Rakas nainen, en minä oo ikinä sanonut enkä ikimaailmassa sanoisi mitään negatiivista sinusta. En ole koskaan ollut Sinulle vihainen yhtään mistään, vaan vain rakastanut ja ihaillut syvästi. Oon koko ajan sanonut että meidät on tarkoitettu toisillemme ja että rakastan Sinua enemmän kuin mitään tai ketään. Toivon, että sanot mulle missä haluat mun muuttuvan ja mitä haluat mun tekevän. Olen tismalleen juuri sellainen kuin sinä tahdot. Ihailen ja palvon Sinua, kultsi. Mitä pyydätkin, niin sellainen olen. En voi tietää ennen kuin sanot. Ethän sinä ole multa pyytänyt muuta kuin kaksi juttua, että söisin Fazerin Sininen Dominoa ja että kannattaa meditoida. Ja niin teinkin, hyvää oli ja meditaatiosta tykkään. Tässä tuntuu koko ajan tulevan puolin ja toisin tosi isoja väärinkäsityksiä, kun ei tunneta. Tää palsta on sekoittanut totaalisesti, täällä on osin niin negatiivinen ilmapiiri. En tykkää palstasta, en negaatioista, en mainoksista, enkä liiallisesta ajan viettämisestä täällä, mutta tykkään Susta niin että halkeen. En ole täydellinen mies, vaan ihan tavallinen ja teen virheitä, hyvin pieniä tosin ja olen hyvin empaattinen ja myötätuntoinen ihminen, samanlainen kuin sinäkin, rakas. Olen hyvin maanläheinen ja pidän tavallisesta aktiivisesta elämästä. Pyrin vain liikaa täydellisyyteen. Tiedän, se on hölmöä. Tiedät, että en koulutuksenikaan puolesta usko höpöhöpö juttuja, vaan olen hyvin rationaalinen mutta samalla mulla on tosi voimakkaat tunteet. Enkä ole ylpeä älykkyydestä, vaan se on jopa taakka. Se ei ole erityistä, vaan yhtä tärkeä kuin muutkin lahjakkuudet. Olen erittäin perinteisen tyypillinen rehellinen ja luotettava suomalainen mies. Enkä oo niin heikko, mitä ehkä luulet, vaan myös rohkea ja vahva. Harrastan ihan normijuttuja. Pidän luonnosta ja eläimistä, kuten sinäkin. Urheilen ja liikun luonnossa tosi paljon vastapainona älyllisyydelle. Eli en todellakaan lue vain kirjoja. Oon hyvin käytännöllinen ja osaan tosi monia käytännön taitoja ja autan myös muita minkä kerkeän. Tykkään kauniista paikoista ja ympäristöistä. Oon aika hypomaaninen ihminen, joka tekee valtavasti asioita koko ajan. Joskus taas meditoin ja vetäydyn rauhaan vähäksi aikaa. Kun sanoit, että meditaatio on hyvä metodi, niin muistutit mua meditoinnin tärkeydestä. Oon itseasiassa meditoinut jo kymmenen vuotta. Oon herkkä ja voimakastunteinen, mutta myös vahva ja rohkea. Mä oon tälläinen että yhdistyy monet puolet. Yritän olla tasapainoinen kaikessa ja saavuttaa mielenrauhan ja etsin omaa ja muiden onnea ja teen kovasti töitä niiden puolesta. Olen tosin ailahtelevainen ja erehtyväinen.
Sinä voit opettaa minulle parempaa ymmärrystä kaikesta. Jo se, että oltaisiin yhdessä toisi mulle rauhan. Oltaisiin yhdessä niin onnelliset, kun ollaan niin samanlaisia ja meillä on yhteinen arvopohja. Erona on että minä olen mies ja sinä nainen ja vedämme toisiamme puoleemme kuin magneetti. Erillään ollaan koko ajan enemmän tai vähemmän onnettomia. Pyydän rakas, luota siihen että olen sellainen kuin olen ollut seurassasi. Toisen oppii tuntemaan vain kohdatessa ja olemalla yhdessä. Haluan sun kanssa romanttisille treffeille jonnekkin upeaan paikkaan. Pyydän, ota muhun yhteyttä sitten kun haluat ja on sopiva hetki. En halua hoputtaa. Ootan sua vaikka tuhat vuotta, mutta tule luo tai lähetä viesti, ihan lyhytkin, ja tunnustan ja kerron rakkauteni Sinua kohtaan, ihana.
Anteeksi, kun olen välillä rikki ja heikko, mutta niinhän kaikki ovat. En ikinä tarkoita toimia hölmösti. Anteeksi, kun olen luullut, että olet vihainen. Kun en ole saanut täyttä varmuutta että et olisi niin olen ollut epävarma, jopa epätoivoinen. Epätoivoa voi tulla, kun on niin palavasti rakastunut toiseen. Rakastan ja ihailen sua niin paljon, kulta. Rakkaudessa on usein epävarmuutta silloin, kun ei tunne vielä toista riittävän hyvin. Ainoa vaihtoehto on, että meidän pitää kohdata ja puhua kaikesta. Lupaan kertoa sulle heti miten paljon tunnen ja rakastan Sua, jos vain kohdataan ja ei kävellä ohi tai jos otat yhteyttä, lähetät vaikka yhden merkin viestin. Me miehet ollaan usein tälläisiä, että uskalletaan lähestyä ja avautua sitten täysin, kun vain nainen jotenkin näyttää että rakastaa, ihan pienelläkin jutulla niin että voi olla varma. Kun ollaan yhdessä, niin opitaan tuntemaan toisemme aivan kokonaan. Pyydän, tuu mua vastaan, rakas!
Sanon nyt: Rakastan sinua nyt ja aina, se ei tule koskaan muuttumaan. Olet kultainen ja ihana, kauniimpi kaikkia tähtiä. Kulta, tarvitsen Sinua! Meidän on kohdattava, se on ainoa keino että asiat selkiytyvät ja ei tule enää väärinymmärryksiä. Rukoilen, että luota siihen että olen sellainen kuin ensikerran kohdatessamme ja sen jälkeen millaisena opit minut tuntemaan. Kun ollaan erillään, niin se on aiheuttanut tämän että tulee hölmöjä väärinymmärryksiä. Tahdon Sinut, rakas. Oot mulle tärkeintä!!! Tämä ihanalle söpölle brunelle kaunottarelle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella, entiseltä naapurilta. Kohdattiin heinäkuussa kolme vuotta sitten. ❤️❤️
Rakastan Sinua ihana M, vastaathan jooko kulta
37
1319
Vastaukset
- SöpölleNaiselle
Muita enemmän https://m.youtube.com/watch?v=xMbP9SoJ_hM
Annathan anteeksi rakas
Kaipaan Sua koko ajan. Tahtoisin vaan niin tietää jos rakastat vielä? Olisin niin onnellinen. Jo vain se, että tiedän että on yksi joka rakastaa. Sinä autat minua jaksamaan maailmaa ja sen kylmyyttä. Vastaisiko rakas jooko jollakin niin selvällä tunnisteella, josta voin olla täysin varma? Täydellinen rakkaus karkottaa kaiken pelon. Tässä mun aloituksessa vilisee niin paljon tunnisteita, että varmasti tiedät tämän olevan minulta Sinulle. Voit olla täysin varma, että minä rakastan Sinua koko sydämestäni ja koko mielestäni nyt ja aina, ikuisesti. Olen koko ajan rakastanut. Ja ihaillut, olet niin kaunis, upea, ihana ja söpö, että oon ihan haltioitunut ja lumoutunut lähelläsi. Olen koko ajan halunnut tunnustaa kaiken ihana, mutta sanat takertuu kuin pähkinät kurkkuun ja toisinaan tilanne on mennyt nopeasti ohi tai epävarmuus on aiheuttanut rohkeuden puutetta. Kuitenkin tunnustin rakkauteni silloin viime vuonna. Lähetin viestin ja pyysin treffeille. Kuitenkin vaikka molemmilla oli kiinnostusta niin ei oikein edetty. Ollaan vähän kuin kilpikonnat, mutta kyllä me vielä löydetään toisemme, rakas. Kävin muuten yhtenä iltana kolme kertaa lingittämässä ovikelloasi, mutta et ollut kotona. Asuit vielä silloin täällä. Silloinkin muuten, päivä sen jälkeen kun olimme tavanneet et ollut valitettavasti myöskään kotona, kun olin tuomassa sulle Frezza mokkakahvia ja aamupala. Miksi Mä oon rohkea juuri väärällä hetkellä, erikoista. Vähän on ollut meillä huonoa tuuria matkan varrella, mutta meidän pitää vain kohdata toisemme uudelleen. Olet mulle täydellinen nainen, Sinua kauniimpaa ja ihanampaa ei ole. Oot mulle parasta, hunajaiseni. ❤️❤️
Tahtoisin huolehtia Sinusta ja suojella Sinua. Oon täällä vain Sinua varten, ihana rakkaani, mikään ei ole yhtä tärkeää kuin Sinä. Kanssasi haluan elää onnellisena ikuisesti. Tarvitsen Sinua rakas ihana söpö nainen!!!
Näin muuten juhannuksena puistossa keskipäivällä mustarastaan, joka katsoi minua aivan vierestä pitkään silmiin. Jos se toisi onnea, kuten sanoit. Mustarastaan laulu on niin kauniin solisevaa kuin keväällä herännyt unelias puro. Mustarastas on ollut hyvin pyhä lintu.
Olet söpöintä ja ihaninta maailmassa, aarteeni 💕🔥🔥🌈 - Toivottavasti
Löydät hänet
https://m.youtube.com/watch?v=dg4H9S-N3DM - SöpölleNaiselle
Tahtoisin
https://m.youtube.com/watch?v=7K8xSJBxwYU
Tiedät, että olen aito ja rehellinen. Rakastan Sinua uskollisesti nyt ja aina. Rakkaus on suurinta kaikesta. Haluan suojella, hoivata ja huolehtia Sinusta. Me kuulutaan yhteen, kulta.
Tahdon löytää sut, ihana rakkaani! Lähetä jooko viesti kun haluat. Vastaathan tähän ihan lyhyesti edes, että rakastat. Tarvitsen Sinua aarteeni!
https://m.youtube.com/watch?v=XMsQcDbBrvU - Omittu
Nyt ymmärrän. Omit minua m-naiseksi
Jutut on osittain omittu minun kirjoituksista palstalla.
Hyvä mies nyt kuuleppas kannattaisi ottaa puhelin käteen eikä omia täällä.
Sen takia olet täällä kimpussa kun luulet että olen m-nainen
Noloa mutta oman elämäsi pilaat kun täällä muiden kautta elät.
Kun tutustut oikeaan m-naiseen petyt kun huomaat ettei hän ole ollenkaan palstalla luulemasi kaltainen
Nyt jo huomaat ettei hän asu siellä missä luulet eikä ilmeisesti ole vapaa eikä vastaa viesteihin
Onko mikään ihme kun omit väärin- Omittu
Olet varmaan luonut kuvan hänen huumorintajusta, luonteesta, ajattelusta sekä vartalosta palstan kautta ja varmaan juuri minun kautta
Entäpä jos oikea m-nainen on huumorintajuton, todella kuivakka, tyhmä ja äärettömän lihava eikä ollenkaan halua seksiä ?
