Mun suhteen?
Joko luovutat
89
966
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan tietää mitä tapahtui oikeasti. En luovuta.
- Anonyymi
Mitä tapahtui ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui ?
Somekiusaaminen, uhkailu ja uskoin, että tapahtui myös tietomurto yms. En enää tiedä mikä on todellista ja haluan tietää. Tämä liittyi tunteisiin ja kolmiodraamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somekiusaaminen, uhkailu ja uskoin, että tapahtui myös tietomurto yms. En enää tiedä mikä on todellista ja haluan tietää. Tämä liittyi tunteisiin ja kolmiodraamaan.
Kuulostaa sairaalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa sairaalta
Kyllä😁sain tarpeekseni😝 minä luovutan🙋♀️ heippa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä😁sain tarpeekseni😝 minä luovutan🙋♀️ heippa!
Sieltähän se tuli.
- AnonyymiUUSI
Siinäpä se, mitään ei tapahtunut.
- Anonyymi
Luovutin mies.
- Anonyymi
Haluaisin luovuttaa hänen suhteensa, mutta tämä on kai pakkomielle tai yhteys? Joidenkin ihmisten kanssa syntyy vahva yhteys, en tiedä miksi.
- Anonyymi
Rakastan vanhempaa tummaa naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä rakasta
- Anonyymi
Olet säälittävä:
1. Kirjoitat joko trollataksesi
2. Kirjoitat joko kiusataksesi
3. Kirjoitat kuten harhainen ja luulet oikean vastaavan sinun trollaukseen
4. Kysymys on idioottimainen ja pitäisi esittää kasvotusten
5. Olet vtun tyhmä ihminen
Plle! - Anonyymi
Pitääkö luovuttaa?
- Anonyymi
Näihin saa aina kaikki mahdolliset vastaukset,valitse viisaasti.😁
- Anonyymi
Onko paras niin...
- Anonyymi
On. Lopetetaan
- Anonyymi
Se on kuule parsa, että kysyt häneltä suoraan missä mennään.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Lopetetaan
Miksi pitää lopettaa jos on tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Lopetetaan
Ohhoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuule parsa, että kysyt häneltä suoraan missä mennään.😁
Se ei myöntäisi vaikka olisi kaiken takana
- Anonyymi
En todellakaan!❤️
- Anonyymi
Ei todellakaan
- Anonyymi
Yleensä jos luovuttaa pitäisi olla jotain mitä luovuttaa mutta kun mitään ei ole vielä alkanutkaan niin ei voi luovuttaa koska ei ole mitään mitä luovuttaa ja sydäntäni en luovuta muuta kuin hänelle jos hän se tässä joskus haluaisi.
Inhoan sanaa luovuttaa. Moi. - Anonyymi
Ai kun on lähellä lottovoittoa, ei onnistu
- Anonyymi
Kuka ja kuka on suuri kysymysmerkki? Oukean kanssa en koskaan.
- Anonyymi
Ymmärrän...
- Anonyymi
Tänään tuli päivälleen 2 vuotta siitä kun kohdattiin ja kaikki päättyi ilkeästi...maaliskuussa 2024, sen illan haluan unohtaa, ei noin voi nainen kohdella miestä jolla on tunteet. Sen jälkeen on ollut kipuilua, monenlaista mutta nyt alkaa helpottaa jo vihdoin ja hieman ymmärrän miksi toimi niinkuin toimi. En vaan hullaantuneena huomannut niitä pieniä merkkejä jotka jälkeenpäin oli liiankin selvä enne tulevasta. Lohduttaudun sillä että ennen minua saman on kokenut moni muukin joka on hullaantunut. Niille joita kohtelee kuten normaali ihminen ovat lähellä ja kauempana olevia on helpompi satuttaa...kun poissa silmistä poissa mielestä. Tunteeton ja kylmä nainen. Luovutin enkä halua koskaan nähdä enkä kuulla hänestä.
- Anonyymi
Oikein
- Anonyymi
Lottovoittoja on jo.
- Anonyymi
Kyllä. Ei nyt miljoonaa mutta mukavasti ja mikä parasta häneen liittyvillä numeroilla😊
- Anonyymi
Itse hankittuja tiedoksesi
- Anonyymi
Oon luovuttanut jo miehen suhteen. Tyhmä vammane sadisti
- Anonyymi
Ei tarvi luopua mistään ei ole pankin omaisuutta. Ihan omaa kaikki.
- Anonyymi
Et tahdo sitä naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tahdo sitä naista?
Kyllä sä sen miehen rahat saat.
Ota nyt easyyy🤣sen mulle ok jos sait sen rakastuun sun ig kuviin. Toivottavasti et ihan paljoo muokkaillu niitä ja ihan sma hei. Meen nyt . MINÄ LUOVUTAN . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä sen miehen rahat saat.
Ota nyt easyyy🤣sen mulle ok jos sait sen rakastuun sun ig kuviin. Toivottavasti et ihan paljoo muokkaillu niitä ja ihan sma hei. Meen nyt . MINÄ LUOVUTAN .Kyni se vaan sit ihan huolella. Niin ja sen puuhia on hauska seurata. Mut osaathan sä👍😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyni se vaan sit ihan huolella. Niin ja sen puuhia on hauska seurata. Mut osaathan sä👍😄
Mie oon liian vanha tommosee taisteluun. Haluan nauttia elämästä.
- Anonyymi
Tämä myös tiedoksesi
- Anonyymi
Jäikö kysyttävää?
- Anonyymi
Ei jäänyt.
- Anonyymi
Voin luovuttaa, odotan silti viestiäsi.
- Anonyymi
Kuka oikein olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oikein olet
En kyllä luovuta, kostutat vanhan silmiä sopivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä luovuta, kostutat vanhan silmiä sopivasti.
Ei kannatakkaan jos on tunteita
- Anonyymi
Oikeestaan luovutin jo aikoja sitten, mutta on hän silti aivan uskomattoman ihana nainen. Ehkä sitten joskus vuosien päästä, jos olen vaan tarpeeksi hyvä.
- Anonyymi
Miksi vuosien päästä ja miksi luovutit? Jos molemmilla tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vuosien päästä ja miksi luovutit? Jos molemmilla tunteita?
Hänellä ei ollut tunteita ja itse vaan taistellut niiden kanssa. Mut se on vaan elämää.
- Anonyymi
Kuka ja kenen
- Anonyymi
Täysin turhanpäiväinen aloitus taas.
- Anonyymi
Nev
- Anonyymi
Never ever in the whole world 🤍🪽
- Anonyymi
Taidan.
- Anonyymi
Tämä ei ollut minulle onneksi
- Anonyymi
Joo, pakko. Itseasiassa on hyvin vapautunut olo. Ajattelen silti pelkkää hyvää sinusta. Kiitos kun olit rehellinen ja asiallinen. Vihdoin voin jättää myös tämän palstan. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Miksi on pakko?
- Anonyymi
Tämä on joku trolli
- Anonyymi
Erittäin hyvältä kuulostaa, sama tilanne..pääsen toteuttamaan sitä mikä on päämäärä, fucking out here☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi on pakko?
Koska tunteet olikin yksipuolisia.
- Anonyymi
AP! Todellakin luovutan.
- Anonyymi
En. Mutta mitä se sua haitta!
- Anonyymi
Kunhan pääsemme eroottiseen, intohimoiseen kanssakäymiseen hänen kanssa... Siihen asti kova odotuksen halu ihanaa hyvävartaloista, tuttua naista kohtaan.🔥Kun vaan...
- Anonyymi
Oot aika kauan jo kaivannut sitä? Taitaa olla jo muumioitunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot aika kauan jo kaivannut sitä? Taitaa olla jo muumioitunut
Kaikkiin ei ikä pure.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣
- Anonyymi
Miksi kysyt tätä täällä?
- Anonyymi
En. Olisin halunnut puhua jotain tai katsoa kunnolla. Ja tuli paha mieli, ikävä...
- Anonyymi
Miksi et tehnyt niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tehnyt niin?
Itku välillä vähän herkässä, siks.
- Anonyymi
Sanotaan näin että osuuteni tein ja yritin eikä se riittänyt. Ei mun kannata enää yrittää ja itselle vaan pettymyksiä ja pahaa oloa tuottaa.
- Anonyymi
En tiedä kuka ootkaan, ja luovutin kyllä itteni ja elämän suhteen.
- Anonyymi
Oikea lääkitys sekä suihku niin ootko uusi taas.
- Anonyymi
Ei sitä niin helposti luovuteta. Vaikka välillä ei suju kuin olisi ajatellut. Riitän, riität.
- Anonyymi
En luovuta. En vaan ole kuullut sinusta mitään pitkään aikaan. En tiedä oletko kiinnostunut enää. Saatoin olla myös vain hetken viihdettä ja se on myös ok. Saisinpa tietää edes sen.
- Anonyymi
Ymmärrän ihan hyvin jos hän haluaa ja hän saa hetkessä kenet tahansa. Koska muut on normaaleja ja kommunikoi paremmin kuin minä. Toivottavasti en vienyt häneltä mitään kuten itseluottamusta koska hän on sexy.
- Anonyymi
Miten et ole normaali?
Ja jos olisit hän, niin aika rajua jälkeä teit kyllä. - Anonyymi
Itseluottamus viety? Ei ole merkitystä keneltä kuvitteellisesta, mutta ymmärrätkö mitä puhut? Seksikkyydestä ja itseluottamuksesta vietyinä asioina? Onko sulla käsitystäkään tästä tilanteesta
- AnonyymiUUSI
Mitä teit? Anna kun arvaan, et aio kertoa.
- Anonyymi
En luovuta, tämä katsotaan loppuun saakka.
- Anonyymi
Näin minäkin ajattelen.
- Anonyymi
En. En vain tiedä mitä sinä ajattelet. Siksi olisi ollut hyvä jutella, mutta onko se myöhäistä?
- Anonyymi
Kannattaa varmaan kysyä.
- Anonyymi
hyvää sinulle toivon ja muillekin 🙏 monilla ihmisillä puhaltaa ihan uudet tuulet näin syksyisin
- Anonyymi
En luovutä naisen suhteen. Otan ja annan.
- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Missä mielessä ja kenelle? Ei oikein ole mitä luovuttaa.
- Anonyymi
Unelmat minusta ja hänestä olen vaihtanut Jeesukseen. Siis taivaaseen. On sellainen tuska sisimmässä ettei siihen auta mikään määrä naisen rakkautta. Jumalan rakkaus vaan voi lohduttaa.
- Anonyymi
Varmasti moni luovuttaa vasta sitten kun tietää, että toinen on tahollaan onnellisessa parisuhteessa. Toki se kipeää tekee, mutta silloin tietää, ettei toinen tuntenut samoin. Silloin on lupa ja mahdollisuus mennä eteen päin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605006Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362279Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti622169- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181363Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181218- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12869