Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä, lähempänä ei enää voi olla kuin päällekkäin sängyssä... Osaat laittaa kyllä sellaiset tunnisteet että tiedän että on sinulta, et todellakaan ole tyhmä, näyttelet tarvittaessa myös senkin roolin uskottavasti, huomasin todellisen minäsi välillä, ehkä kuvittelit olevasi toisen seurassa..
Korjaa toki jos...
36
4707
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärsit väärin minkä? Tunteet?
- Anonyymi
Nekin mutta myös mitä pohjimmiltaan minusta halusi.
- Anonyymi
No mitä hän sinusta sitten oikeasti halusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä hän sinusta sitten oikeasti halusi?
Lähinnä maksajan viihteelle ja ruokaa jääkaappiin😔thats it
- Anonyymi
Jos hän kuvitteli, että olitkin jo muu, sekin on mahdollista myöskin jos olet nion tehnyt niin..
- Anonyymi
Hän on ollut vaik kuka...🩷🤍
- Anonyymi
Ei oikein aukene tuosta? Onko nainen kertonut rakastavansa?
- Anonyymi
Just hakkasin okein saatanan kovaa niihin pahaa ja oikein ikäviä vuosia eteen, toivottavasti kituvat ja saatanan kovaa :)
ja lisää tulee kunnes jokainen asia ja tekonne on kostettu ja kärsitte niistä :)- Anonyymi
Toivottavasti joku pudottaa nyrkillä sinutkin pilvistäsi alas oletko yhtään idiootti osannu ajatella omaa osuuttasi asioihisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti joku pudottaa nyrkillä sinutkin pilvistäsi alas oletko yhtään idiootti osannu ajatella omaa osuuttasi asioihisi
Ihme palsta?! Kumma aloittaja ja ihme huutelijoita!?;)
- Anonyymi
Mulla tekee pahaa lukea näitä juttuja joissa teet hänen kanssa samoja juttuja kuin minun kanssa. Tässä vain erotuksena se että en ole sanonut olevani ujo enkä peittele mitään joten ei ole mulle vaan sille toiselle.
- Anonyymi
Look whos talking 😂
- Anonyymi
Joku on taas juonu liikaa %vetyperoksidia... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on taas juonu liikaa %vetyperoksidia... :D
No ei ainakaan ureaa kuten sinä. Leiki vaan niitä kultasuihkuputous ja yms torttuleikkejä. Et vissiin ymmärrä että tuo kommentti ei ollut sulle mutta pakko oli taas tunkea mukaan. Mutta juu, muistan sut aina eriteleikeistäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan ureaa kuten sinä. Leiki vaan niitä kultasuihkuputous ja yms torttuleikkejä. Et vissiin ymmärrä että tuo kommentti ei ollut sulle mutta pakko oli taas tunkea mukaan. Mutta juu, muistan sut aina eriteleikeistäs.
En kuule harrasta "eriteleikkejä" sen enempää ku eristeitäskään. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuule harrasta "eriteleikkejä" sen enempää ku eristeitäskään. ;)
Joo no sen tiedän. Kirjoitin ton sille toiselle, en sulle.
- Anonyymi
Laita nyt joku tunniste, vaikka ikä, kirjain ja hiusten väri. Tosi rasittavaa kuvitella että oma kaivattu luulisi minusta tuollaisia.
- Anonyymi
Joku nyt ei taida ymmärtää oikein mistään mitään. Varsinkaan omasta toiminnastaan.
- Anonyymi
Ymmärtää varsin hyvin, olin turpaansaajan roolissa..kaikessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kanssa ei kyllä kukaan ole ollut turpaansaajan roolissa. Kyllä se minä olen ollut ottavana osapuolena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista:( monet on..
- Anonyymi
Kenelle täällä puhut?
- Anonyymi
Hannalle
- Anonyymi
Ei ollut keltään Hannalta ja Tuomolta,,,V,tun sekoilijat
- Anonyymi
Tuomolta
- Anonyymi
Dynamiikkamme on omanlaisensa. Siinä on jotain mikä pistää hieman kierroksille. Voima linjassa välillämme. Ja sinun ei tässä vaiheessa auta toimia minään seksuaalielämäni moraalituomarina. Etenkään kun et saa itseäsi tehtyä tuon enempää tykö. Minulla on kuitenkin varaa armoon suhteesi sillä en ole tunteiden vallassa. Osaan tukahduttaa. Olen kuitenkin huono päästämään irti, ja ensimmäisenä valmis myöntämään etten aina ole sama saati kovin todellinenkaan. Lipsahduksia tietenkin tapahtuu sillä en tule koskaan siksi mitä esitän. Olemme kai kuitenkin yhtä mieltä siitä mitä toisistamme haluamme. Voimme olla toisillemme toinen paikka. Välähdyksiä onnesta jos asiat olisivat olleet toisin.
- Anonyymi
En oikeasti tunnistanut, jos hikimajaa meinaat
- Anonyymi
Jahas. Ja taas on 15 hen gen Kinkyt Koolla.:D
- Anonyymi
Kaivuri hoitaa ja Rolle myös yhdessä me kaiken hoidamme taas Puuha https://youtu.be/A1GrJWlB4o4?si=UgIM5mibbmIQZHwx kaiken hoitaa Puuha https://youtu.be/A1GrJWlB4o4?si=UgIM5mibbmIQZHwx tietenkin
- Anonyymi
Polletki potkii vaikka haudan takaa, jos/ kun on tarvis. ;)
- Anonyymi
Mikä velvollisuus hänellä on korjata sinun väärin käsitystäsi mä ainakin sanoisin suoraan että toivottavasti se sua lämmittää mä ole ainakaan kattonu velvollisuudekseni itseäni selitellä jos joku haluaa ymmärtää väärin ymmärtää ihan rauhassa ei hetkauta mua suuntaan eikä toiseen
- Anonyymi
Välillä on jopa tuntunut että haluat tarkoituksella ymmärtää väärin. Ruokit illuusiota että jotain sellaista on tapahtunut mikä sopii omiin tarpeisiisi. En ole juurikaan tässä kokenut tulleeni nähdyksi omana itsenäni, ja sen taannoisen selkkauksen myötä aikeemme toistemme suhteen ovat entisestään hämärtyneet. Ajautuminen pahoittelun, katumuksen ja epäluulon partaalle on vienyt tästä jo parhaan terän. Harkintaa toivoisi nyt kummaltakin. Sävyjä joille rakentaa mitä rakennettavissa edes olisi. Tietenkin teeskentely, että kaikki välillämme oli valitettavaa väärinkäsitystä voi rauhoittaa omaatuntoa ja suoda vapauden. Kuva joka on tarpeeksi kaukana häiritsevästä totuudesta. Minusta saa kyllä esiin tunteiden koko kirjon. Ja teen virheitä. Kieltäydyt näkemästä pinnan läpi. Olen tarkoituksellakin langennut asettamiisi ansoihin. Alkanut tulla siksi mitä kuvittelet koska sinulla ei ole ollut tuon parempaa käsitystä. Et näe omaa osallisuuttasi tähän täydessä mitassa. Sitä miten et vaan osaa olla suora. Maksat hintaa tästä rakastamastasi manipuloinnista. Tunteet kun ovat ymmärryksen ei sanojen asia. Ne ovat vain varjo siitä mitä kaikkea tähän sisältyy. Ja kaiken aikaa mielessäni tämä hajanainen tunne että olemmeko kuitenkaan osia mistään yhteenkuuluvasta.
- Anonyymi
Olipa toisen pelkoa ja jännitystä halventava ja vähättelevä komentti joka rajaa täysin pois kaikki paskat yksilöt ja kokemukset kohteeltasi.
Siis mitähän vittua!
Sä et voi tietää onko mies
Työkaveri? Opiskelu kaveri?
Sukulainen ,ystävä ilman mitään seksiä !
Kaveri? Tai hyvän päivän tuttu ..
Ootko oikeasti tynnyrissä kasvaneita idiootteja jotka lulee että kun rakastaa tai ihastuttaan
Kaikki muut toisen sukupuolen edustajat sosiaalisista
Kuviosta katoaa kun salaman iskusta?
Mitähän vittua just luin.
Kyllä ne muut ihmiset pysyy.
Ja kyllä ihastusta voi pelätä paljonkin
Tunteet vaikuttaa niin ja ennenku teistä tulee pari ..
Kumpikin on arvioinnin kohteena ja kilpailun alla
Sen lisäks jos on ollu paskoja kokemuksia
Ne alkaa herkästi elää uudelleen jos toinen mokaa.
Sä ainakin teit just niin
Vähättelit pelkoa ja jännitystä höpö höpönä !
Kyllä se nainenkin huomaa ettei sun
Sympatia ja empatia riitä ku
Vähättelyyn ja lähtee ihan toisaalle
Kun sä et ymmärrä.
Ymärsitkö vai pitääkö vääntää sarvista sosiaalisesti tyhmälle! - Anonyymi
Et kertonut mikä suhde on T n ,vanhempaan.Edelleen auki onko sukua,ex,nyksä,kaveri,työkaveri,ystävä,kaverin kaveri?
- Anonyymi
Lisään.Kaikki muut naiset ja jopa miehet hyväksyn mutta tuota yksilöä en.Tämä tarkoittaa etten ikinä halua sinun lähelle tämän lähemmäs.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231840Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531681- 301423
- 691093
- 501022
- 53880
- 49851
- 23850
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä174710