Osaisko joku auttaa ku mul on tämmöi aprilia sr 50 factory 2011 malli ja täs alko nyt vilkkuun tommoi jakoavaimen kuva ja mitä luin netist nii se meinais jotaa "väliaikaista huoltoa" tai joku tämmöi kilometri huolto nii pitääks tää skootteri nyt viedä jonnee huoltoo vai pystyyks tän hoitaa jotenkii ite?
Skootterin huolto
7
2511
Vastaukset
- neivo
voi huoltaa itse.
kyseinen "merkkivalo" on vain kilometri huoltovalo. ei mikään paha asia.
irroitat vain akun kengät ja laitat takaisin.. jos ei auta laita johdot vähäksi aikaa toisinpäin.- Jutustelija1
Joo ei noin vanhaa (Lue halpaa) kannata viedä liikkeeseen, teet vain itse tarkistuksen että kaik on korras ja nautit kesästä.
- Anonyymi
Pidä "Mode" nappia päällä ja laita virrat päälle ja pidä edelleen 8 sekuntia niin lähtee huolto valo pois
- Greisii
Urpon mopos EI ole merkkivaloja!
- älä_välitä
Ei tarvitse huomioida kyseistä "jakarinkuvaa". ei vaikuta mitenkään mopon toimivuuteen..
jos olet vaihtanut öljyt, huotanut variaatorin ja moposi toimii tällä hetkellä hyvin.. jos häiritsee valo.. mene huoltoon ja poistaavat n.60e maksusta kyseisen merkkivalon.. mutta se syttyy taas n.2000km jälkeen. :D- Jutustelija1
ATK-henkinen kaveri poistaa sen hyvää hyvyyttään tai pienellä korvauksella.
- juuriniin
ei tuossa tarvitse mitään "ATK-henkistä"-kaveria, vain tuo "akun kääntö"-temppu.
Heh.. ei kannata käynnistää "akun kääntö"-tempun aikana !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884