Ja oletkin täysin hukassa seuraavaksi etsien suomi24 salaperäistä anonyymiä josta tiedät ajatukset, luonteen ja mittasuhteita mutta et nimeä etkä missä asuu ..,
M-naisesi saattaa olla hyvin lihava ja antaa seksiä kerran vuodessa - SöpölleNaiselle
Kyllä rakkaani asuu lähellä ja hän on vapaa ja täydellisen kaunis ja ihana nainen. Kyllä minä tiedän, tunnetaan toisemme ja ei ole pitkää aikaa kun nähtiin viimeksi. Katsottiin silloinkin toisiamme pitkään silmiin rakastavin katsein. Ja hän on vastannut täällä aivan selvin tunnistein, tunnistimme toisemme satavarmasti, kerroimne rakkautemme ja keskustelimme pitkään rakkaudestamme. Meillä on ollut tosi romanttista ja kaunista yhdessä, rakastuimme toisiimme heti ensisilmäyksellä. Rakkaallani on ihana ääni joka on kauniimpi mustarastaan laulua ja hän on kauniimpi smaragdeja ja lapislatsulia ja kaikia linnunradan tähtiä. Vaihtaisin heti kaikki avaruuden tähdet häneen, koska hän on ihaninta mitä on ja on ollut. Kuin suljettu puutarha. paratiisi, jonka purojen äärellä kasvaa puita täynnä maukkaita hedelmiä. Hän on kaikki mitä tahdon ❤️❤️
- Omittu
SöpölleNaiselle kirjoitti:
Kyllä rakkaani asuu lähellä ja hän on vapaa ja täydellisen kaunis ja ihana nainen. Kyllä minä tiedän, tunnetaan toisemme ja ei ole pitkää aikaa kun nähtiin viimeksi. Katsottiin silloinkin toisiamme pitkään silmiin rakastavin katsein. Ja hän on vastannut täällä aivan selvin tunnistein, tunnistimme toisemme satavarmasti, kerroimne rakkautemme ja keskustelimme pitkään rakkaudestamme. Meillä on ollut tosi romanttista ja kaunista yhdessä, rakastuimme toisiimme heti ensisilmäyksellä. Rakkaallani on ihana ääni joka on kauniimpi mustarastaan laulua ja hän on kauniimpi smaragdeja ja lapislatsulia ja kaikia linnunradan tähtiä. Vaihtaisin heti kaikki avaruuden tähdet häneen, koska hän on ihaninta mitä on ja on ollut. Kuin suljettu puutarha. paratiisi, jonka purojen äärellä kasvaa puita täynnä maukkaita hedelmiä. Hän on kaikki mitä tahdon ❤️❤️
Luulenpa että rakkaasi on sellainen pullukka mutta omit hänet minuksi
Minähän olen hoikka ja haluan seksiä joka päivä mutta minua et saa koska vaikka omit minua täällä et minua löydä
Et ikinä pääse osalliseksi hyvästä huumoristani etkä seksikkäästä vartalostani tai seksihimoista
Tyydy sinä siihen vaisuun m-naiseen jolla liika kiloja ja seksiä antaa kerran vuodessa
Minua et saa vaikka kirjoitukset omit. Vartaloani et omi koskaan - SinulleKommentoija
Omittu kirjoitti:
Olet varmaan luonut kuvan hänen huumorintajusta, luonteesta, ajattelusta sekä vartalosta palstan kautta ja varmaan juuri minun kautta
Entäpä jos oikea m-nainen on huumorintajuton, todella kuivakka, tyhmä ja äärettömän lihava eikä ollenkaan halua seksiä ?
Ja oletkin täysin hukassa seuraavaksi etsien suomi24 salaperäistä anonyymiä josta tiedät ajatukset, luonteen ja mittasuhteita mutta et nimeä etkä missä asuu ..,
M-naisesi saattaa olla hyvin lihava ja antaa seksiä kerran vuodessaLopeta ilkeilysi, et ymmärrä mitään aidosta rakkaudesta, sinä nimimerkki Omittu!! Onko pakko kommentoida toisten viesteihin ilkeästi? Jos et osaa puhua ystävällisesti, niin on parempi olla hiljaa. Odotan vastausta vain rakkaaltani.
Minä olen fiksu ihminen ja rakkaani on ihana, kaunis ja täydellinen kaikessa.
Minä tunnen rakkaani ja hän minut! Rakas vastaathan tuonne loppuun edes lyhyesti? - Omittu
SinulleKommentoija kirjoitti:
Lopeta ilkeilysi, et ymmärrä mitään aidosta rakkaudesta, sinä nimimerkki Omittu!! Onko pakko kommentoida toisten viesteihin ilkeästi? Jos et osaa puhua ystävällisesti, niin on parempi olla hiljaa. Odotan vastausta vain rakkaaltani.
Minä olen fiksu ihminen ja rakkaani on ihana, kaunis ja täydellinen kaikessa.
Minä tunnen rakkaani ja hän minut! Rakas vastaathan tuonne loppuun edes lyhyesti?Et myöskään milloinkaan pääse minun peppuuni käsiksi tai milloinkaan saa käsilläsi koskea hoikkaan nuoreen vyötärööni
Voit vain palstalla lukien unelmoida niistä mutta se mitä saat on kuivakka pullukka m-nainen et minun kuvauksiin palstalla sovitettu leikki m-nainen
Milloinkaan et pääse käsiksi seksikkääseen vartaloon pääset vain upottaa kätesi ryppyyn ja ihraan
Koska totuus ei vastaa mielikuvitusta
Siihen mitä luet et koskaan tutustu ja vielä vähemmän rakastele
Nimittäin se olen minä ja minuun et pääse kuin mielikuvissasi
Ota mitä saat. Kuivakan ryppyisen pullukan jolla ei seksihimoja enää ole
Minusta voit vain palstan kautta unelmoida - SöpölleNaiselle
Omittu kirjoitti:
Et myöskään milloinkaan pääse minun peppuuni käsiksi tai milloinkaan saa käsilläsi koskea hoikkaan nuoreen vyötärööni
Voit vain palstalla lukien unelmoida niistä mutta se mitä saat on kuivakka pullukka m-nainen et minun kuvauksiin palstalla sovitettu leikki m-nainen
Milloinkaan et pääse käsiksi seksikkääseen vartaloon pääset vain upottaa kätesi ryppyyn ja ihraan
Koska totuus ei vastaa mielikuvitusta
Siihen mitä luet et koskaan tutustu ja vielä vähemmän rakastele
Nimittäin se olen minä ja minuun et pääse kuin mielikuvissasi
Ota mitä saat. Kuivakan ryppyisen pullukan jolla ei seksihimoja enää ole
Minusta voit vain palstan kautta unelmoidaMiksi sanot noin rakas? En ymmärrä nyt sua. Joku psyyken energia vapautuu voimallisesti nyt sussa.
Olet seksikäs, ihana ja täydellinen ja minä rakastan Sinua kaikesta huolimatra. Olet tosi söpö ja seksikäs noin suuttuneenakin. Tunnen sua kohtaan palavaa intohimoa, oot tosi hotti, varsinkin kun juokset vastaan legginsseissä ja topissa. Oot ihanan urheilullinen ja seksikäs, kuten mäkin. Sus on kova katsella ja vielä kivempi koskettaa. Tiedän, että säkin haluat mua. Joka päivä tahdon seksiä kanssasi ja koskettaa vartalosi kaarta ja yhtyä suhun.. Oot mun kaksoisliekki ja me ollaan joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin yhdessä. Sielunpuolikkaat yhdistyvät ja taivas ja maa kohtaavat! Niin se aina menee. Mä haluan sua, rakas, enemmän kuin mitään. ❤️❤️🔥🔥🌈 - Omittu
Miksi sanot noin rakas? En ymmärrä nyt sua. Joku psyyken energia vapautuu voimallisesti nyt sussa.
