Sekö tekee minusta

Lopetaparjaaminen

Lumpun kun juttelen eri miesten kanssa?onko jotenkin kieletty sananvaihto minulta?en edelleenkään ole maannut niiden miesten kanssa.

7

479

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimi_metli

Näytät ja käyttäydyt kuin lumppu.

• Näytänmiltänäytän

Jos näytän lumpulta vaikka en meikkaa edes,enkä käytä lumppumaisia vaatteita niin se asia ei lienee mun vallassa.

• Jätä tollanen mustasukkanen mies...ei sun tarvi sellasta kuunnella!

• Eisevaantoimi

Aika mahdotonta jättää, kun ei ole koskaan mitään ollutkaan, muualla kuin jonkun päässä! Näin olen ymmärtänyt.

• Ymmärrämitenvaan
        Eisevaantoimi kirjoitti:

Aika mahdotonta jättää, kun ei ole koskaan mitään ollutkaan, muualla kuin jonkun päässä! Näin olen ymmärtänyt.

Silti täällä parjataan naisia lumpuiks.

• pakkokoseolilähtä

Niin mistä ihmeestä nainen saa luomun maineen? Puhumalla eri miesten kanssa? No ei taida pitää paikkaansa. Ehkä tapailemalla? No jos joku toinen tuntee jäävänsä silloin paitsioon ja näin uskoo ehkä. Entäs mitä tuo lumppu on näyttänyt toisille? Ehkä voi olla. Mutta kuka tuolle lumpulle kertoo sen? Mainetta on kunnialla kannettava oli se totta tai ei. Päätä itse mistä tai minkä takia sait maineen? Ja varsinkin mistä kuulit? Oisko naapurilla joka ei päässyt luoksesi kahville kuten eräät? Kai siellä uudessa osoitteessa voit rauhassa tarjoilla" eihän kukaan nyt voi kertoa sen vaimolle kuvien kera eihän?

• Väärällekirjoitat

Anteeksi nyt vain.minun luonani ei missään nimessä käy varatut miehet kahvilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      83
      901
    2. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      63
      846
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      836
    4. 50
      672
    5. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      665
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      27
      656
    7. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      512
    8. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      511
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      38
      502
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      58
      488
    Aihe