nykyinen työ ja Vartijan työ

Marko.Mikael

Hei kaikki asiasta ehkä tietävät tai mahdolliset Vartijat.

Joskus on tullut törttöiltyä, mm. näpistys, pilven poltto, ratti ilman korttia ajo ja känni sekoilut yöksi putkaan. Noista on aikaa, nyt olen 30 ja pilvi/ratti tainnu olla 16-17 vuotiaana ja näpistys ja 20 kertaa putkassa varmaan sekä ala ikäisenä että 18 . Lisäksi ollut hakupäällä silloin joskus.

Virheitä on tullut tehtyä, ei töitä, ei mitään ja eksyminen väärään porukkaan. Nyt kuitenkin aikuistunut, elän normaalisti, on lapsi, vaimo ja töissä käyn normaalisti. Viimeisin sakko vasta 2010 alussa kun pissasin ja kytät tuli.

Silloin otin itseäni niskasta kiinni ja halusin muuttua, onnistuin myös. Olin silloin 20 ja ajattelin että olen sen verran nuori ettei ole myöhästä muuttua.

Päätin muuttaa kauas pois kotikaupungista ja aloittaa uuden elämän. Muutuin sillä tavalla että halusin auttaa, huolehtia ja pelastaa ihmisiä. Olen viimeiset vuodet työskennellyt rantapelastajana, uinninvalvojana, olin jopa meripelastuksen vapaaehtoisryhmässä ja nyt lähihoitajana kolme vuotta. Lisäksi ollut kuntosaliohjaaja ja toiminut apuvalmentajana yhdelle seuralle.

Haluaisin kehittyä lisää ja edetä elämässä eteenpäin. Seuraavaksi haluaisin Vartijaksi.

Kysymys olisi sellainen eli olen vakituisesti lähihoitajana jo kolmatta vuotta samassa paikassa, kun valmistuin menin yhteen palv.taloon ja siihen jäin. Eli jos saisin työpaikan Vartijaksi ja irtisanon itseeni nykyisestä niin mitä jos poliisi ei myönnäkään korttia? Millainen käytäntö on? Itse selvitin sen verran eli jos saisin paikan, ensin käyn väliaikaisen vartijakortin koulutuksen ja siinä vaiheessa pitää irtisanoitua jo nykyisestä. Mutta mitä jos poliisi ei myönnä? siinä menee sit sekä hoito että turvallisuusala?

1

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohde-esimies123

Käyt eka sen vartijakoulutuksen, sen jälkeen anot korttia poliisilaitokselta. Mikäli he kortin sinulle myöntävät, haet töihin johonkin vartiointifirmaan ja sen jälkeen irtisanoudut nykyisestä työstäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe