Onko se mahdollista?

voikoollalaittamatta

Voiko joku, joka seurustelee, olla laittamasta kullastaan lainkaan kuvia Facebookiin tai Instagramiin?

14

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuyksityisyyspitääolla

Eipä kaikki ole siellä ihan joutavassa facebookissa tai Instagramissa mainostamassa elämäänsä tai hakemassa huomiota.

• pääsitkönytjyvälle

Voi, koska se voi olla yhteinen päätös, ettei lärvit näy siellä. Tottakai se harmittaa kaikkia kyttääjiä suunnattomasti.

• vaintreenikäytössä

Eipä ole yhtään kuva minusta eikä poikaystävästä missään mediassa. Yhteinen päätös olla laittamatta. Meillä somea käytetään vain harrastuskalenterina, kumpikin pelaa joukkuelajia, sovitaan treeneistä sun muusta isomman porukan jutuista.

• tietenkin

Voi olla. Ihmisellä pitää olla yksityisyys. Toisen kuvien levittely ei sitä ole.

• jspoieoe

Öö... Tietenkin voi. Esimerkiksi minun avopuolisoni ei ole näiden yhteisten 6 vuoden aikana ikinä laittanut minusta kuvia facebuukkiin, eikä hän ole instassa. Eipä hän laita juurikaan kuvia itsestäänkään, ellei ole jotain aivan poikkeuksellista syytä... Ei vain ole sen tyyppinen facen käyttäjä. Häntä ei kuitenkaan häiritse, että minä välillä laitan kuvia meistä ja perheestämme.

• seärsyttää

Ihan sama seurusteleeko vai onko parisuhteessa, olen kieltänyt vaimoketta pistämään kuviani mihinkään naamakirjaan tai mitä niitä nyt on. On turhaa seistä jossain lomakuvassa ja pitää kumppania kädestä kiinni, sen voi tehdä kotona sen kuhertelun.

• fghjf

Juuri näin. Kaikenlisäksi kuvien julkaisu antaa mahdollisuuden käyttää niitä väärin. En laita omiakaan tunnistettavia kuvia naamakirjaan. Paitsi piirrettyjä, vaikka niistä tunnistaa... ainakin ne, jotka tuntevat minut. nykyään on kaikenlaisia kasvojen tunnistusohjelmia ja ovelia systeemejä, joille ei viitsi identiteettiään tarjota.

• fghjf

Voi. En missään tapauksessa laita, enkä halua että kuviani laitetaan Hänen Faceen. En laita myöskään kuvia ystävistäni tai lapsistani.

• Onhan tämä kysymys vitsi ? Onhan?

• sejääavoimeksi

Nyt en tiedä seurustelekko yksi tyttö.

• yolo

No mitä itse luulet? Onko se mahdollista, että ihmiset ovat seurustelleet pre-instagramaalisella kaudella eli esilärvikirjakaudella?

Sulle vastakysymys. Voiko ihminen olla seksikäs, jos se ei lataa nettiin tissit-, perse- ja töröhuuliposeerauksia? #hä

• Eistakeille

Kaverieille näkyy esim meistä mökillä otettuja juhannuskuvia ja murustani kun hän hengailee koirieni kanssa. Julkisesti en postaa meistä mitään. Siippa ei ole facessa mutta käyttää mun jos tarvetta.

• joku_raja

Muija on naamakirjan innokas käyttäjä, kaverit ja sukulaiset laittavat jopa lapsiensa kuvia ja videoita. Minä en lähtis sille linjalle kun kaikkia kaistapäitä on liikeellä. Jos haluaa niitä kuvia väkisin valokuvaalbumi on keksitty, niitä meiltäkin löytyy useampi kun muija on niitä vuosikausia kerännyt. Jotain yksityisyyttä pitää olla, mun tahto on toiminut olen kieltänyt pistämästä mun tai pojan kuvaa mihinkään.

• ylva

Ei tarvitse olla ainoatakaan kuvaa somessa. Jos ollaan pari, niin ollaan ja kuka siitä tietää, niin tietää. Mahdollinen parisuhteeni perustuu täysin muuhun kuin ulkopuolisten tykkäyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5240
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2485
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1488
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      52
      1084
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1043
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66