Millaisen korun haluaisit lahjaksi ?
Millaisen korun
30
562
Vastaukset
- KunnonCamee
Timantteja ja helmiä.
Aidon. - Teenehkäitse
Yksinkertaisen. Korun jossa on tunnetta.
- Elluhalloyb
Mulla vaik kuinka monta korua...aitoja
En tarvii....
Mut jos mulla rakkaus...korulla ei niin välii...
Siinnä pitää olla tunne...❤ antajan tunne...
Se tärkein...🌺🌼- puistattaa
"lahjan" saajan tunne on kyllä aivan yhtä tärkeä, tai oikeastaan kaikkein tärkein. On sosiaalisesti hyvin puusilmäistä ja tahditonta tyrkyttää itseään tai "lahjojaan" tahoille, joille henkilö on ällöttävä ja kiusallinen. Esimerkiksi puliukon tyrkyttämät viinakset (HYI) tai mitkä lie mauttomat Luiskat ja Vuikkarit, jotka edustavat lähinnä turhaa muovia valtameriin -osastoa.
Ylipäänsä, väärän henkilön suorittama väkisinlahjominen... puistattaa. Eivät ymmärrä, etteivät kelpaa, eikä mikään maailman roska sitä muuksi muuta. Kun ei ole sosiaalista älliä, ei sitä kai tyhjästä tulekaan.
Rakkaudella rakkaalta ihmiseltä saadun. Korulla ei ole merkitystä, kun se vain on Häneltä,,,
- kysyisinensin
Argentiinalaisilla oli taas "Jumalan käsi kyseessä" jalkapallossa kun Messi ohjasi kädellä pallon selkeästi Maradonamaisesti omaan jalkaansa, taas oli "Jumalan käsi oli tä'llä kertaa sitten Lionel Messin käsi"...
Minä antaisin jonkun sormuksen tai en ehkä antaisi mitään vain kysyisin että mitä haulaisit? - Lahjaitselleni
https://www.polar.com/fi/tuotteet/lifestyle/loop_crystal
Tuollaista katselin ja meinaan tilata tässä joku päivä ehkä - TietystiSormuksen
Uskelan Isokylän sormus
Sormuksen pyöreä muoto on täydellisyyden ja ikuisuuden vertauskuva. Sormukseen kätkeytyy suojelevia voimia, sillä sormen ympärille sulkeutuva rengas synnyttää maagisen voiman, joka karkottaa pahat henget. Vihkisormuksen paikaksi vakiintui vasemman käden nimetön, koska juuri tästä sormesta uskottiin olevan yhteys sydämeen. Vihkisormus pujotettiin nimettömään, jotteivät sydämen tunteet pääsisi pakenemaan sormen kautta. Kultainen vihki- ja kihlasormus säilyttää loistonsa symboloiden samalla ikuista onnea.- TietystiSormuksen
Muutoin olen ihastunut helmiin. Sellaisiin pitkiin jotka laitetaan kaulalle kaksinkerroin.
- Tytöttykkää
Joku aito desing koru ei tarvitse olla hinnakas mutta jollain tavalla ainutlaatuinen. Toki klassisetkin ajattomatkin kiehtoo. Kelpaa kullattu hopea. Kulta. Kulta/hopea... kiviäkin voi olla sopivasti ja joskus överisti. Tyylistä tinkimättä.
- eisormusta
Rannekorukaan ei varmaan onnistu, kuin itse valitsemalla., en kerro miksi.
Kaulakoru ehkä, joku vähän rosoinen, vahvan tyylinen, ei pitkä riipus.
Korvikset käy, jos löytyy kultaa, valkokultaa, sopivan hillityt tai julmetut, mutta ei missään tapauksessa sievät prinsessatyyliset.
Harmi vain se, etten käytä mitään koruja juuri koskaan. - Lgkhkfkkdyshkldrr
Korut on homojen hommaa.
- enmitään
Miksi pitäisi haluta jotain lahjaksi? Miksi ihmeessä jonkun pitäisi lahjoa minua?
Jos joku jotenkin haluaa minua muistaa niin tulkoon käymään. Ihminen on tärkeämpi, kuin mitkään lahjat. - rengasnenään
Onpa vaikea kysymys, koska en käytä koruja. Nuorenpana käytin joskus korviksiakin, mutten enää. Mitä jos räväyttäisi kunnolla ja laittaisi nenälävistyksen.
- tärkeintäonajatus
Sellaisen joka olisi antajansa näköinen, että aina sitä korua katsellessa hän tulisi mieleeni ( niin eillei sitten olisi siellä jo valmiiksi ;))
- Metsänainen
Sydän riipus minulta puuttuu. Ei o lahjaksi kukaa ostanu enkä ole raaskinnu itse ostaa :D
Iso sydän riipus; kalevalan lumoava hertta, talon sydän ja onnen sydän ovat kauniita. Lemppari kuitenkin lumoava hertta. Hopeiset suosikkeja mut pronssinenkin kaunis ;)
Ehkä vaihteessa pronssinen - Enemmän_oikeita_asioita
Arvostan muita asioita enemmän kuin koruja. Olisin iloinen kukista , vasta keitetystä kahvista, rakkaan ihmisen seurasta. Koru kävisi vain siinä tapauksessa jos se olisi itse tehty.
- oikeaajotain
Ajattelen aivan samoin, paitsi kukista. Mieheltä.
- Itsetehdyn
Käpykorun.
- KirjoitanNyt
Korun hinnalla tai ulkomuodolla ei ole niin paljon väliä. Rakkaudella annetun, olisi enemmän, kuin uskallan toivoa, kuin osaan odottaa.
Historialliset korut ovat kauniita. Ehkä suvun koru mieheltä joka kertoisi minulle siittä, että hän on ottanut minut omakseen, hyväksynyt ja rakastaa.- Metsänainen
Kaunis ajatus/toive tuokin :)
- melkokesätapaamisia
Melkoisen hirviömäistä toimintaa oli jälleen kerran hallintoryhmän palaverissamme tämänkin juhannuksen tienoilla... ihmisiä jotka omistavat yli 9kpl mersedes-benz -antiikkiautoja, sekä sitten suurempia E-sarjaisiakian... mitähän vieläkin sitten, sain oman uuden lempinimen, liityen eritätin tyylikkääseen pukeutumiseeni, velijiltä: "taas sinulla on tuo meksikon huumeparonin ilme kuvassa, kun oli pakko ottaa kuviakin.."
Toisaalta olen iloinen kun tuli käteltyä erästä miestä ja jututtua hänen kanssaan, aika varakas kai, serkkutytön mies, vähän vanhempi.
Mutta joo aivan asiallinen pappa tuo vaikka ikäero onkin kuin Sauli Niinistöllä vaimonsa kanssa, ei tarvinut häntä komentaa enempiä ;D - Novaikkapa
jonkun tyylikkään napakorun.
- Mäetsinn
Isohko kultainen riipus jossa on minua
- Rakkausonparaslahja
Pääasia, että huomioi, tekee selväksi tykkäämisen ja kohtelee kauniisti.
- Koruillaeimerkitystä
Kaikella muulla olisi ollut.
- Antakaaihmiset
Lahjaksi ja ihan muutenkin jotain paljon arvokkaampaa kuin hiluja ja helyjä, ne on turhanaikaista roinaa muun rinnalla elämässä.
- kaapittäynnäkoruja
En välitä kuin nappikorviksista.
- Olisiko
Korujen ja muun turhuuden aika vasta vähän tärkeämpien asioiden jälkeen, esimerkiksi sitten kun ap on oppinut ja uskaltanut niin pitkälle että puhuu oikeasti tälle kyseiselle henkilölle itselleen eikä
tänne laittele tyhjänpäiväisyyksiä. Mutta kaikilla kait lienee oma tärkeysjärjestyksensä elämän asioita koskien. - utsin
Mikä on merkkipäivä...nimi..syntymä..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899