Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä, lähempänä ei enää voi olla kuin päällekkäin sängyssä... Osaat laittaa kyllä sellaiset tunnisteet että tiedän että on sinulta, et todellakaan ole tyhmä, näyttelet tarvittaessa myös senkin roolin uskottavasti, huomasin todellisen minäsi välillä, ehkä kuvittelit olevasi toisen seurassa..
Korjaa toki jos...
19
1404
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ymmärsit väärin minkä? Tunteet?
- AnonyymiUUSI
Nekin mutta myös mitä pohjimmiltaan minusta halusi.
- AnonyymiUUSI
No mitä hän sinusta sitten oikeasti halusi?
- AnonyymiUUSI
Jos hän kuvitteli, että olitkin jo muu, sekin on mahdollista myöskin jos olet nion tehnyt niin..
- AnonyymiUUSI
Ei oikein aukene tuosta? Onko nainen kertonut rakastavansa?
- AnonyymiUUSI
Just hakkasin okein saatanan kovaa niihin pahaa ja oikein ikäviä vuosia eteen, toivottavasti kituvat ja saatanan kovaa :)
ja lisää tulee kunnes jokainen asia ja tekonne on kostettu ja kärsitte niistä :) - AnonyymiUUSI
Mulla tekee pahaa lukea näitä juttuja joissa teet hänen kanssa samoja juttuja kuin minun kanssa. Tässä vain erotuksena se että en ole sanonut olevani ujo enkä peittele mitään joten ei ole mulle vaan sille toiselle.
- AnonyymiUUSI
Look whos talking 😂
- AnonyymiUUSI
Joku on taas juonu liikaa %vetyperoksidia... :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku on taas juonu liikaa %vetyperoksidia... :D
No ei ainakaan ureaa kuten sinä. Leiki vaan niitä kultasuihkuputous ja yms torttuleikkejä. Et vissiin ymmärrä että tuo kommentti ei ollut sulle mutta pakko oli taas tunkea mukaan. Mutta juu, muistan sut aina eriteleikeistäs.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan ureaa kuten sinä. Leiki vaan niitä kultasuihkuputous ja yms torttuleikkejä. Et vissiin ymmärrä että tuo kommentti ei ollut sulle mutta pakko oli taas tunkea mukaan. Mutta juu, muistan sut aina eriteleikeistäs.
En kuule harrasta "eriteleikkejä" sen enempää ku eristeitäskään. ;)
- AnonyymiUUSI
Laita nyt joku tunniste, vaikka ikä, kirjain ja hiusten väri. Tosi rasittavaa kuvitella että oma kaivattu luulisi minusta tuollaisia.
- AnonyymiUUSI
Joku nyt ei taida ymmärtää oikein mistään mitään. Varsinkaan omasta toiminnastaan.
- AnonyymiUUSI
Ymmärtää varsin hyvin, olin turpaansaajan roolissa..kaikessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtää varsin hyvin, olin turpaansaajan roolissa..kaikessa
Mun kanssa ei kyllä kukaan ole ollut turpaansaajan roolissa. Kyllä se minä olen ollut ottavana osapuolena.
- AnonyymiUUSI
Kenelle täällä puhut?
- AnonyymiUUSI
Hannalle
- AnonyymiUUSI
Tuomolta
- AnonyymiUUSI
Dynamiikkamme on omanlaisensa. Siinä on jotain mikä pistää hieman kierroksille. Voima linjassa välillämme. Ja sinun ei tässä vaiheessa auta toimia minään seksuaalielämäni moraalituomarina. Etenkään kun et saa itseäsi tehtyä tuon enempää tykö. Minulla on kuitenkin varaa armoon suhteesi sillä en ole tunteiden vallassa. Osaan tukahduttaa. Olen kuitenkin huono päästämään irti, ja ensimmäisenä valmis myöntämään etten aina ole sama saati kovin todellinenkaan. Lipsahduksia tietenkin tapahtuu sillä en tule koskaan siksi mitä esitän. Olemme kai kuitenkin yhtä mieltä siitä mitä toisistamme haluamme. Voimme olla toisillemme toinen paikka. Välähdyksiä onnesta jos asiat olisivat olleet toisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti652236- 2272214
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191404Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49978- 89976
- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889