti tuli hylky. Finnairilla huutava pula tekijöille ja silti ei tunnu auttavan vaikka päällään seisoisi :(( Onko muilla takana jo monta yritystä?

    • sinnikkyyspalkitaan

      3 kerta haastattelussa ja varmaan 6 kerta kun hain. nyt pääsin kurssille :)

      • sinnikäsedelleen

        Mutta ekan kerran hain jo 2006..


      • EpätoivoistaMenoa

        Epätoivoista :(


      • tuskinpavaan

        Ei varmaan oo epätoivoista kun kerran pääsee sisään :) ennemminkin sinnikästä ja palkitsevaa!


      • EkallaSisään
        tuskinpavaan kirjoitti:

        Ei varmaan oo epätoivoista kun kerran pääsee sisään :) ennemminkin sinnikästä ja palkitsevaa!

        Tai et ole vain ole niin hyvä, että olisit ensimmäisellä kerralla päässy sisään...


      • eiainatarviiollaparas

        no eipä sillä ole väliä :D tarpeeks hyvä riittää kivasti!


      • semmmmotta

        Onpas lentoemännäksi tulossa kivaa porukkaa.. ai kamala :DDDDDD En kyllä haluaisi ainakaan olla samassa koneessa ku tää ekallasisään- neropatti. Toivottavasti emme ikinä osu samalle lennolle! Säälin myös nyt jo tulevia kollegoitasi.


    • AinaEiVoiVoittaa

      Onneksi kaikki halukkaat eivät kuitenkaan pääse.

    • Kurssipaikka

      Mä olen kans hakenut muistaakseni kolme kertaa ja nyt vihdoin kurssipaikka. Enkku ei mulla todellakaan hyvä. Koulussa ollut seiska, joten se ei ole tärkeimmässä asemassa. Mielestäni arviointipäivässä keskityttiin ja painotettiin aivan eri asioita .

      • Vaikeaatuleeolemaan

        Miten ajattelit päästä kurssin läpi koska kaikki manuaalit, kokeet jne on englanniksi?


      • sssssssssslkjhgf

        Hei sinä "kurssipaikka"! Oliko englantia arviointipäivässä? Jos oli niin kuinka paljon? Olen itse ajatellut hakea myös.


      • 555vvv
        sssssssssslkjhgf kirjoitti:

        Hei sinä "kurssipaikka"! Oliko englantia arviointipäivässä? Jos oli niin kuinka paljon? Olen itse ajatellut hakea myös.

        En ole "kurssipaikka", mutta vastaan silti..

        Hakuvaiheessa osa nettitehtävistä oli enkuksi. Arviointipäivässä ryhmätehtävä ja simulaatio kokonaan ja yksilöhaastattelussa osittain (alle puolet).


    • epätoivoivaimäärätieto

      täs on paljon myös onnesta kii.. kuka haastattelee tai lukee sun hakemuksen. Koska samalla nettipohjalla välistä päässyt haastatteluun ja välistä karsiutunut ennen nettitehtäviä.

    • ParempiPalkka

      Miten olette ajatelleen pärjätä palkalla jos ette ole lentäneet aiemmin? Varsinkin osa-aikaisella sopimuksella. Työ on kivaa kyllä mutta varautukaa, että palkka on todella huono verrattuna muihin yhtiöihin. Noin 1600-1800€/kk päivärahoineen käteen täysipäiväisenä on kyllä surkeaa. Siitä vuokrat, sapuskat, netti jne sekä seutulippu pois ni paljoa ei naurata.

    • Eimitäänvieläkään

      Melkein kaksi viikkoa kutsusta, eikä vieläkään terveydestä viestiä.
      Onko joku jo näitä hoidellut tai virkapukua?

      • Emoksi2018

        Sain 21.6. kutsun kurssille, mutta terveyspalveluista ei ole kuulunut vieläkään mitään. Onko teille muille tulut viestiä?


      • Emoko
        Emoksi2018 kirjoitti:

        Sain 21.6. kutsun kurssille, mutta terveyspalveluista ei ole kuulunut vieläkään mitään. Onko teille muille tulut viestiä?

        Mulla paikka syyskuun kurssilla eikä ole kuulunut.
        Osaatteko sanoa, voiko muuten puvun mennä sovittamaan vaikka ei olisi vielä medikaalia?


      • Eivielä

        Mulla lokakuun kurssi, eikä ole tullut terveydestä mitään.
        Puvun sovitukseenhan oli merkattu aika milloin se pitää jokaisen hoitaa. Joten kuvittelisi, että siihen ajankohtaan oli medikaali ok siihen mennessä tai ei. Itsellä oli puvun sovitus vasta syyskuun alussa.


      • Odottava
        Eivielä kirjoitti:

        Mulla lokakuun kurssi, eikä ole tullut terveydestä mitään.
        Puvun sovitukseenhan oli merkattu aika milloin se pitää jokaisen hoitaa. Joten kuvittelisi, että siihen ajankohtaan oli medikaali ok siihen mennessä tai ei. Itsellä oli puvun sovitus vasta syyskuun alussa.

        Onko muita syksyn kursseille valittuja, jotka eivät ole saaneet vieläkään kutsua terveystarkastukseen?


      • Lokakuussa

        Joo lokakuun kurssille menossa, eikä mitään viestiä ole tullut.


      • Syyskuunkurssi
        Lokakuussa kirjoitti:

        Joo lokakuun kurssille menossa, eikä mitään viestiä ole tullut.

        Mulla syyskuun kurssille paikka, mutta ei tietoa medikaalista.


    • Medikaali

      Onko kenelläkään tietoa mitä tarkistuksia jos medikaalien omaavien pitää käydä?

    • EKG

      EKG ainakin

    • Medikaali

      Onko tietoa muista?

    • Jännää

      Ysiin mennessä on pitänyt ilmoittaa ottaako kurssipaikan vastaan vai ei. Jännää vapautuuko paikkoja ja tuleeko jotain lisätietoa kaikille.

    • Vaihtari2018

      Sain paikan syksyn kurssille, mutta vaihdoin kevään kurssille (eli osa-aikaistyöhön) koska pääsin yliopistoon. Eli joku todennäköisesti saa siis mun paikan! Tosin voi olla, että kyseinen ihminen otetaan sitten kevään kurssilta (sellainen joka olisi halunnut kokoaikaistyöhön mutta sai tarjouksen osa-aikastyöhön).

    • wondering

      onkohan kevään kursseille pääseville ollenkaan mahdollista päästä kokoaikaistyöhön vai vaan osaaikaseen? tietääkö kukaan?

    • hmmmmmmmmmmmmm

      onko uusiin hakuihin jo olemassa omaa keskustelupalstaa?

    • Yyiipp123

      Miten te kurssille valitut, joilla on vakiduuni, aiotte tehdä irtisanoutumisen kanssa?

      • syksynkurssilainen

        irtisanoudun vasta jos medikaali menee läpi, mutta sillai että oon irtisanoutunut ennen kurssin alkua.


    • PettymysMonille

      Ottakaa nyt hyvät ihmiset selvää palkkauksesta ja yhtiön tavasta hoitaa henkilöstöpolitiikkaa, ettei sitten tarvitse itkeä, kun ei palkka riitä elämiseen eikä etenemään pääse yhtiössä!
      Surkea palkka ja kohtelu! Verratkaa muihin yhtiöihin!

    • Nilli

      Kuinka nopeasti teille tuli tehtävät sähköpostiin?

    • Milläfiiliksellä

      Eikös eka kurssi jo ala kohta?olisi kiva kuulla fiiliksiä medikaaleista ja virkapuvun sovituksesta. Itsellä vielä nuo kaikki edessä.

    • mmmmm

      Äh. Tipuin 2017 haussa videohaastattelun jälkeen. Toisaalta tekisi mieli hakea taas uudelleen, mutta olen ehkä liian koulutettu/vanha (vähän alle 40v). Ei ole ehkä mitään järkeä luopua vakkarityöstä jossa 3500 euron kk palkka ja hyvät edut, mutta lapsuuden haaveet elävät vahvoina.

      Onko muita "ei ihan nuoria" jotka miettivät uranvaihtoa?

    • Minimee

      Minä olen lähes 50v ja mietin uranvaihtoa, sain kutsun videohaastatteluun ja tehtäviin.
      Palkka ( tai sen pienuus) mietityttää; kuinka voikin olla vaikeaa saada selkeää vastausta, että paljonko on 4kk: n jälkeen bruttopalkkan määrä..? Entäpä vaikka 2v kuluttua? Edes keskimäärin...
      Millaisia nuo tehtävät muuten ovat? Tarvitaanko niissä hiirtä vai sujuuko hyvin ilmankin?
      Entäs ns kurotustesti: jos hakija on 160cm eikä ylety MOLEMMAT ? jalat maassa 219cm korkeuteen, niin sekö oli sitten tosiaankin siinä sitten? Saako olla kuinkakin korkeat korot kengissä/ saako varvistaa 😄?

