Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku Aurinko, ja kuumahan sä oot, senkin söpöläinen 💖😘 nuku hyvin rakas!
Näin kun katsoit salaa ja
36
2112
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Samaa voisin sanoa susta rakas.❤️ Se katse oli ihana👀🩷
- AnonyymiUUSI
Sinä oot ihana, ja rakas 🤗😘🩷❣️
- AnonyymiUUSI
Ai sen näkee, tämä on hauska ajatus.
Mutta salakatselu on kiellettyä.
Tämä on ristiriitainen ajatus.
Jos katsoo julkeasti tai salakatselee.
Miten nämä pitäsi sanoa suomenkielellä?- AnonyymiUUSI
En tiiä sanoa aloittajasetä kioskin tiina tai marketin miina painaa varmaan nappia kassan alta jos liikaa jää nääs pitkät päälle. T naiselta emojien täyteistä päivää ne nouskoon kattoon ku heliumillla täytetty ilmapallo joka viety kakrun kädestä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä sanoa aloittajasetä kioskin tiina tai marketin miina painaa varmaan nappia kassan alta jos liikaa jää nääs pitkät päälle. T naiselta emojien täyteistä päivää ne nouskoon kattoon ku heliumillla täytetty ilmapallo joka viety kakrun kädestä
Ja lopuksi onko se näpistys vai vasta varkaus? Itse en tiiä eroja kun oon viimeksi varastellut kakarana, joku napapaita oli pakko saada. Kiinni jäin siihen jäi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi onko se näpistys vai vasta varkaus? Itse en tiiä eroja kun oon viimeksi varastellut kakarana, joku napapaita oli pakko saada. Kiinni jäin siihen jäi
Bolero...ku nimikin jo vel(v)ottaa. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Bolero...ku nimikin jo vel(v)ottaa. ;)
-sivustaOkei? Se olkoon viimeinen ajatuksesi kun katkera loppu kohtaa. Et tainnut sitä yhtä viittausta tulkita oikein laimeasta älämölöstä päätellen. Se ois just niin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei? Se olkoon viimeinen ajatuksesi kun katkera loppu kohtaa. Et tainnut sitä yhtä viittausta tulkita oikein laimeasta älämölöstä päätellen. Se ois just niin
Kyllä mä sen kuulin, ku "hukkasit" jo Temu-miehenki. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaKukahan se sekin sitten on ja mihin nämä päähänpistot perustuu, ei sevväliä, mutta poju on hyvä ja puhuu itseään pussiin vaan ja hölpöttää Korostavasti jostain. Ehkä ne ns ihan oikeat pojat saa juttujesi langan päästä kiinni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaEn sentään pankkikorttia mitä en koskaan ottanut? Aina joku karppi kaulaa kiertävät uutiset
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sentään pankkikorttia mitä en koskaan ottanut? Aina joku karppi kaulaa kiertävät uutiset
Jormahannele; Syöttäspä ne sullekki kissanruokaa. Pajunköyttähän sä suollat ihan itte. ;)
-fbimage003
- AnonyymiUUSI
Sä M nainen olet ihanin ja sun katse myös on ihana
- AnonyymiUUSI
Oliko tämä miehelle vai naiselle?
- AnonyymiUUSI
Sekö sun suppean maailmankuvan määrittää?
- AnonyymiUUSI
naiselta naiselle. T. ap
- AnonyymiUUSI
Hämmennys sopii sulle.
- AnonyymiUUSI
Loviisa "hukannu" jo neljä kauhaa. Kuulemma. ;)
-katcandoo - AnonyymiUUSI
Oi ,kiitos rakas,❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loviisa "hukannu" jo neljä kauhaa. Kuulemma. ;)
-katcandooSaunakauhaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saunakauhaa?
Tää poika saunoo vissii jo etukäteen? Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se nettiin laulaa se huutaa
- AnonyymiUUSI
Aaaaa, no kiitos 🤭😜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aaaaa, no kiitos 🤭😜
Puhuko joku mäenlaskusta jotakin? ;)
-vahaaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ava hat: Putsaan omat ryntäät enste.
-rutsaanomatpyhtäätsteen" ;)
-sivustaico - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ava hat: Putsaan omat ryntäät enste.
-rutsaanomatpyhtäätsteen" ;)
-sivustaicoJos sulle ei vastaa, niin kuvittelet, että olet voittanut jotain. Toisaalta sama luulo voittajien tiimin syleilystä ollut päällä jo vuosia, että mitäpä tuosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle ei vastaa, niin kuvittelet, että olet voittanut jotain. Toisaalta sama luulo voittajien tiimin syleilystä ollut päällä jo vuosia, että mitäpä tuosta.
Itse asiassa luulen että täällä pyörii enemmänkin porukkaa vaikka minkä kokoisilla kengillä seuraamassa tätä kalabaliikkia huvittuneena, minä oon kuitenki vaa sivullinen ja aina ollu
- AnonyymiUUSI
Junassa annoin öögaa kauniille naiselle.
- AnonyymiUUSI
Taidat olla siel vieläki?
- AnonyymiUUSI
Siihenkö tämä emojien unelma perustuu sitten, aloittajaäijä? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihenkö tämä emojien unelma perustuu sitten, aloittajaäijä? T naiselta
Ei ku siihen, että yoko lunastit lippus; Keski-Yön pikajunalla Turkkiin? Naamanvaihtoon? ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ku siihen, että yoko lunastit lippus; Keski-Yön pikajunalla Turkkiin? Naamanvaihtoon? ;)
-sivustaOnko se niin ruma että vaihtaa tarttee? Loss of face/lärvi kumpaahan se tosiasiassa koskee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se niin ruma että vaihtaa tarttee? Loss of face/lärvi kumpaahan se tosiasiassa koskee?
Ei ku ei niitten tekeleittensä takii kehtaa enää "näyttäytyä". ;)
- AnonyymiUUSI
waudeh
- AnonyymiUUSI
Seksikäs hymysi 😍😚😚😎
- AnonyymiUUSI
Palstasetä kuvittelee taas olevansa marketissa🤣
- AnonyymiUUSI
Negatiivisuutesi on käsin kosketeltavissa, enemmän mietin vain miksi näin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067