Lumpun kun juttelen eri miesten kanssa?onko jotenkin kieletty sananvaihto minulta?en edelleenkään ole maannut niiden miesten kanssa.
Sekö tekee minusta
7
459
Vastaukset
- Nimi_metli
Näytät ja käyttäydyt kuin lumppu.
- Näytänmiltänäytän
Jos näytän lumpulta vaikka en meikkaa edes,enkä käytä lumppumaisia vaatteita niin se asia ei lienee mun vallassa.
Jätä tollanen mustasukkanen mies...ei sun tarvi sellasta kuunnella!
- Eisevaantoimi
Aika mahdotonta jättää, kun ei ole koskaan mitään ollutkaan, muualla kuin jonkun päässä! Näin olen ymmärtänyt.
- Ymmärrämitenvaan
Eisevaantoimi kirjoitti:
Aika mahdotonta jättää, kun ei ole koskaan mitään ollutkaan, muualla kuin jonkun päässä! Näin olen ymmärtänyt.
Silti täällä parjataan naisia lumpuiks.
- pakkokoseolilähtä
Niin mistä ihmeestä nainen saa luomun maineen? Puhumalla eri miesten kanssa? No ei taida pitää paikkaansa. Ehkä tapailemalla? No jos joku toinen tuntee jäävänsä silloin paitsioon ja näin uskoo ehkä. Entäs mitä tuo lumppu on näyttänyt toisille? Ehkä voi olla. Mutta kuka tuolle lumpulle kertoo sen? Mainetta on kunnialla kannettava oli se totta tai ei. Päätä itse mistä tai minkä takia sait maineen? Ja varsinkin mistä kuulit? Oisko naapurilla joka ei päässyt luoksesi kahville kuten eräät? Kai siellä uudessa osoitteessa voit rauhassa tarjoilla" eihän kukaan nyt voi kertoa sen vaimolle kuvien kera eihän?
- Väärällekirjoitat
Anteeksi nyt vain.minun luonani ei missään nimessä käy varatut miehet kahvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1318351Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4647556SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2205686Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en964732Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1474634Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1084480Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1394409Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p214350Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104182Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03840