Kiveksin tarkastus

Kajskskdjzj67272

Mul on 2 päivän päästä palljen tarkastus, koska epäilen, että minulla on kivesyöpä onko yleensä tutkia nainen ja jos tulee stodis mitä minun pitäisi tehdä onko se noloa ei pysty pidättelemään peniksen lepotilassa, jos nainen hiplaa pallejani mitä minun pitäisi tehdä ja miten se suhtautuu siihen.

10

544

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jolurj

      En usko että se olisi nainen mutta toivottavasti ei ole silti mitään vikaa siellä.

      Oli ehkä vähän epäselvä tämä mun kirjoitus.

    • varma.arvaus

      Pallitarkaistajat ovat useimmiten 17-34-vuotiaita minishortsisia opsikelijatyttöjä tahi naistohtoreita joilla on ristiselkään ulottuva spekunvärinen tukka, punaiset kynnet, räväkkä meikki, hunajainen kuiskaava puhetyyli, kiiltävän musta samettitoppi, ei mitään liivejä, sukkia tai stringejä, tummanruskeat vetoketjulliset nahkasaappaat ja lisäksi c-kupin bosat ja d-kupin pehva

      • dsfvsdfsdf

        Täten ollen kannattaa ennen pallikatselmukseen läksimistä kiinittää kalun kärkeen jotain painavaa, kuten viinirypäleteruu siihen roikkumaan ja ajatella kaikkea mahdollista rujoa ja epäseksististä, esimerkiksi oksentelevia rottia ja Tilsitin rauhansopimusta


    • Jaakkimaa

      jos minä epäilisin itsellä kivessyöpää ja samaan aikaan tulisi tarkastuksessa stondis ja tieto että kiveksessä on syöpä niin siinä vaiheesa ois varmaan sevverra shokissa että stondikselle ois ihan sama eikä sitä järkytykseltään huomaisi edes myötähävetä.
      Jos taas tulisi tieto ettei oo syöpää tai ettei tartte männä lisätutkimuksiin ja siinä stondista pukkais niin varmaan siinä tapauksessa ilo sairaudettomuudesta estäsii muiden fiilisten esiinmarssin.
      Mieluummin minä kuitenkin naislääkärin hoteissa saisin stondiksen kuin mieslääkärin seurassa.

      Pallienkopelointia en tosin liene kokenut vajaaseen kolmeenkymmeneen vuoteen: ekaluokkailaiselta ku mieslääkäri pallit tarksiti niin ei sillon tienny seisokeista mitään eikä näin ollen osannu mistään ressata.
      Joskus on kyllä ahdistanut, jos on ollu helv...in kipeänä kives että onko se ehkä kiertyny ja kuoliossa vai mitä mutta sitä ennoo monesti kokenut jaitestään neon aina semmoset kauhutuokiot menneet ohi. Varmaan suonenvetoa olleet tai mitä lie.

    • opihjwepj

      Kyllä olen huomannut että on hyvätilaisuus kurkata näillä hoitsuilla ei juuri koskaan aluvaatteita. Olin joskus vuodepotilaana ja verenottajat tekivät töitää asennossa jos toisessa kivaa oli.
      Olisin huolissani missä säilytät kännykääsi kohta tulee 5G ja sen säteily arvot moninkertaiset nykyiseen verrattuna. Kaveri kuoli ajoi Taxia känny korvalla 20v ensin tuli korvanlehteen syöpa ja siit.... mullanalle.
      Kivessyöpä on lisääntynyt huomattavasti. Siihen sairastuneiden määrä on viisinkertaistunut Suomessa vuodesta 1980. Syöpäjärjestöjen mukaan uusia tapauksia vuonna 1980 oli 33, kun vuonna 2016 niitä oli jo 163.

    • pölijä

      Jos olisin viiccotolgulla peljännyt kivessyöpää ja sitten saisin heppi tanassa terkkariskan ejessä kuulda, ettei olekaan minulla sitä, niin tuskin silloin paljon miettisi onx tää nyt yyberin noloa. Mieluummin sitä naislääkärin seurassa kokee seissokin, kuhin miesitohtorin äärellä

    • häpeä

      Vieläkö oppilaiden kivekset tutkitaan pakolla? Meillä ainakin 2 kertaa yläasteen aikana terveydenhoitaja-täti sorkki kaikki pojat tarkastaakseen, ovatko pallit laskeutuneet. Vieläkin on vähän sellainen olo, että minulle tehtiin seksuaalista väkivaltaa. Vaikka tiedän, ettei niin saisi ajatella ja hän teki vain työtään.

      • egfsewg

        Oliko etes hyvännäköinen ja pehmeäkätinen hoitaja?


      • Työkin voi olla väkivaltaa. Väkivalta taas voi olla oikein. Ja työ voi olla väärin.
        Ajatuksesi ei siis liene väärä.


    • onkolimaa

      pakkohan ne on tutkia tutkitaanhan tyttön emätinkin ihan sormituntumalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe