Kiinnostaisiko jotakuta roolipelaaminen eli roolaaminen? Oon ite koittanut nyt tonkia netin syöväreistä mielenkiintoista roolipeliä, ja saanut ainakin jonku näköisen idean roolipeliä varten. Ongelmana kuitenkin, etten oikeen tunne ketään, joka olisi innostunut suunnittelemaan ja luomaan yhdessä omaa roolipeliä.
Tarkoitan siis tällä foorumilla pelattavia roolipelejä, joissa pelaaminen tapahtuu kirjoittamalla.
Ite olen siis roolannut aktiivisesti muutamia vuosia sitten, ja nyt haluisin päästä kiinni uudelleen vanhaan harrastukseen. Päälimmäinen idea tällä hetkellä olisi jotakin menneisyyteen sijoittuvaa ja mahdollisesti merirosvoukseen liittyvää. Muutkin ideat on kyllä tervetulleita.
Roolipeliseuraa!
3
252
Vastaukset
- Lintukarhu
Terve rolaaja, perustin juuri keskustelun nimeltä."perustan tänne roolipelin". Siellä on ohjeita minun perustamaani suomi24 roolipeliin ja kannattaa köydä siellä katsomassa. Jos nöet tämän...no toivon että näet.
- Anonyymi
Heii:3. Mua kyllä kiinnostas, ittekki oon etsiskellyt jonkinnäköistä roolipeliä täältä netin syövereistä ja nimenomaan joltain foorumilta ym. Ite oon roolaulli aika aktiivisesti suunnilleen 5 vuotta, mutta nyt haluisin jonkin uuden ropen, joko tehdä, taikka liittyä sellaiseen.
Mä ite tykkään enimmäkseen pelata eläimillä, mut on ihmisetki tuttuja ja ne käy.
Ja joo, rekisteröidyn tänne heti ku oon kirjattanu tän viestin, luultavasti nimimerkillä "ItsJustMe" tai jtn vastaavaa ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214