Onko Grandlandit hyvin pelittänyt? Auton vaihto harkinnassa.
Grandland kokemuksia
17
5430
Vastaukset
- EiMurheitaVIELÄ
Ensimmäiset tuhat kilometriä on menty ongelmitta! Mielestäni huippusaavutus Saksalaiselle kikottimelle....
- onkoElämäsiTaakka
Kylläpä kuulostat ihan aidolta omistajalta, voi voi kukahan sinutkin kasvatti?
- EiMurheitaVIELÄ
onkoElämäsiTaakka kirjoitti:
Kylläpä kuulostat ihan aidolta omistajalta, voi voi kukahan sinutkin kasvatti?
Sinunlaisesi opelistihan minut kasvatti....
- Dzossex
Saksalainen, no lainausmerkeissä. Ei pärjännyt mitenkään hyvin TM:n talvitestissä. Mopon moottorilla bensa. Tulossa PSA:n uusi 1.3 bensaturbo, josko yhtään parempi. Opelin koneita odottelin, niin olisi ollut tehoa. Tosin ne taitaa olla LSPI paskoja.
- psaka
Muuten pelaa mut PSA poisti sähköikkunoiden kaukokäytön saa vain kiinni aukaista pitää sisäpuolelta.
- Omaantyytyväinen
Hyvä ajaa, on ollut mukava. Ei valittamista. Ylläpitokulut edulliset, kuten Opelilla yleensä.
- Vaihtomielessä
Ko. auto kiinnostaa. Millä moottorilla ja vaihteistolla olette autonne valinneet ? Oliko toimitusaika pitkä?
- TarvitkoLisätietoja
Kaupasta sain heti, kunhan maksoi summan ensin kauppiaan tilille. Mopolta tuntuu, mutta ei väliä. Ajan vain 30km suuntaansa. Manuaalipuurokattilan hämmentimellä varustettu.
- RanskalaisetKorot
Jos Opelin toimitusaika on pitkä, niin ota Pökötti. Ihan sama ulkonäkö, sama hihna mistä auto tulee. Katso kuvia,
- AjanAudilla
Ranskalainen pehmeys/ajotuntuma. PSA-tuotteet olleet aina ajoltaan hyviä ja pellitkin ovat nykysin parempia kuin muissa merkeissä. 3-pyttyinen kone tuntuu aikamoiselta voimapesältä.
Koeajo tehty, hankinta harkinnassa. - anssiumpiuistin
Anssi Umpikela - Helvetin Ooppeli.... nooh peli kuin peli kuten pip-peli.
Erään tyyppistä Cadillacia olen miettinyt Cadillac Atalante 5.0L bensa avo-peli.
Joku Savonlinnalainen sanoi että on tuollainen tule koeajamaan se. - KeltaisetTakahampaat
Meikattu 3008, kuten eräs automies kommentoi. Samalta hihnalta, samoilla hihnoilla.
- Jarkihoi
Ei ole saksalainen, peogeot 3008 on pohjana eli ranskalainen... Alkuperäisenä saattaa saada edullisemmin...
- AjammeSaksalaisilla
Taitaa tulla myös Ranskalaiselta hihnalta. Mutta tuo litran kolmepyttyinen kone tuntuu aika mukavalta.
- kukine
AjammeSaksalaisilla kirjoitti:
Taitaa tulla myös Ranskalaiselta hihnalta. Mutta tuo litran kolmepyttyinen kone tuntuu aika mukavalta.
Espanjassa valmistetaan
- Anonyymi
Ajettu 55 thkm, parikertaa ollut talvella lyhytaikainen sähköhäiriö, muuten ei minkäänlaista vikaa. Kannattaa valita hyvät renkaat, esim michelin, niin kulkee kuin juna.
- Anonyymi
On ollut hyvä, meidän talossa on plugari-hybrid.
Tässä on aika kattava keskusteluketju, josta selviää Opel Grandland toiminnassa.
https://opelclubfinland.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=5&t=263004
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086