Päälle seitsemän vuotta olen

nnnnn---

kirjoitellut tälle palstalle, mutta se homma loppuu tänään. Oli ajoittain aivan perseestä, joskus harvoin myös mukavaa. Nyt on kuitenkin uuden lehden aika elämässä. Irl kohtaamiset on tästä lähtien se juttu. Hyvää jatkoa.

14

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyssärit

      Miten tänne sitten eksyit?

      Miksi nyt loppuu?

      • nnnnn---

        Koska ihastuin palavasti, pahemmin ja yllättävämmin kun koskaan ennen. Nyt viimein tajuan, että se ei johda mihinkään. Koko kuvio aiheuttaa enää vaan pahaa mieltä. Palstalle kirjoittelu samoin. Tekee aina mieli itkeä kun avaan tän sivun.


      • Kyssäri
        nnnnn--- kirjoitti:

        Koska ihastuin palavasti, pahemmin ja yllättävämmin kun koskaan ennen. Nyt viimein tajuan, että se ei johda mihinkään. Koko kuvio aiheuttaa enää vaan pahaa mieltä. Palstalle kirjoittelu samoin. Tekee aina mieli itkeä kun avaan tän sivun.

        Eikä kun miten löysit ikävä-palstan ja teitkö jotain henkilön eteen ja sait rukkaset vai odotitko häneltä aloitetta koko tuon ajan?


      • nnnnn---
        Kyssäri kirjoitti:

        Eikä kun miten löysit ikävä-palstan ja teitkö jotain henkilön eteen ja sait rukkaset vai odotitko häneltä aloitetta koko tuon ajan?

        En jaksa kommentoida näihin nyt. Hyvää jatkoa vaan sinullekin.


      • Kyssäri
        nnnnn--- kirjoitti:

        En jaksa kommentoida näihin nyt. Hyvää jatkoa vaan sinullekin.

        Höh. Pilasin nyt uteliaisuuteni kun jätät vastaamatta.

        Nyt tuli paha mieli


    • Mustatäällä

      ei pitäis ottaa liian henkilökohtaisesti näitä juttuja kun ei oo varmuutta kirjoittaako se henkilö edes täällä. Mä itse ainakin tähdännyt liveen kokoajan. Näitä ei pitäis tulkita mitenkään negatiivisesti ennen kuin livessä on nähnyt puhuttu yms.

      • nnnnn---

        Tota samaa jeesustelua on nyt tullut luettua sen 7 vuotta. Mutta katsos, siinä sinäkin vaan olet?!? Nyt meen pois lopullisesti ennen kun heitän koneen seinään!!!


      • pitkäaikapalstailla

        2011 vuoden kesäkuuhun on 7 vuotta jos hän on ollut päälle 7 vuotta niin hän on tullut tänne 2011 vuoden kesäkuuta aikaisemmin jo.

        Muistelin mitä itse tein 2011 kesäkuussa

        Olin parisuhteessa


      • Mustatäällä
        nnnnn--- kirjoitti:

        Tota samaa jeesustelua on nyt tullut luettua sen 7 vuotta. Mutta katsos, siinä sinäkin vaan olet?!? Nyt meen pois lopullisesti ennen kun heitän koneen seinään!!!

        Kyllä mä oon vaistollakii mennyt ja ei mitään sekään tuottanut. Olen kokeillut kaikkea mahdollista ja kuuroille korville mennyt. Miten voi olla vain yksi syyllinen.


    • Se on varmaan hyvä ajatus, täältä ei saa edes kirjekaveria. Mun ongelma on se, että se oikea tuskin on täällä, tai jos on (ollut), niin mä en tunnista. Tai siis, joskus tuntuu hyvältä omia itselleen jotain viestejä, vaikkei ihan tosissaan uskokaan niiden olevan itselle. Ja mä luulen että se houkutus palstailuun on niin suuri osittain juuri siksi, että se on niin helvetin turvallista; mä en usko että mikään voisi edetä palstalta mihinkään. Minä en ole "oikeasti" kukaan, etkä sinäkään ole, vain pahvihahmoja tai parhaimmillaankin vain anonyymejä puolitotuuksia. :/

    • eiootottaaaaaa

      Voiko joku roikkua jossain yli 7v. Oikeesti. Ei oo natsannut yli 7 vuoteen ja silti vaan on ... Laittaisin jo paperipussin päähän jos olisi noin huono mäihä...

      • Rakkaus.on.perseestä

        Kyse ei ole siitä etteikö "natsaisi". Maailma on täynnä kivoja, sopivia ihmisiä, joihin ihastua ja jotka ihastuu takaisin, mutta tyhmää kyllä, aivot ei kelpuuta niitä. Siellä on jollain perverssillä logiikalla arvottu se että vain tämä tyyppi tässä kopauttaa sut kanveesiin ja iskee dopamiinitasot taivaisiin, ja siinä sitä ollaan. Nalkissa.

        https://img.memecdn.com/blown-away-by-the-love-in-the-air_o_1514091.jpg


      • Erinomaisen
        Rakkaus.on.perseestä kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä etteikö "natsaisi". Maailma on täynnä kivoja, sopivia ihmisiä, joihin ihastua ja jotka ihastuu takaisin, mutta tyhmää kyllä, aivot ei kelpuuta niitä. Siellä on jollain perverssillä logiikalla arvottu se että vain tämä tyyppi tässä kopauttaa sut kanveesiin ja iskee dopamiinitasot taivaisiin, ja siinä sitä ollaan. Nalkissa.

        https://img.memecdn.com/blown-away-by-the-love-in-the-air_o_1514091.jpg

        täydellisesti asia muotoiltu tässä.


      • Rakkaus.on.perseestä
        Erinomaisen kirjoitti:

        täydellisesti asia muotoiltu tässä.

        Jees. Sitä päivää odotellessa että aivot sais jotenkin resetoitua, ilman mitään pahoja sivuvaikutuksia... :/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe