Luhtikyläntien ja uimarannan välinen tie muistuttaa lähinnä vastakynnettyä peltoa.
Toisaalta jos tie on yksityisen tienhoitopiirin vastuulla niin ymmärtää kun niillä on yleensä niukasti rahaa laittaa tien kunnostukseen.
Orimattilan kädettömät päättäjät ei ole edes saaneet sinne kevyen liikenteen väylää. Matkaa olisi arviolta alle 400m luhtikylän tien reunaa.
Ihan hyvin voisi alkaa kalliojärventien risteyksestä ja loppua siihen vanhan sillan väylälle.
Olisi huomattavan turvallisempaa kuin nykytilanne.
Kalliojärven uimaranta
14
1499
Vastaukset
- Päättäjä
Onneksi valitit tällä palstalla niin saadaan asiat mallilleen.
- hennanikifani
Voi kun tuollainen Kalliojärvi olisi hennassa niin tontit menisivät tapeleln kaupaksi. Voisiko kaupunki ostaa ne soramontut ja tehdä sinne järven tai ison lammiston? Voi kun pääkaupunki- seudulta tultaisiin kiljuin parkuin Hennaan asumaan.
- Tietävä
Netistä löytyikin tieto että uimarannantie on yksityistie eli kaupunki ei voi vaikuttaa kuntoon mitenkään. Maanomistajien vastuulla täysin.
- AnnaMennäPaavo
Yleinen uimaranta ja yksityistie. Oot tainnu vetää muutakin kuin pulkkaa.
- tietävä3
AnnaMennäPaavo kirjoitti:
Yleinen uimaranta ja yksityistie. Oot tainnu vetää muutakin kuin pulkkaa.
Uimarannantien pinnoitteen parantaminen
Uimarannantie on yksityinen tie. Mahdolliset kunnossapitotoimet on siis tehtävä yhdessä muiden maanomistajien kanssa. Tarvittaessa yhdyskuntatekniikka huomioi esityksen ensi vuoden talousarviossa.
Viite:http://dynasty.phnet.fi/orimattila/kokous/20171562.PDF - tietoakaupunginjohdolle
tietävä3 kirjoitti:
Uimarannantien pinnoitteen parantaminen
Uimarannantie on yksityinen tie. Mahdolliset kunnossapitotoimet on siis tehtävä yhdessä muiden maanomistajien kanssa. Tarvittaessa yhdyskuntatekniikka huomioi esityksen ensi vuoden talousarviossa.
Viite:http://dynasty.phnet.fi/orimattila/kokous/20171562.PDFTien käyttö on loppujen lopuksi vähäistä. Orimattilan keskustasta on liian pitkä matka lasten pyöräillä Kallikselle.
Hennaan tulisi rakentaa maauimala ja se palvelisi sitten keskustan lapsiakin kun he pääsevät linja-autolla sinne.
- Suurhennalainen
Kannattaa muuttaa Hennaan sieltä pääsee mukavasti uimaan vaikka Helsingin Hietaniemeen.Hennaan siis kannattaa edelleen satsata.
- uusorimattilalaiset
Tuota olemme perheen kanssa harkinneet että Henna voisi olla meillekin ihana asuin paikka josta sitten pääsemme ostoksille Lahteen ja ja työhön Helsingin suuntaan.
Nyt kun se jossain Mallusjoella oleva koulukin siirretään Hennaan niin se alkaa olla pikku paratiisi.
- Maeaettae
Imekaeaea minun kyrpaeae
- Asfalttimieskivinen
Onko Kalliojärvi kiva naisiin.Mina tilata ja tilata musta meisseli ja ruuvata nainen.
Kalliksella oli aikanaan tanssilava siellä ylhäällä ja sellainen hurja liukumäkikin jota nykymaailmassaei saisi edes rakentaa, ol nimittäin niin hurja laitos. Kuten oli hurja se urheilukentän vieressä ollut hyppyrimäkikin josta lennettiin kymmenii metrejä. Ei olisi monestakaan nykyjunusta sitä mäkeä ollut laskemaan. Eikä motocrossia siellä kuopalla ajamaan joka on urkkakentän ja paloaseman välissä. Siellä kuopalla sitä ranekin aikanaan lautalla seilasi kun oli vettä toista metriä .. ol se vaan hurja aikaa. Taikka se kun lahteen paahdoin (sitä vanhaa tietä kun ei uutta olut vielä tehty) motokalla keula pystyssä suurimman osan matkasta.Se mun motukka oli crossipyörä KTM ja se se ol hurja peli. Se oli muutenkin hurjaa aikaa orimattilassa ja antoi raksa - ranelle hyvän pohjan ponnistaa maailmalle - legioonaan, kostamukselle rakennusavotoille ja moniin muihin koviin ja hurjiin paikkoihin.
- Multatuli
Ootko Muumimaailmassa käynyt?
- Multatuli
Lässyn lässyn.Eihän tuollaisya tietä kannata pitää luxuskunnossa muutaman kesäisen uimarin takia.
- öfmn
Ole lässyttämättä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934