nykyinen työ ja Vartijan työ

Marko.Mikael

Hei kaikki asiasta ehkä tietävät tai mahdolliset Vartijat.

Joskus on tullut törttöiltyä, mm. näpistys, pilven poltto, ratti ilman korttia ajo ja känni sekoilut yöksi putkaan. Noista on aikaa, nyt olen 30 ja pilvi/ratti tainnu olla 16-17 vuotiaana ja näpistys ja 20 kertaa putkassa varmaan sekä ala ikäisenä että 18 . Lisäksi ollut hakupäällä silloin joskus.

Virheitä on tullut tehtyä, ei töitä, ei mitään ja eksyminen väärään porukkaan. Nyt kuitenkin aikuistunut, elän normaalisti, on lapsi, vaimo ja töissä käyn normaalisti. Viimeisin sakko vasta 2010 alussa kun pissasin ja kytät tuli.

Silloin otin itseäni niskasta kiinni ja halusin muuttua, onnistuin myös. Olin silloin 20 ja ajattelin että olen sen verran nuori ettei ole myöhästä muuttua.

Päätin muuttaa kauas pois kotikaupungista ja aloittaa uuden elämän. Muutuin sillä tavalla että halusin auttaa, huolehtia ja pelastaa ihmisiä. Olen viimeiset vuodet työskennellyt rantapelastajana, uinninvalvojana, olin jopa meripelastuksen vapaaehtoisryhmässä ja nyt lähihoitajana kolme vuotta. Lisäksi ollut kuntosaliohjaaja ja toiminut apuvalmentajana yhdelle seuralle.

Haluaisin kehittyä lisää ja edetä elämässä eteenpäin. Seuraavaksi haluaisin Vartijaksi.

Kysymys olisi sellainen eli olen vakituisesti lähihoitajana jo kolmatta vuotta samassa paikassa, kun valmistuin menin yhteen palv.taloon ja siihen jäin. Eli jos saisin työpaikan Vartijaksi ja irtisanon itseeni nykyisestä niin mitä jos poliisi ei myönnäkään korttia? Millainen käytäntö on? Itse selvitin sen verran eli jos saisin paikan, ensin käyn väliaikaisen vartijakortin koulutuksen ja siinä vaiheessa pitää irtisanoitua jo nykyisestä. Mutta mitä jos poliisi ei myönnä? siinä menee sit sekä hoito että turvallisuusala?

1

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohde-esimies123

Käyt eka sen vartijakoulutuksen, sen jälkeen anot korttia poliisilaitokselta. Mikäli he kortin sinulle myöntävät, haet töihin johonkin vartiointifirmaan ja sen jälkeen irtisanoudut nykyisestä työstäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1603
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1251
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      38
      1214
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1067
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      964
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      188
      916
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      827
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      818
    Aihe