tyy.
Kotimaan tyylinä näkyy olevan kiihtyvän räkätyksen käynnistäminen suviseurojen lähestyessä. En arvosta muutenkaan julkaisua, mutta erityisen tyylitöntä ja ala-arvoista journalistista tasoa edustavana lehtenä se ei näytä kykenevän nousemaan lokakuopastaan. Surullista.
Kotimaa24 aloitti räkätyksen, kun suviseurat lähes
10
343
Vastaukset
Väitätkö, ettei räkätykseen olisi aihetta?
- Vuokkofäni
Ilolan Vuokkoko se räkättääpi? Vuokolla oli ihan sairaan hyvä kirjoitus Kotimaassa viimeksi. Kiitos, Vuokko!
- tyhjä_syli
Minustakin Vuokolla on todella hyvä kirjoitus Kotimaa24:ssä.
Olen itse henkilökohtaisesti menettänyt perheen ja lapset, sen takia koska uskoin vl-liikkeen avioitumiskieltoa liikkeen ulkopuolisen kanssa. - Väistäimmeinen
Minä annan hyvän neuvon. Käy harvemmin täällä tai ei koskaan. Mielesi on rauhallisempi. Tätä lokaa ei pysäytä mikään.
- mikämättää
Kyse on Kotimaa24:stä.
- Väistäimmeinen
Älä käy sitten siellä. Vähennä myös muilla roskasivustoilla käyntejäasi.
- EinariVoittonen
Kotimaa on liberaalien temmellyskenttä. Luopiokirkkolaisten koti.
- eikiitoseitodella
Pitääkö sellaisesta paperintuhlaamisesta oikein maksaa jotain, vai tuleeko se ilmaiseksi jokaiseen kirkkolaiseen kotiin?
minulle pitäisi maksaa melko paljon että päästäisin sen laatikkooni! - Väistäimmeinen
Kävin katsomassa Kotimaa24-sivustoa. En nähnyt mitään räkätystä. Sinä alkuperäisen viestin lähettäjä se taidatkin räkättää - täällä?
- Repustuksia
Kotimaa näkyy reagoivan, kun rupesi selittelemää blogien olevan lukijoiden kirjoituksia. Kumma, että lukijoina on vain räkättäjän hengenheimolaisia. Pitäköön tunkkinsa. Ei koskaan tuota julkaisua meidän postilaatikkoon. Ei siellä kyllä vl:t bloggaakaan, mikä on tosi hyvä. Joku nousukas poliitikkoplanttu siellä saattaa ruveta tietysti yrittää kannatustaan repustuksillaan nostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564