Kiinnostaisiko jotakuta roolipelaaminen eli roolaaminen? Oon ite koittanut nyt tonkia netin syöväreistä mielenkiintoista roolipeliä, ja saanut ainakin jonku näköisen idean roolipeliä varten. Ongelmana kuitenkin, etten oikeen tunne ketään, joka olisi innostunut suunnittelemaan ja luomaan yhdessä omaa roolipeliä.
Tarkoitan siis tällä foorumilla pelattavia roolipelejä, joissa pelaaminen tapahtuu kirjoittamalla.
Ite olen siis roolannut aktiivisesti muutamia vuosia sitten, ja nyt haluisin päästä kiinni uudelleen vanhaan harrastukseen. Päälimmäinen idea tällä hetkellä olisi jotakin menneisyyteen sijoittuvaa ja mahdollisesti merirosvoukseen liittyvää. Muutkin ideat on kyllä tervetulleita.
Roolipeliseuraa!
3
337
Vastaukset
- Lintukarhu
Terve rolaaja, perustin juuri keskustelun nimeltä."perustan tänne roolipelin". Siellä on ohjeita minun perustamaani suomi24 roolipeliin ja kannattaa köydä siellä katsomassa. Jos nöet tämän...no toivon että näet.
- Anonyymi
Heii:3. Mua kyllä kiinnostas, ittekki oon etsiskellyt jonkinnäköistä roolipeliä täältä netin syövereistä ja nimenomaan joltain foorumilta ym. Ite oon roolaulli aika aktiivisesti suunnilleen 5 vuotta, mutta nyt haluisin jonkin uuden ropen, joko tehdä, taikka liittyä sellaiseen.
Mä ite tykkään enimmäkseen pelata eläimillä, mut on ihmisetki tuttuja ja ne käy.
Ja joo, rekisteröidyn tänne heti ku oon kirjattanu tän viestin, luultavasti nimimerkillä "ItsJustMe" tai jtn vastaavaa ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?913025Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,362735Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472541Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122204Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111732- 1681414
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301168- 521082
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15876Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois112863