Korjaa toki jos...

Anonyymi-ap

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä, lähempänä ei enää voi olla kuin päällekkäin sängyssä... Osaat laittaa kyllä sellaiset tunnisteet että tiedän että on sinulta, et todellakaan ole tyhmä, näyttelet tarvittaessa myös senkin roolin uskottavasti, huomasin todellisen minäsi välillä, ehkä kuvittelit olevasi toisen seurassa..

19

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ymmärsit väärin minkä? Tunteet?

• Anonyymi
        UUSI

Nekin mutta myös mitä pohjimmiltaan minusta halusi.

• Anonyymi
        UUSI

No mitä hän sinusta sitten oikeasti halusi?

• Anonyymi
      UUSI

Jos hän kuvitteli, että olitkin jo muu, sekin on mahdollista myöskin jos olet nion tehnyt niin..

• Anonyymi
      UUSI

Ei oikein aukene tuosta? Onko nainen kertonut rakastavansa?

• Anonyymi
      UUSI

Just hakkasin okein saatanan kovaa niihin pahaa ja oikein ikäviä vuosia eteen, toivottavasti kituvat ja saatanan kovaa :)

ja lisää tulee kunnes jokainen asia ja tekonne on kostettu ja kärsitte niistä :)

• Anonyymi
      UUSI

Mulla tekee pahaa lukea näitä juttuja joissa teet hänen kanssa samoja juttuja kuin minun kanssa. Tässä vain erotuksena se että en ole sanonut olevani ujo enkä peittele mitään joten ei ole mulle vaan sille toiselle.

• Anonyymi
      UUSI

Look whos talking 😂

• Anonyymi
        UUSI

Joku on taas juonu liikaa %vetyperoksidia... :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on taas juonu liikaa %vetyperoksidia... :D

No ei ainakaan ureaa kuten sinä. Leiki vaan niitä kultasuihkuputous ja yms torttuleikkejä. Et vissiin ymmärrä että tuo kommentti ei ollut sulle mutta pakko oli taas tunkea mukaan. Mutta juu, muistan sut aina eriteleikeistäs.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ainakaan ureaa kuten sinä. Leiki vaan niitä kultasuihkuputous ja yms torttuleikkejä. Et vissiin ymmärrä että tuo kommentti ei ollut sulle mutta pakko oli taas tunkea mukaan. Mutta juu, muistan sut aina eriteleikeistäs.

En kuule harrasta "eriteleikkejä" sen enempää ku eristeitäskään. ;)

• Anonyymi
      UUSI

Laita nyt joku tunniste, vaikka ikä, kirjain ja hiusten väri. Tosi rasittavaa kuvitella että oma kaivattu luulisi minusta tuollaisia.

• Anonyymi
      UUSI

Joku nyt ei taida ymmärtää oikein mistään mitään. Varsinkaan omasta toiminnastaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ymmärtää varsin hyvin, olin turpaansaajan roolissa..kaikessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtää varsin hyvin, olin turpaansaajan roolissa..kaikessa

Mun kanssa ei kyllä kukaan ole ollut turpaansaajan roolissa. Kyllä se minä olen ollut ottavana osapuolena.

• Anonyymi
      UUSI

Kenelle täällä puhut?

• Anonyymi
        UUSI

Hannalle

• Anonyymi
      UUSI

Tuomolta

• Anonyymi
      UUSI

Dynamiikkamme on omanlaisensa. Siinä on jotain mikä pistää hieman kierroksille. Voima linjassa välillämme. Ja sinun ei tässä vaiheessa auta toimia minään seksuaalielämäni moraalituomarina. Etenkään kun et saa itseäsi tehtyä tuon enempää tykö. Minulla on kuitenkin varaa armoon suhteesi sillä en ole tunteiden vallassa. Osaan tukahduttaa. Olen kuitenkin huono päästämään irti, ja ensimmäisenä valmis myöntämään etten aina ole sama saati kovin todellinenkaan. Lipsahduksia tietenkin tapahtuu sillä en tule koskaan siksi mitä esitän. Olemme kai kuitenkin yhtä mieltä siitä mitä toisistamme haluamme. Voimme olla toisillemme toinen paikka. Välähdyksiä onnesta jos asiat olisivat olleet toisin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5070
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2236
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      227
      2214
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1413
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1404
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      978
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      889
    Aihe