    • Yyiipp

      Minä tipuin myös 2017 nettitehtävien jälkeen. Nyt valittuna kurssille! Ikää 35 ja melkonen elämän muutos tiedossa. Palkka ei tosin noin huimasti putoa mulla. Juurikin ne "haaveet" painoivat itselläni vaakakupissa, haluan nähdä tämän maailman, niin ei tarvi myöhemmin jossitella :)

    • hmmme

      Onko ketään täällä joka olisi tippunut nyt medeissä? Tai päässyt läpi jostain "vaivasta" huolimatta?

    • Mietteliässs2

      Mietin samaa, on niin kovin hiljaista ollut. Itsellä kaikki nuo vielä edessä. Eikös joillain jo ala kurssi?

      • hmmme

        Eka kurssi taisi alkaa 2.10.


    • siismitä

      Haluaisin kysyä nyt työhöntulotarkastuksessa käyneiltä; oliko työhöntulotarkastuksen yhteydessä vain työterveydenhoitaja vai vielä uudestaan lääkäri? Ottaako työterveydenhoitaja tosissaan vielä uudestaan kaikki pituudet ja painot yms. jotka otettiin jo ilmailulääkärikäynnin yhteydessä? Hämmentää. Kaikki muut labrat ja ilmailulääkärit siis käytynä paitsi viimeinen työhöntulotarkastus.

    • Ååå98765

      Eka kurssi alkoi jo 2.9.

      Työhöntulotarkastuksessa tavattiin vain hoitaja, mutta kaikki paperit meni vielä lääkärille nähtäväksi, joka tekee lopullisen päätöksen. Eli läpimenopäätöstä ei saanut vielä tapaamisella. Hoitaja teki muutamia eri tarkistuksia mitä ei ollut ilmailulääkärinkäynnillä. Minua ei mitattu uudestaan, eikä mitään näön tarkastuksia esim ollut. Verenpaine katsottiin uudestaan. Ei ollut mitään "hiillostamista" 😅.

    • Mitäh

      Kuinka kauan jouduitte odotteleen vikaa päätöstä?
      Joutuukohan kedIn omistavatkin odottamaan, eikä saisi tietoa heti?

    • Gt54321

      Hoitaja sanoi että menisi viikko, mutta tuli nopeammin ainakin mulla. Uskoisin et kaikkien paperit sinne menee vielä.. esim ne 2v takaiset lääkärikäyntipaperit myös, nehän kiinnostaa varmasti, oli medi voimassa tai ei..

      • Medical

        Eikö ilmailulääkärin tarkastus ole se, jossa mahdollinen hylkäys tulee? Eli jos siitä saa lentoluvan mukaansa, on työhöntulotarkastus enää käytännössä uuden työntekijän tietojen keräämistä.


      • Abckkk
        Medical kirjoitti:

        Eikö ilmailulääkärin tarkastus ole se, jossa mahdollinen hylkäys tulee? Eli jos siitä saa lentoluvan mukaansa, on työhöntulotarkastus enää käytännössä uuden työntekijän tietojen keräämistä.

        Medical, juuri näin,.
        Työhöntulotarkastushan tehdään vasta sitten, kun työsopimus on jo allekirjoitettu ja työt aloitettu. Nyt menee joillain puurot ja vellit sekaisin.


    • vielävoipudota

      Voi hylätä Finnairin työhöntulotarkastuksessa vielä hakijan vaikka olisi medikaalit ja muut kunnossa.

      • Abckkk

        No teoriassa kyllä, kuten missä tahansa työpaikassa/ tttarkastuksessa, mutta todella harvinaista moinen, todella harvinaista.


    • Nooonnniii

      Mun piti toimittaa työterveystarkastuksen jälkeen vielä lisäselvitys asiasta, joka ei tullut millään tapaa ilmi ilmailulääkärin tarkistuksessa. Paljon tarkempia olivat siis siellä finskillä. Ja halusivathan he ne tiedot 2v takaa, joita ilmailulääkäri ei tarvitse. Ja ne muuten oikeesti tarkistettiin, ettei ollut jättänyt jotain pois.

      • Faafaalaa

        Ilmailulääkärille siis terveystiedot kahden vuoden ajalta?
        Pyytääkö Finnairin työterveys tarkastaja sitten vielä pidemmältä ajalta tietoja?
        Miksi pyysivät sinulta tietoja asiasta mikä ei tullut ilmi lääkärintarkastuksessa? Missä se tuli ilmi?
        Olis kiva tietää, mitkä seikat on lisäselvitystä vaativia ja mitkä automaattisesti este. Hyvin ympäripyöreitä vastauksia F antaa askissa...


    • Hhhjjjyyy

      Ilmailulääkärille ei tarvinnut toimittaa historia tietoja (toki taas rasti ruutun -kysely samoilla kysymyksillä, joka oli jo aiemminkin). Finskille 2v tiedot.

      Ilmailulääkärintarkastus oli "normaali" hoitaja lääkärikäynti. Finskillä kyselivät ja paneutuivat enemmän asioihin. Ja tarkastivat tosiaan ne lääkärikäynnit ja niistä kyselivät lisätietoja jos tarvetta.

    • nonytt

      No nyt on mennyt jollain puurot ja vellit aivan sekaisin.
      Työhöntulotarkistus pitää olla käytynä ennen kurssin alkua ja sen käy myös ne joilla medikaali voimassa. Siltikin paperit menevät vielä lääkärille, joka tekee viimeisen päätöksen kurssipaikasta.
      Eli kun työsopimus allekirjoitetaan, niin silloin ei enää käydä lekurissa vaan kaikki pitää olla kunnossa ennen kurssin alkua.

      Tsemppiä kaikille tarkistuksiin! Ei tosiaan olleet mitenkään hiillostavat käynnit. Taivaalla nähdään :)

    • koskalisätietoa

      Hei te ekat kurssilaiset tai jo aiemmilla kursseilla olleet! Kuinka paljon ennen kurssia olette saaneet lisätietoja ja aikatauluja kurssista?

      • Tulevalentoemäntä

        Mä mietin samaa! Yritin pistää finnairin ask fm kysymystä mut ei se jostain syystä tainnu mennä läpi... Itse aloitan 18.9 alkavalla kurssilla ja vielä ei oo mitään kuulunut. Jostain jäi sellanen mielikuva et noin viikkoo ennen saattais tulla jotain mahdollisia ennakkotehtäviä tai muuta sieltä flight academylta(?)


      • Tulevalentoemäntä
        Tulevalentoemäntä kirjoitti:

        Mä mietin samaa! Yritin pistää finnairin ask fm kysymystä mut ei se jostain syystä tainnu mennä läpi... Itse aloitan 18.9 alkavalla kurssilla ja vielä ei oo mitään kuulunut. Jostain jäi sellanen mielikuva et noin viikkoo ennen saattais tulla jotain mahdollisia ennakkotehtäviä tai muuta sieltä flight academylta(?)

        Sähköpostista, jossa ilmoittettiin kurssille pääsystä: ”FFA lähettää sinulle lisätietoa kurssista ja mahdollisista ennakkotehtävistä noin viikon ennen kurssisi alkua.” :)


    • Koulualkaataas

      Miten aiemmin kurssin käyneet? Onko opetus ollut pääosin arkisin esim klo 8-16? Vai vaihteleeko päivät, onko vl järjestettyä ohjelmaa? Toki läksyjä pitää sitten itsenäisesti lukea varmasti illat ja vl..

    • sdfkhalksgjhal

      Mä aloitan kanssa 18.9. kurssilla! kivaa :) vielä ei ole ainakaan mulle tullut enempää tietoa kurssin sisällöstä.
      Ekassa "tervetuloa finskille" kirjeessä oli tosiaan se että viikkoa ennen tulee lisäinfoa, cant wait!
      ootteko te hyppäämässä suoraan edellisestä duunista finnskille vai mitkä ovat teidän taustat?

      • Tulevalentoemäntä

        Opiskelija tällä hetkellä mut ne jää tauolle hetkeks nyt tän myötä :)


    • unknown167

      tein videohaastattelun 27.8....kuinka kauan kestää saada vastausta sieltä pääsikö eteenpäin?

      • ootnel

        En tiedä onko sulla mahdollisuutta päästä tähän hakuun, mut vk 37 tulee lisä infoa jatkosta! :)


    • Koskakohan

      Onko tietoa koska virkapuvut saadaan? Koska eikös ne päällä olla ainakin osa kurssistakin?

      • Tulevaemo

        Kurssin puolessa välissä tulee virkapuvut!


    • pääsisiköhänsitä

      Heips, onko teillä mninkälaiset odotukset miten online-tehtävät meni? :) Mulla vähän epävarma olo, mut silti toivonkipinä on! Vielä vähän aikaa jaksetaan odottaa tuleeko kutsua arviointipäivään! :)

    • Unknown167

      Sain tänään ilmoituksen että pääsin seuraavaan vaiheeseen! Seuraava vaihe olis sit se medi-puoli ja sitten arviointipäivä, mitä siitä seuraavia vaiheita sitten enää on? Mitä arviointipäivänä tapahtuu osaako joku kertoa ?

