Tyypillistä Linux-sekoilua:
Gnome aikoo palauttaa yläpalkkiin sijoitetun sovellusvalikon takaisin sovelluksen sisään. Tarkoituksena on tarjota käyttäjille muista ympäristöistä tuttu ”hampurilaisvalikko”, sillä monet uudet käyttäjät eivät välttämättä edes tiedä, mihin sovelluksen asetukset on piilotettu.....
https://www.mikrobitti.fi/2018/06/linux-tyopoytaymparisto-peruu-sekavan-muutoksen-ei-kaytossa-missaan-muualla-kayttajat-eivat-loyda/
LINUX-TYÖPÖYTÄYMPÄRISTÖ PERUU SEKAVAN MUUTOKSEN
7
290
Vastaukset
- poistoon--moinen
Vain Linuksissa voidaan tälläisiä virityksiä tehdä.
- leluksimopo
Vain Windows-pässi jaksaa typeriä kommenttejaan.
Windowsit poistuvat käytöstä kun koneet vanhuuttaan/huonouttaan hajoavat. - leluksimopo
leluksimopo kirjoitti:
Vain Windows-pässi jaksaa typeriä kommenttejaan.
Windowsit poistuvat käytöstä kun koneet vanhuuttaan/huonouttaan hajoavat.Ja Linux-koneet syntyvät uudestaan vaikka hajoavatkin, voi autuus!
- winhihhulin-logiikka
Käyttäjäystävällisyyden lisääminen ja käytön helpottaminen on vain positiivinen asia.
- trollerson
Linuxiin tarvittaisiin tosissaan parempia työpöytäympäristöjä.
Minkä helvetin takia niistä niin moni ottaa mallia vaikka Mac OS X:stä?
XFCE tällä hetkellä taitaa olla niitä harvoja sieltä paremmasta päästä, mutta luulisi että helposti tekisi vielä paremman kuin Windowsissa on. Mutta ei se näköjään ole niin helppoa.
Gnome esim. tehokäyttäjälle tuntuu kyllä olevan totaalisen surkea. Lähes joka asia vaatii enempi kliksuttelua kuin edes windowsissa.Tehokäyttäjä käyttää näppäimistöä eikä sohi hiirellä. Windows on kehittämässä pääyettä Unix tasolle.
- tyypit-sekoilee
Timo Tammisen huutelu on saman tasoista kuin aloittajallkin, ai niin sitähän tuo aloittelija lainaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427