Olet seksikäs, ihana ja täydellinen ja minä rakastan Sinua kaikesta huolimatra. Olet tosi söpö ja seksikäs noin suuttuneenakin. Tunnen sua kohtaan palavaa intohimoa, oot tosi hotti, varsinkin kun juokset vastaan legginsseissä ja topissa. Oot ihanan urheilullinen ja seksikäs, kuten mäkin. Sus on kova katsella ja vielä kivempi koskettaa. Tiedän, että säkin haluat mua. Joka päivä tahdon seksiä kanssasi ja koskettaa vartalosi kaarta ja yhtyä suhun.. Oot mun kaksoisliekki ja me ollaan joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin yhdessä. Sielunpuolikkaat yhdistyvät ja taivas ja maa kohtaavat! Niin se aina menee. Mä haluan sua, rakas, enemmän kuin mitään. ❤️❤️🔥🔥🌈Nauti siitä mitä luet, toinen mies saa siitä kaikesta nauttia
Rakastella, koskea, suudella.
Sinä voit vain haaveilla siitä ajatellen että kun löydät m-naisen saat sen kaiken omaksesi
Kun löydät m-naisesi petyt ja olet katkera sillä näet edessäsi jotain aivan muuta kuin toivoit ja unelmoit
Se on sinun häviö mutta minun voitto
Nautin ajatuksesta miten kuvittelet minun vartaloani rakastelevasi jokainen yö ja nautin ajatuksesta kun viimein tapaat unelmiesi m-naisen eikä hänen vartalo ole yhtään sitä mitä unelmissas rakastelit jokainen yö
Sinulla tuskin edes seisoo kun oikean m-naisen kohtaaat - Omittu
Miksi sanot noin rakas? En ymmärrä nyt sua. Joku psyyken energia vapautuu voimallisesti nyt sussa.
Olet seksikäs, ihana ja täydellinen ja minä rakastan Sinua kaikesta huolimatra. Olet tosi söpö ja seksikäs noin suuttuneenakin. Tunnen sua kohtaan palavaa intohimoa, oot tosi hotti, varsinkin kun juokset vastaan legginsseissä ja topissa. Oot ihanan urheilullinen ja seksikäs, kuten mäkin. Sus on kova katsella ja vielä kivempi koskettaa. Tiedän, että säkin haluat mua. Joka päivä tahdon seksiä kanssasi ja koskettaa vartalosi kaarta ja yhtyä suhun.. Oot mun kaksoisliekki ja me ollaan joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin yhdessä. Sielunpuolikkaat yhdistyvät ja taivas ja maa kohtaavat! Niin se aina menee. Mä haluan sua, rakas, enemmän kuin mitään. ❤️❤️🔥🔥🌈Olen miettinyt miten seisokkia lerpahtaa kun tapaat m-naisesi ja kalpenet kun olet 2 tuntia hänelle jutellut kun ymmärrät ettei hän vastaa ollenkaan kuvaa minkä palstalla olit luonut
Jokaista piirtoa myöten aivan erilainen ja hän ei ole seksuaalinen vaan aika tiukka niin kuin monet ikäisensä
Ylipaino on saanut seksuaalisen itsetunnon laskemaan ja hän karttelee seksiä siksi kokonaan
Täällä loit toista kuvaa mutta pettymys tulee kun suhteessa m-nainen antaa sinulla seksiä vain jokainen lokakuu koska silloin on hänelle tärkeä päivä
Odotat jokainen vuosi lokakuuta sen yhden seksi kerran takia - SöpölleNaiselle
Omittu kirjoitti:
Nauti siitä mitä luet, toinen mies saa siitä kaikesta nauttia
Rakastella, koskea, suudella.
Sinä voit vain haaveilla siitä ajatellen että kun löydät m-naisen saat sen kaiken omaksesi
Kun löydät m-naisesi petyt ja olet katkera sillä näet edessäsi jotain aivan muuta kuin toivoit ja unelmoit
Se on sinun häviö mutta minun voitto
Nautin ajatuksesta miten kuvittelet minun vartaloani rakastelevasi jokainen yö ja nautin ajatuksesta kun viimein tapaat unelmiesi m-naisen eikä hänen vartalo ole yhtään sitä mitä unelmissas rakastelit jokainen yö
Sinulla tuskin edes seisoo kun oikean m-naisen kohtaaatMistä sä oot mulle nyt taas vihainen? Mitä mä oon tehnyt? Oon koko ajan ollut hyvä ja rakastava sulle! Miksi sä haluat rikkoa mut? Valtava energia vapsutuu, mutta se kumoutui, valolla.
Älä anna pimeyden vallata sua, niin käy tosin parhaimmillekkin, sinä oot lukenut Taru Sormusten Herrasta, niin tiedät miten pimeys valtaa Galadrielinkin Lothlorienissa, mutta sä kykenet vastustaa tuota voimaa. Me ollaan valon lapsia. Tänne lähetetty. Me ollaan samalla puolella pimeyttä vastaan. Pimeä häviää lopullisesti ja me eletään ikuisesti autuaina Siionissa. Meidän pitää yhdistyä, että tulemme täydellisiksi!!
Sano, mitä haluat mun tekevän. Oot se mun mustarastas Tinuviel ❤️❤️ - Omittu
Mistä sä oot mulle nyt taas vihainen? Mitä mä oon tehnyt? Oon koko ajan ollut hyvä ja rakastava sulle! Miksi sä haluat rikkoa mut? Valtava energia vapsutuu, mutta se kumoutui, valolla.
Älä anna pimeyden vallata sua, niin käy tosin parhaimmillekkin, sinä oot lukenut Taru Sormusten Herrasta, niin tiedät miten pimeys valtaa Galadrielinkin Lothlorienissa, mutta sä kykenet vastustaa tuota voimaa. Me ollaan valon lapsia. Tänne lähetetty. Me ollaan samalla puolella pimeyttä vastaan. Pimeä häviää lopullisesti ja me eletään ikuisesti autuaina Siionissa. Meidän pitää yhdistyä, että tulemme täydellisiksi!!
Sano, mitä haluat mun tekevän. Oot se mun mustarastas Tinuviel ❤️❤️Menen nyt näkemään unia sinun lerpahtavasta stondiksesta kun ensin haaveilet minusta palsta mielikuvitus m-naisesta ja. Kun sitten tapaat sen oikean livessä
Kivaa olla liian kuuma nainen ja voittaa mennen tullen m-naiset
Kauniita unia ja palstalla omitun vartaloni kuumia kuvia ;)
Kättele pikkuveljee ennen unosia ;) - SeksikkäälleNaiselle
Omittu kirjoitti:
Menen nyt näkemään unia sinun lerpahtavasta stondiksesta kun ensin haaveilet minusta palsta mielikuvitus m-naisesta ja. Kun sitten tapaat sen oikean livessä
Kättele pikkuveljee ennen unosia ;)Rakas sä oot kaunis, ihana, lempeä ja tosi kuuma ja seksikäs! Ja sulla on hauska huumorintaju, sekin on samanlainen kuin mulla. Älykäs ja harmiton.