      • Lookingforward

        Täällä myös jatkoon arviointipäivään, medikaalin täytön jälkeen! Saitko unknown167 sen erillisen sähköpostin medin täyttämisestä myös jo tänään? Itselle ei ole vielä tullut... tsemppiä kuitenkin hakuun!


      • Unknown167

        Sain tänään s-postin siitä medistä !!!! Oon niin innoissani.


    • Eisaakertoa

      Arviointipäivä on viimeinen vaihe. Toki sen jälkeen pitää läpäistä ilmailulääkärin tarkistus ja kokeet.
      Arviointipäivästä ei valitettavasti saa kukaan kertoa, vaikka olisi siellä ollut.

    • Tähänköjäätiin

      Tietääkö kukaan millä tapaa painoindeksi huomioidaan medikaaleissa? Alkoi huolestuttamaan, sillä oma on 27, vaikka minulla on painoon suhteutettuna paljon lihasta esim. alakropassa.

    • jatkossaollaan

      Täälläkin saatu s-postia jatkoon pääsystä tänään! Kumpa tietäis yhtään minkälaisia kysymyksiä ne siellä kysyy niin osaisi varautua, nimimerkillä jännittäjä

    • LokakuussaKurssille

      Instagramissa on Finnairin #joinfinnair sivulla juttua rekrytoinnista.

    • Malttamaton

      Onko kellekään tullut hylkyä tai hyväksyntää/ jatko-ohjeita medeihin liittyen?

      • Malttamaton2

        Ei oo tullut mitään infoo terveyskyselyn jälkeen, mietin itsekkin milloinkohan kuuluu lisää.


      • Unknown167

        Täällä sama....pakko kai ennen 26.9 ilmoittaa jotain kun alkaa arviointipäivät silloin?


      • Unknown167

        Askissa lukee että ilmoittavat tällä viikolla vielä!


    • Odottelua

      Tänään tuli vastaus terveyskyselystä, että vastausten perusteella sinut on arvioitu terveyden tilaltasi sopivaksi mutta ei vielä kutsua arviointipäivään.

    • Vihdoin

      Nyt tuli kutsu arviointipäivään!
      Onko sinne joku pukukoodi? Vai ihan normaalisti

    • Oivoivoi

      Onko joku muu saanut jo myös kutsun?

    • Lentoon

      Onko joku jo ollut haastattelussa? Millainen fiilis jäi ja tuliko selvyyttä millaista sopparia tarjoaa?

    • Tsuppiduu

      Ilmeisesti molempia on tarjolla, sekä kokoaikaisia että osa-aikaisia. Ymmärtääkseni enemmän osa-aikaisia kuitenkin tässä haussa.

    • Niihänsiinäkävi

      Miten kävi? Itse en saanut paikkaa vaikka mielestäni suoriuduin arviointipäivästä ihan hyvin. Todella paljon harmittaa. Pitäis kuulemma rekryprosessin jälkeen tulla palauteraportti et miksei valittu. Onko kukaan jo saanut?

    • yhyy

      Minäkään en päässyt, vaikka mielestäni suoriuduin hyvin.
      Tuli myös palauteraportti niistä nettitehtävistä, mutta ei mitään haastattelupäivästä.
      Tehtävät kuitenkin läpäisin, osan ihan loistavasti ja osan keskiverrosti, joten kiinnostaisi tietää,
      eikö sitten vaan naama miellyttänyt haastattelussa? Vai oliko jotain mitä voisin vielä parantaa? Eli kannattaakohan hakea uudestaan...?

    • enmaltaodottaa

      Kauanko meni videohaastattelujen jälkeen, että tuli tieto seuraavasta/mahdollinen hylkäys?
      Vko sitten palautin videot.

    • marys

      Mulla meni viikko videohaastatteluista

      • enmaltaodottaa

        Kiitos! Entäs medikyselystä? :)


    • MiAaChOl

      Onko täällä kevään kurseille hakeneita? Siis niitä osa-aikaisten paikkoja? Miten on mennyt hakemusten ja ennakkotehtävien sekä videohaastattelun kanssa? Itse lähetin hakemuksen viime viikolla ja eilen sain kutsun ennakkotehtäviin. Tänään kävin ne tehtävät tekemässä ja huomenna on sitten videon vuoro. Tähän mennessä tuntunut kaikki menevän hyvin. Jännää kyllä on. :)

      • MimuX

        Olen hakenut kevään kurssille. Eilen tein online tehtävät ja videohaastattelun. Nyt ei muuta kuin odotellaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe