Voiko joku, joka seurustelee, olla laittamasta kullastaan lainkaan kuvia Facebookiin tai Instagramiin?
Onko se mahdollista?
14
558
Vastaukset
- jokuyksityisyyspitääolla
Eipä kaikki ole siellä ihan joutavassa facebookissa tai Instagramissa mainostamassa elämäänsä tai hakemassa huomiota.
- pääsitkönytjyvälle
Voi, koska se voi olla yhteinen päätös, ettei lärvit näy siellä. Tottakai se harmittaa kaikkia kyttääjiä suunnattomasti.
- vaintreenikäytössä
Eipä ole yhtään kuva minusta eikä poikaystävästä missään mediassa. Yhteinen päätös olla laittamatta. Meillä somea käytetään vain harrastuskalenterina, kumpikin pelaa joukkuelajia, sovitaan treeneistä sun muusta isomman porukan jutuista.
- tietenkin
Voi olla. Ihmisellä pitää olla yksityisyys. Toisen kuvien levittely ei sitä ole.
- jspoieoe
Öö... Tietenkin voi. Esimerkiksi minun avopuolisoni ei ole näiden yhteisten 6 vuoden aikana ikinä laittanut minusta kuvia facebuukkiin, eikä hän ole instassa. Eipä hän laita juurikaan kuvia itsestäänkään, ellei ole jotain aivan poikkeuksellista syytä... Ei vain ole sen tyyppinen facen käyttäjä. Häntä ei kuitenkaan häiritse, että minä välillä laitan kuvia meistä ja perheestämme.
- seärsyttää
Ihan sama seurusteleeko vai onko parisuhteessa, olen kieltänyt vaimoketta pistämään kuviani mihinkään naamakirjaan tai mitä niitä nyt on. On turhaa seistä jossain lomakuvassa ja pitää kumppania kädestä kiinni, sen voi tehdä kotona sen kuhertelun.
- fghjf
Juuri näin. Kaikenlisäksi kuvien julkaisu antaa mahdollisuuden käyttää niitä väärin. En laita omiakaan tunnistettavia kuvia naamakirjaan. Paitsi piirrettyjä, vaikka niistä tunnistaa... ainakin ne, jotka tuntevat minut. nykyään on kaikenlaisia kasvojen tunnistusohjelmia ja ovelia systeemejä, joille ei viitsi identiteettiään tarjota.
- fghjf
Voi. En missään tapauksessa laita, enkä halua että kuviani laitetaan Hänen Faceen. En laita myöskään kuvia ystävistäni tai lapsistani.
Onhan tämä kysymys vitsi ? Onhan?
- sejääavoimeksi
Nyt en tiedä seurustelekko yksi tyttö.
- yolo
No mitä itse luulet? Onko se mahdollista, että ihmiset ovat seurustelleet pre-instagramaalisella kaudella eli esilärvikirjakaudella?
Sulle vastakysymys. Voiko ihminen olla seksikäs, jos se ei lataa nettiin tissit-, perse- ja töröhuuliposeerauksia? #hä - Eistakeille
Kaverieille näkyy esim meistä mökillä otettuja juhannuskuvia ja murustani kun hän hengailee koirieni kanssa. Julkisesti en postaa meistä mitään. Siippa ei ole facessa mutta käyttää mun jos tarvetta.
- joku_raja
Muija on naamakirjan innokas käyttäjä, kaverit ja sukulaiset laittavat jopa lapsiensa kuvia ja videoita. Minä en lähtis sille linjalle kun kaikkia kaistapäitä on liikeellä. Jos haluaa niitä kuvia väkisin valokuvaalbumi on keksitty, niitä meiltäkin löytyy useampi kun muija on niitä vuosikausia kerännyt. Jotain yksityisyyttä pitää olla, mun tahto on toiminut olen kieltänyt pistämästä mun tai pojan kuvaa mihinkään.
- ylva
Ei tarvitse olla ainoatakaan kuvaa somessa. Jos ollaan pari, niin ollaan ja kuka siitä tietää, niin tietää. Mahdollinen parisuhteeni perustuu täysin muuhun kuin ulkopuolisten tykkäyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947