No vapaaksihan se pääsi!

Se.Ilja

"Asiantuntijoiden" puheet palstalla siitä ettei varmasti pääse, oli siis pelkkää potaskaa. Kun ei homma toimi toivotaan toivotaan periaatteella.

16

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikaNannaa

      Itselläsi oli samanlaista toivomista. Et itsekään voinut etukäteen tietää pääseekö vai ei. Nauttimaan nyt Ilja vapaudesta, sitä ei monella hänen uhrillaan enää ole. Syksyllä pamahtaa sitten tuomio

      • lurpslurpslurps

        Kyllä hänen "uhrinsa" ovat ihan vapaita ja voivat elää elämäänsä, vaikka narkaten.

        Kannattaa muistaa kuinka paljon tämä eräs naistoimittajakin on yrittänyt uhriutua mediassa.


      • avaaja

        Osut pahasti väärään, sillä minulle se olisi ollut se ja sama vaikka olisi pysynyt linnassa. Juttu on vaan siinä että jotkut näyttivät tyhmyyttään, kun olivat niin varmoja ettei tyyppi pääse vapaaksi. Munasivat itsensä, eli mitäs nyt peukutetaan?


    • närhen.munat

      Vaikka Ilja ja hänen MV:nsä meni välillä liian pitkälle, niin siitä huolimatta kaveri teki hyvää työtä kertoessaan asioista joista ei Yle ja muu valtamedia usein halunnut kertoa, ei ihme että saitti sai suuren suosion. Samoin MV pakotti valtamedian enemmän totuudenmukaisemmaksi.

      • tarpeetonta.törkyä

        MV-lehti oli pelkkä satusanomat. Ei totuuden häivääkään!


      • moni-kysyy
        tarpeetonta.törkyä kirjoitti:

        MV-lehti oli pelkkä satusanomat. Ei totuuden häivääkään!

        Mitä se muuten valehtelee, sitä on kysytty jopa usarin blogissa?

        Ylen-toimittajastakaan ei valehdellut.


      • ikuinen-hyyssöö
        tarpeetonta.törkyä kirjoitti:

        MV-lehti oli pelkkä satusanomat. Ei totuuden häivääkään!

        Mitäs muuta tämä rajaylitykset ovat mitä MV- painos on kertonut, turisteja seassamme passaillaan ja vaativia vielä...


      • kysyy-hän
        moni-kysyy kirjoitti:

        Mitä se muuten valehtelee, sitä on kysytty jopa usarin blogissa?

        Ylen-toimittajastakaan ei valehdellut.

        Samaa ihmettelen että mitä se MV valehtelee? Ja jos valehtelee, niin valehteleeko enemmän vai vähemmän kuin yle?


    • hähähhäääää

      Kuinkas ollakkaan että valtamedia ei taida vapautumisesta kommentoida,,,eli niitä ottaa vissiin pattiin!

      • sdsdsdsdsdsdsdsd

        Kyllä siitä vähän kertoivat.


    • Eräs.vaan

      Oi Pielisen lempeä, oi Lieksaa,
      turha on täysin ajatella Lieskan rieskaa.

      Pielisen laiva on muisto, kuin sen aalto,
      kuin harha ajassamme haakseen, haaste.
      Haaste ei liplata, se on laivan ja kapteenin kaipuu.
      Liplatus on kaunista kesäisten kivillä, rannalla.

      Turha vire ei korvikkeeksi sen riitä.
      Vesi on aina mereen menevä, sateen kautta kiertoa kuljettava.

      Jokohan lakkasoilla on raakileita?

      • Ohhoh hoijaa, kun raakileena karkasi kirjautumatta ja vielä paljastin erään eloni hikkani lakkaliköörille persona. Suojelkaa ehdottomasti soitanne.


      • herättävä-on

        Villasen käyttö ja huopaaminen ei auta yhtään rajanylityksissä, mitä nämä juoksijat tulevassa suomelta ja lieksalta vaativat, suostutaankos näitten huutoihin, jotta koskas ruvetaan hanttiin todella laittamaan...-


      • Herää nyt ensin itse, että paikannimet ja Suomi vaativat ison alkukirjaimen. En ole omasta mielestäni itsekäs, en pilkunnyhrääjä. Mutta olisi kohteliasta mielestäni edes perusasiat tuntea.
        Se on kielenkäytössä vähän kuin osaisit moottorisahaasi laittaa riittävän prosenttimäärän öljyä.

        Minä tiedän sen. Eivät sitä muuten koneet kestä, eikä metsä kaadu. Ja koskaan metsäänsä ei oman tarpeen yli pitäisi kaataa.


      • näin.on
        Akseli.Pärekorpi kirjoitti:

        Herää nyt ensin itse, että paikannimet ja Suomi vaativat ison alkukirjaimen. En ole omasta mielestäni itsekäs, en pilkunnyhrääjä. Mutta olisi kohteliasta mielestäni edes perusasiat tuntea.
        Se on kielenkäytössä vähän kuin osaisit moottorisahaasi laittaa riittävän prosenttimäärän öljyä.

        Minä tiedän sen. Eivät sitä muuten koneet kestä, eikä metsä kaadu. Ja koskaan metsäänsä ei oman tarpeen yli pitäisi kaataa.

        Noo monet Suomi-foorumille kirjoittavat eivät yksinkertaisesti välitä siitä, että onko pilkut ja pisteet kohdallaan koska se ei ole se pointti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe