Ei käy kiihdytyskisoissa kokeilemassa miten peli kulkee varttimaililla?
Miksi ZZR 1400 kuskit
6
303
Vastaukset
- TietKutsuuMotoristia
Eikö löydy leikkikavereita?
- mpman
tarkootus ollu ajella vähä pidempiä lenkkejä, kun tollasia pyrähryksiä, joissa en nää mitään järkee. Ajellaan vaikka 800-1000 km päiväs, niin voidaan puhua joitain moottoripyöräilystäki.
- tryit
Eli et osaa muuta ku ajaa maantietä ja motareita?
Sitten kun pitäis kiihdyttää 200m matkalla nopeus 200km/h tasolle ni menee sormi suuhu ja taidot ei riitä? Vai eiks ego kestä ku jää paremmille kuskeille? Veikkaan et ei se paikaltaan lähtö ole iha nii helppoa ku kuvittelet :D - mpman
tryit kirjoitti:
Eli et osaa muuta ku ajaa maantietä ja motareita?
Sitten kun pitäis kiihdyttää 200m matkalla nopeus 200km/h tasolle ni menee sormi suuhu ja taidot ei riitä? Vai eiks ego kestä ku jää paremmille kuskeille? Veikkaan et ei se paikaltaan lähtö ole iha nii helppoa ku kuvittelet :Dsuksi ny kersa vittuun.. oon sentään yli 40v kakspyöräisillä kruisannu, etkä pärjää mulle vieläkään vakiopyörällä lähdössä, se on aivan varma. MOOTTORITEITÄ en ajele..
- notuuihmees
mpman kirjoitti:
suksi ny kersa vittuun.. oon sentään yli 40v kakspyöräisillä kruisannu, etkä pärjää mulle vieläkään vakiopyörällä lähdössä, se on aivan varma. MOOTTORITEITÄ en ajele..
Voisin ehdottaa täs vaiheessa et käy ajamas se aika ja tuu sit vinkuu.. :D
Sä nimittäin nii jäät :D
Tuu näyttää mihi pystyt..?
https://www.fhra.fi/malmi-street-drags-2/
- kawaman
Ei uskalla, ostin vaan leuhkiakseni pyörn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885