Hei, miten saan palohälyttimeni huutamaan satunnaisina aikoina? Sen pitäisi olla riittävän pitkä, että naapuri herää, mieluiten keskellä yötä, muttei niin pitkä, että naapuri ehtii paikallistaa metelin lähteen.
Ja tämä pitää olla kytkettävissä niin että se huutaa vain silloin kun olen poissa asunnolta.
Miten saan tämän tehtyä?
Haluan saada palohälyttimeni huutamaan
3
140
Vastaukset
- tosityhmäajatus
Nyt sulla heittää nupissa ja pahasti.
Silloin kun palovarotin huutaa kerros- tai rivitalossa, naapurit soittaa automaattisesti hätänumeroon. Voipi olla, että palokuntaa tarvittaisiin jossain muualla samaan aikaan, mutta ei, ne kolkuttelevat naapureittesi ja sinun tyhjän kämppäsi ovilla, odottelevat lukkomiesta sun muuta, että pääsevät tarkistelemaan tyhjiä asuntoja sun muuta, etsiessään turhaan hälytyksen syytä.
Jos/kun hälytys toistuu usein, niin alkaa olla sun puolelta aikamoisesta kiusanteosta kyse. Vitutuksesi kohdistuu aivan muihin kuin sinun naapuriisi, katsos kun niitä palokunnan kavereita tarvitaan myös kolaripaikoilla, ambulanssin apuna, eläinten pelastamisessa ja monessa muussakin hommassa auttamassa hädässä olevia, esim. sinun tavallasi sairaana oleviakin ne joutuu joskus jeesaamaan. - Nikkari
Minä tein mikrotietokoneen joka painoi palohälyttimen nappia aina satunnaisina aikoina.
Toimi oikein hyvin. - Järkikäteen
Mites ois jos ottaisit melatoniinia unilääkkeeksi etkä miettisi joutavia. Kyllä naapuri uudet patterit hommaa varoittimeensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741