Aika myrskyisää. Mikä nyt on? No mä oon jo tottunut sun suutumuksenpuuskiin. Sussa on haastetta ja se tekee susta vielä haluttavamman. Ei kai sulla oo ajoittain huono itsetunto, mietin, jos on niin se on yksi sellainen asia minkä korjaan sitten heti ensimmäisenä. Sä oot kaunis ja upea nainen ja haluan saada sut niin tuntemaan. Sä oot tosi sporttinen ja hotti. Se on upeeta. että on puoliso joka pitää itsestään huolta ja urheilee. Sulla on ihanat tummat hiukset ja kauniit smaragdinvihreät silmät. Hopeakorut sopii sulle täydellisesti, mutta sekin koru oli tosi nätti mikä sulla oli siellä festareilla, kauniita värikkäitä lasihelmistä. Saat kaikkea rikkautta, henkistä ja materiaalista, mitä haluat. Rakastan Sinua sellaisena kuin haluat olla koska sä olet upea ja kaunis joka tapauksessa, siihen ei mikään vaikuta. Sä oot mun kaksoisliekki ja meillä on ollut nyt puhdistumisvaihe. Teen kaikkeni että olet onnellinen, Rakas.
Meissä on vielä joitakin voimakkaita vastakkaisuuksia psyykessä, jotka tarvitsevat tasapainoa. Lopullinen rauha ja ilo tulee vasta kun kohtaamme toisemme.
Mikä se lokakuun päivä sitten on? Sähän oot syntynyt huhtikuussa. Meidän syntymäpäivistä tulee muuten jännä luku. Jaa sun syntymäpäivä mun syntymäpäivällä. Katso netistä mitä se tarkoittaa. Lukujen merkitykset on myös aika salaperäiset. Tää meidän tarina on kyllä tosi ihmeellinen. Meidät johdatettiin yhteen. Niinhän se menee lopulta kun ollaan kaksoisliekkejä ja on oikea aika. Rakastan Sinua ja kauniita tähtiunia!! 💕🔥🔥🌈 - Omittu
SeksikkäälleNaiselle kirjoitti:
Rakas sä oot kaunis, ihana, lempeä ja tosi kuuma ja seksikäs! Ja sulla on hauska huumorintaju, sekin on samanlainen kuin mulla. Älykäs ja harmiton.
Aika myrskyisää. Mikä nyt on? No mä oon jo tottunut sun suutumuksenpuuskiin. Sussa on haastetta ja se tekee susta vielä haluttavamman. Ei kai sulla oo ajoittain huono itsetunto, mietin, jos on niin se on yksi sellainen asia minkä korjaan sitten heti ensimmäisenä. Sä oot kaunis ja upea nainen ja haluan saada sut niin tuntemaan. Sä oot tosi sporttinen ja hotti. Se on upeeta. että on puoliso joka pitää itsestään huolta ja urheilee. Sulla on ihanat tummat hiukset ja kauniit smaragdinvihreät silmät. Hopeakorut sopii sulle täydellisesti, mutta sekin koru oli tosi nätti mikä sulla oli siellä festareilla, kauniita värikkäitä lasihelmistä. Saat kaikkea rikkautta, henkistä ja materiaalista, mitä haluat. Rakastan Sinua sellaisena kuin haluat olla koska sä olet upea ja kaunis joka tapauksessa, siihen ei mikään vaikuta. Sä oot mun kaksoisliekki ja meillä on ollut nyt puhdistumisvaihe. Teen kaikkeni että olet onnellinen, Rakas.
Meissä on vielä joitakin voimakkaita vastakkaisuuksia psyykessä, jotka tarvitsevat tasapainoa. Lopullinen rauha ja ilo tulee vasta kun kohtaamme toisemme.
Mikä se lokakuun päivä sitten on? Sähän oot syntynyt huhtikuussa. Meidän syntymäpäivistä tulee muuten jännä luku. Jaa sun syntymäpäivä mun syntymäpäivällä. Katso netistä mitä se tarkoittaa. Lukujen merkitykset on myös aika salaperäiset. Tää meidän tarina on kyllä tosi ihmeellinen. Meidät johdatettiin yhteen. Niinhän se menee lopulta kun ollaan kaksoisliekkejä ja on oikea aika. Rakastan Sinua ja kauniita tähtiunia!! 💕🔥🔥🌈Olen vaalea, sinisilmäinen kurvikas hoikka, fitness nainen
D-kupin pystyt rinnat, pyöreä peppu, todella kapea vyötärö
Käytän mekkoja, hopeisia koruja. En koskaan helmia, festarit eivät ole minulle. Ne ovat rahvaalle läväri teinille tatuointeja ja huonoa käytöstä omaavalle
Olen kyltymätön seksissä
Tykkään seksileluista
Olen lempeä kodinhengetär
Suuret silmät ja valloittava hymy. Näytän hiukan keijukaiselta
Upeampaa et ole nähnyt
M-naisesi kalpenee minun rinnalla kalpenee jo täällä koska lähdit omimaan minua ja älyäni sekä huumorintajuisia ketjujani
Myönnä pois olet pauloissani ja koska vain viettelisin sinut sänkyyni
Jos minä ja m olisimme vierekkäin valitsisit minut koska m-olisi minun vierelläni ruma ankanpoikanen - IhanalleNaiselle
Omittu kirjoitti:
Menen nyt näkemään unia sinun lerpahtavasta stondiksesta kun ensin haaveilet minusta palsta mielikuvitus m-naisesta ja. Kun sitten tapaat sen oikean livessä
Kättele pikkuveljee ennen unosia ;)Ehkä suuttumukseesi on biologinen selitys? Tai ehkä vähän viiniä nautittu? Toivon, että olisi niin eikä kyseessä huono itsetunto. Sä oot seksikäs ja ihana ja kaunis, usko jo rakas! Hyvä itsetunto on tärkeä ja luo meistä ehjiä.
Seksi on tärkeä asia, ei kannata olla liian tiukka. Silleen sopivasti. Sulla on ehkä vähän liikaa vaativuutta itsellesi, niin no niin on minussakin. Me ollaan tosi perfektionistisia molemmat.
Meidän olis ehkä pitänytkin silloin ekan kerran kun tavattiin, harrastaa seksiä niin oltaisiin kiinnytty toisiimme vielä vahvemmin.
Hyvää yötä vielä rakas!! Olet ihana ❤️❤️ Rakastan Sinua - Omittu
SeksikkäälleNaiselle kirjoitti:
Rakas sä oot kaunis, ihana, lempeä ja tosi kuuma ja seksikäs! Ja sulla on hauska huumorintaju, sekin on samanlainen kuin mulla. Älykäs ja harmiton.
Mikä se lokakuun päivä sitten on? Sähän oot syntynyt huhtikuussa. Meidän syntymäpäivistä tulee muuten jännä luku. Jaa sun syntymäpäivä mun syntymäpäivällä. Katso netistä mitä se tarkoittaa. Lukujen merkitykset on myös aika salaperäiset. Tää meidän tarina on kyllä tosi ihmeellinen. Meidät johdatettiin yhteen. Niinhän se menee lopulta kun ollaan kaksoisliekkejä ja on oikea aika. Rakastan Sinua ja kauniita tähtiunia!! 💕🔥🔥🌈Kun katsot minua näet läpinäkyvässä satiini yöpaidassa olevan vaalea verikön tiimalasivartalolla pyöreämpääkin pyöreämmällä pepulla ja terhakkaasti pystyssä olevilla nänneillä.
Kun katsot m-naista näet huono käytöksisen mustarastaan
Vaatimaton olemus. Satunnaisella työpaikka pyöräilyllä ei ole timmiksi vartaloa muokannut vaan löysää siellä ja täällä.
Rinnat lerpahtaneet alaspäin veltoiksi koska m-nainen ei harjoita painonnostoa
Vyötärö H-muotoinen olematon hiukan tanakka
Hiukset vääjäämättömät tummat, aika rumat, silmät ei juurikaan pimeässä erotu olemattomat ja yömekko on housu ja, paita yhdistelmä - Omittu
IhanalleNaiselle kirjoitti:
Ehkä suuttumukseesi on biologinen selitys? Tai ehkä vähän viiniä nautittu? Toivon, että olisi niin eikä kyseessä huono itsetunto. Sä oot seksikäs ja ihana ja kaunis, usko jo rakas! Hyvä itsetunto on tärkeä ja luo meistä ehjiä.
Seksi on tärkeä asia, ei kannata olla liian tiukka. Silleen sopivasti. Sulla on ehkä vähän liikaa vaativuutta itsellesi, niin no niin on minussakin. Me ollaan tosi perfektionistisia molemmat.
Meidän olis ehkä pitänytkin silloin ekan kerran kun tavattiin, harrastaa seksiä niin oltaisiin kiinnytty toisiimme vielä vahvemmin.
Hyvää yötä vielä rakas!! Olet ihana ❤️❤️ Rakastan SinuaKun sitten m-naisen huumoria vertaat palstalla omittuun huomaat ettei sekään vastaa kuvaa minkä sait
Loit kuvan seksipommista hyvällä huumorilla ja älykkyydellä mutta edessäsi seisoo ankanpoikanen jolla ei huumorintajua ole ja vartalo olematon löysä lihakasa
Luulit tietenkin muuta kun luit liikunnallisuudesta mutta ei se vartalo timmiksi tule työpaikka pyöräilyllä.
100 km viikossa ja kuntosalilla tiuhaa painojen nostoa se vaatii.
Joten mustarastas harmaavarpunen jonka kohtaan takakireällä asenteella seksiin elämään on pettymys
Alat etsimään minua. Palstalla omittua mutta et koskaan tavoita unelmanaistasi enää
Et pääse seksiin kanssani - IhanalleNaiselle
Omittu kirjoitti:
Olen vaalea, sinisilmäinen kurvikas hoikka, fitness nainen
D-kupin pystyt rinnat, pyöreä peppu, todella kapea vyötärö
Käytän mekkoja, hopeisia koruja. En koskaan helmia, festarit eivät ole minulle. Ne ovat rahvaalle läväri teinille tatuointeja ja huonoa käytöstä omaavalle
Olen kyltymätön seksissä
Tykkään seksileluista
Olen lempeä kodinhengetär
Suuret silmät ja valloittava hymy. Näytän hiukan keijukaiselta
Upeampaa et ole nähnyt
M-naisesi kalpenee minun rinnalla kalpenee jo täällä koska lähdit omimaan minua ja älyäni sekä huumorintajuisia ketjujani
Myönnä pois olet pauloissani ja koska vain viettelisin sinut sänkyyni
Jos minä ja m olisimme vierekkäin valitsisit minut koska m-olisi minun vierelläni ruma ankanpoikanenMä tykkään minun seksikkäästä ja söpöstä M-naisesta joka on ihanan tumma brune, jolla kauniit smaragdinvihreät silmät. On tosi hoikka ja pitää yllään mekkoja. On tosi naisellinen ja seksikäs, hoikka vyötäröltään, kiva peppu ja kauniit rinnat. Tummat naiset on myös ihanan älykkäitä ka fiksuja ja se on tosi houluttelevaa. Kuvaamasi kaltaiset naiset on ehdotelleet seksiä, mutta mä pysyn aina uskollisena Sulle, koska rakastan Sinua ja oot mulle täydellinen nainen, ihan mielettömän upee ja kaunis, ja söpö. ❤️❤️
Ne lasihelmet sun ranteessa oli tosi kauniit ja nätit. Kuten yhdessä biisissä:
Lasitimanttei sun kaulalla, auringon kultaa hiuksissa, onnee ei saa rahalla eikä aitoa kauneutta.
Festarit on yleensä kivoi, varsinkin ne missä sellaista musaa mistä me tykätään ja missä hienoja teemoja.
Raha on semmoinen väline vaan, ei hyvä eikä paha, jota on tai ei oo, mutta tärkeetä on sitä jakaa niille joilla ei oo, sanoo joku joka laittaa tosta noin vaan 1000 euroa siihen että Somaliassa saadaan kuivuudesta kärsivään kylään kaivo, sen sijaan että lähtis Dubaihin lomailemaan, ja aikas monta Dubain matkaa on jäänyt tekemättä ;) Jotkut ei vaan tunne ahneutta. Rahaa voi olla vähän enemmän joillakin, mutta kaikkien tulisi olla hyvinvoivia. Köyhyys pitäisi poistaa kokonaan maailmasta.
Sä oot ihana usko jo, vai onko tämä jokin testi? Voisiko meidän soidinmenot jatkua joutsenten tyyliin tästä eteenpäin, kaunis lintu ja pariutuvat loppuelämäksi ❤️❤️ - Naikkosem-ex
Mä tykkään minun seksikkäästä ja söpöstä M-naisesta joka on ihanan tumma brune, jolla kauniit smaragdinvihreät silmät. On tosi hoikka ja pitää yllään mekkoja. On tosi naisellinen ja seksikäs, hoikka vyötäröltään, kiva peppu ja kauniit rinnat. Tummat naiset on myös ihanan älykkäitä ka fiksuja ja se on tosi houluttelevaa. Kuvaamasi kaltaiset naiset on ehdotelleet seksiä, mutta mä pysyn aina uskollisena Sulle, koska rakastan Sinua ja oot mulle täydellinen nainen, ihan mielettömän upee ja kaunis, ja söpö. ❤️❤️
Lasitimanttei sun kaulalla, auringon kultaa hiuksissa, onnee ei saa rahalla eikä aitoa kauneutta.
Festarit on yleensä kivoi, varsinkin ne missä sellaista musaa mistä me tykätään ja missä hienoja teemoja.
Raha on semmoinen väline vaan, ei hyvä eikä paha, jota on tai ei oo, mutta tärkeetä on sitä jakaa niille joilla ei oo, sanoo joku joka laittaa tosta noin vaan 1000 euroa siihen että Somaliassa saadaan kuivuudesta kärsivään kylään kaivo, sen sijaan että lähtis Dubaihin lomailemaan, ja aikas monta Dubain matkaa on jäänyt tekemättä ;) Jotkut ei vaan tunne ahneutta. Rahaa voi olla vähän enemmän joillakin, mutta kaikkien tulisi olla hyvinvoivia. Köyhyys pitäisi poistaa kokonaan maailmasta.
Sä oot ihana usko jo, vai onko tämä jokin testi? Voisiko meidän soidinmenot jatkua joutsenten tyyliin tästä eteenpäin, kaunis lintu ja pariutuvat loppuelämäksi ❤️❤️Olen nähnyt sen m-naisesi. Hänellä on lyhyeksi kynityt hiukset
Silmät on vihreät mutta aina vihaiset
Tissit lnykyisin navassa ja vyötäröllä on suuri määrä läskiä
Hän on eksäni. Ei muuten oikeasti
Anna kuin kerran vuodessa 😂😂😂😀😀😀😀😀😀😀
Seksihaluttomuuden takia erosimme. Minulla oli toinen nainen ennen eroa mutta sitten jätin pihtari m-naikkosen
Käytä muuten kotona korvatulppia ja kypärää.
Se huutaa ja lyö - Naikkosen-ex
Mä tykkään minun seksikkäästä ja söpöstä M-naisesta joka on ihanan tumma brune, jolla kauniit smaragdinvihreät silmät. On tosi hoikka ja pitää yllään mekkoja. On tosi naisellinen ja seksikäs, hoikka vyötäröltään, kiva peppu ja kauniit rinnat. Tummat naiset on myös ihanan älykkäitä ka fiksuja ja se on tosi houluttelevaa. Kuvaamasi kaltaiset naiset on ehdotelleet seksiä, mutta mä pysyn aina uskollisena Sulle, koska rakastan Sinua ja oot mulle täydellinen nainen, ihan mielettömän upee ja kaunis, ja söpö. ❤️❤️
Sä oot ihana usko jo, vai onko tämä jokin testi? Voisiko meidän soidinmenot jatkua joutsenten tyyliin tästä eteenpäin, kaunis lintu ja pariutuvat loppuelämäksi ❤️❤️Imuri ja tiskiharja on paree pysyä kädessäsi tai muuten naikkonen lyö sinua imurin varrella.
En tiedä mikä sillä pimpissä oli vikana. Ilmeisesti jokin vaginakouristus jonka takia pihtasi.
Vinkiksi sinulle. Jos pihtaus alkaa liiaksi vaivaan, anna sille geishakuulat pimppiin. Niiden pitäisi harjoittaa sen vaginaa ja helpottaa niitä kouristuksia.
Sillä tavoin sain toisinaan jopa kerran kuussa
Hänen pimppi oli silloinkin aika kuivakka. Ei kiihotu oikein tai kärsii vaginan kuivuudesta - Hissiteimeeylös
Naikkosem-ex kirjoitti:
Olen nähnyt sen m-naisesi. Hänellä on lyhyeksi kynityt hiukset
Silmät on vihreät mutta aina vihaiset
Tissit lnykyisin navassa ja vyötäröllä on suuri määrä läskiä
Hän on eksäni. Ei muuten oikeasti
Anna kuin kerran vuodessa 😂😂😂😀😀😀😀😀😀😀
Seksihaluttomuuden takia erosimme. Minulla oli toinen nainen ennen eroa mutta sitten jätin pihtari m-naikkosen
Käytä muuten kotona korvatulppia ja kypärää.
Se huutaa ja lyöNyt oot jo lesbokin? Kun M nainen on sun exä? Menkää hoitoon, hulluja ootte molemmat. Tai sit yksi hullu kirjoittaa kaiken, vastailee itselleen.
- Naikkosen-ex
Sä oot ihana usko jo, vai onko tämä jokin testi? Voisiko meidän soidinmenot jatkua joutsenten tyyliin tästä eteenpäin, kaunis lintu ja pariutuvat loppuelämäksi ❤️❤️Mutta tsempit yritykselle! Pidän peukkuja että saisit useammin kuin minä sain. Minä petin m-naista koska en kestänyt puutteessa niin pitkiä aikoja mutta ehkä sinä olet terästä ja jaksat tuijotella silmiin housut jalassa
- Naikkosen-ex
Hissiteimeeylös kirjoitti:
Nyt oot jo lesbokin? Kun M nainen on sun exä? Menkää hoitoon, hulluja ootte molemmat. Tai sit yksi hullu kirjoittaa kaiken, vastailee itselleen.
Muista ne geishakuulat, liukuvoide ja rentouta tilanne Niin hyvässä lykyssä saat edes kerran kuussa
Kuivaan pimppaan työnsin ja ei ollut nautinto. Jotain nyrjähti kalussa. Käytä liukuvoidetta sen takia. Muuten käy samat etkä pysty nauttiin siitä i - IhanalleNaiselle
Naikkosen-ex kirjoitti:
Imuri ja tiskiharja on paree pysyä kädessäsi tai muuten naikkonen lyö sinua imurin varrella.
En tiedä mikä sillä pimpissä oli vikana. Ilmeisesti jokin vaginakouristus jonka takia pihtasi.
Vinkiksi sinulle. Jos pihtaus alkaa liiaksi vaivaan, anna sille geishakuulat pimppiin. Niiden pitäisi harjoittaa sen vaginaa ja helpottaa niitä kouristuksia.
Sillä tavoin sain toisinaan jopa kerran kuussa
Hänen pimppi oli silloinkin aika kuivakka. Ei kiihotu oikein tai kärsii vaginan kuivuudestaUsko jo rakas, sä oot täydellisen kaunis ja ihana! Ihaninta Sinussa on upea ja jalo luonteesi. Empatiasi, älykkyytesi, rakkautesi, ystävällisyytesi, lempeytesi. Pidän Sinusta juuri sellaisena kuin olet, enkä muuttaisi Sinussa mitään, siksi koska olet Sinä ja rakastan sinua myötä ja vastoinkäymisissä, kulta aarteeni. Lupaan ja vannon sen Sinulle. Olet mulle tärkeintä maailmassa.
Oot tosi söpö kun pyöräilet, ootan aina että näkisin sut taas pyöräilemässä ohi ja oon ihan lumoutunut. Paremman maailman puolesta, ilmastonmuutosta vastaan ja saa liikuntaa. Meillä on upea yhteinen arvomaailma. Ootkohan hoitoalalla, tärkeä ja arvokas työ, ja hoitsu on tosi hotti ammatti. Oli ammattisi mikä tahansa niin rakastan Sinua. Jos olet töissä puutarhurina, tehtaalla tai kalatiskillä tai mitä vaan.
Jos et tuntisi seksuaalista halua, niin se olisi sitten niin ja rakastaisin Sua ja tahtoisin yhteisen elämän kanssasi, koska olet kaunis ja ihana. Vaikka Sinä muuttuisit varjoksi niin rakastan Sinua ja muuttaisin Sinut takaisi valoksi.
Olemme tarkoitetut toisillemme ja rakastan Sinua aina ja ikuisesti, ihana kaksoisliekkini. Rakastan Sinua ja Sinä minua ja muulla ei ole väliä ❤️❤️ Haluan vain olla yhdessä kanssasi. Olen täällä vain Sinua varten.
Just the way you are
Honey ❤️
https://m.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk&ved=0ahUKEwiy4tm_6u_bAhXFw6YKHT0YCgMQyCkIMjAB&usg=AOvVaw1dU2S3AfTE3hx2UVBR_7rj
- SekoatKohtaJutuissasi
Joku trollipöllö on lomilla, kun on aikaa naputella läppärillä :)
- uudettuuletodottaa
Samaa ihmetellyt. Taitaa jäädä palsta mun osaltani tähän. Heipat kaikille kivoille, oli kiva jutskailla välillä, auttoi tosi paljon pahimman yli.
staathan jooko kulta
SöpölleNaiselle
25.6.2018 20:58
"Ethän sinä ole multa pyytänyt muuta kuin kaksi juttua, että söisin Fazerin Sininen Dominoa ja että kannattaa meditoida. Ja niin teinkin...
Tämä ihanalle söpölle brunelle kaunottarelle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella, entiseltä naapurilta. Kohdattiin hei..."
VASTAAN:
ALOITUKSESI ja kirjoituksesi eivät selvästikään ole ole minulle, en ole koskaan pyytänyt ketään syömään Fazerin sinisiä Dominoita, enhän ole maistanut niitä itsekään. Vielä vähemmän ole kehottanut ketään meditoimaan, kun en tee sitä itsekään.
Aloitus on jollekin toiselle naiselle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella,
ehkä Minnalle.- Jä_luu_kouraan
Tai fantasia maailmoissa vieraan naisen kirjoituksia ominut psykopaattia mies.
Onneksi se tulikoe on irl
Jos siellä ei ihanat m-naisten meditoi, juokse ja kerro rakkaudesta on palstalla omittu väärä nainen ja sekä m että palstan nainen on jo suhteessa
Irl näkyy todellisuus
ALOITTAJA KIRJOITIT:
"Kuitenkin tunnustin rakkauteni silloin viime vuonna. Lähetin viestin ja pyysin treffeille. Kuitenkin vaikka molemmilla oli kiinnostusta niin ei oikein edetty."
VASTAAN:
Minusta ei ainakaan ole kyse.
Sillä kukaan ei ole soitellut ovikelloani, tai pyytänyt treffeille.
Saati, että olisi tunnustanut rakkautensa minulle.
Taitaa olla aloittaja trollailija, ellei palstalta oikea "M-naista" löydy?- Koetuksella
Näyttääkö että osin löytänyt?
Koko kesän 10 viestiä jokainen päivä palstalla etunimellä ja montaa kuukautta on saanut huutaa samoja asioita minkään muuttmatta irl
Eikös se kerro että väärin omittu
Sitten irl tulikokeeseen
Kutsuu ämmän meditoimaan ja juoksulenkille.
Siinä on riski että saa nyrkistä päin näköä kun m-akkeli pitää hihhulilahkojen budhahörhönä taikka ottaa asian vihjeenä että pitäis laihduttaa
Mutta kun omittu on niin sitten suoraan tulta päin laittaa omitut harrasteet nyt sitten tulikokeeseen Koetuksella kirjoitti:
Koko kesän 10 viestiä jokainen päivä palstalla etunimellä ja montaa kuukautta on saanut huutaa samoja asioita minkään muuttmatta irl
Sitten irl tulikokeeseen
Siinä on riski että saa nyrkistä päin näköä kun m-akkeli pitää hihhulilahkojen budhahörhönä taikka ottaa asian vihjeenä että pitäis laihduttaa
Mutta kun omittu on niin sitten suoraan tulta päin laittaa omitut harrasteet nyt sitten tulikokeeseenNo minun entinen naapurini et ainakaan ole.
Siellä ei ollut lenkkeilevää eikä joogaavaa ikäistämme miestä.
Samassa rapussa asui yh-isä, teini-ikäisine poikineen, joka joi paljon kaljaa ja poltti parvekkeella tupakkaa. Joskus tuo 10- 15 vuotta vanhempi mies vei jonkun thai-naisen luokseen ravintelista tullessaan. Nainen pakeni itkien rappuun.
Joogaavalle ja juoksevalle, tervehenkiselle miehelle onnea oikean, M-naisen etsintään. Minä se en ole, koska en sinua tunnistanut.- IhanalleNaiselle
Koetuksella kirjoitti:
Sitten irl tulikokeeseen
Mutta kun omittu on niin sitten suoraan tulta päin laittaa omitut harrasteet nyt sitten tulikokeeseenSöpö äksyilijä? <33
- kuha_ehin
Joo. Täytynee vastata.
Myö lähetää ens poikien kaa Ahvenanmaalle kalaa. - IhanalleNaiselle
M sulla on hauska huumorintaju näin jälkikäteen lukiessa noita viestejä
- IhanalleNaiselle
Mul on halipula, voitaisko halata kun nähdään kulta <33
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217810- 2322712
- 262591
- 1631969
- 1151810
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165