Varasijalla olijat

Nkjhgvnll

Eli pääsin 7. varasijalle, hain diakkiin sh monimuotoon (pori). Paikkoja oli 30, onko tässä toiveita, että saisi opiskelupaikan?? Itse niin pessimistinen, että ajattelin, ettei noin moni kyllä peru...

Onko muita, jotka saanut varasijalta paikan? Miten kauan meni, kun tuli tieto?

Muita varasijalla jännittäviä tällä hetkellä? :)

24

3574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoton2018

      Samassa veneessä, Xamk th monimuoto ja 6.varasija, 25 opiskelijaa otetaan. Ensin ajattelin että mahdollisuudet on hyvät, mutta nyt tarkemmin asiaa miettineenä en edes usko että pääsen :D

    • Hitsinpimpula1

      Hain syksyllä monimuotoon 3 varasija ja jäin 1 varasijalle

      • Toivoton2018

        Mihin ja mikä ala?


    • Riikks

      Jamkiin monimuotona fyssariksi, varasija 3. Ihana ensikertalaiskiintiö; mun pisteet oli 55,5 ja alin hyväksytty 54,5.

      Oon kyllä tästäkin ihan tyytyväinen, kun koin että pääsykokeet meni ihan penkin alle :-)

    • xcw

      Varasijoja on paha ennustaa, sillä ei koskaan voi tietää odottaako joku hyväksytty toista paikkaa myös itse.
      Yksi tuttu nousi joltain 10 varasijalta ja sai opiskelupaikan.

    • 3veee

      Ite 10. Varasija Haaga-Heliaan Johdon assistentti ja kielet. 80 otetaan sisään...en tiiä yhtään onko mahdollista päästä tolta varasijalta :/

    • Kalteva

      Täällä Saloon sosionomiksi 7 varasijalla.
      Enkä uslo että pääsen...

      Viimeksi olin varasijalla 3. KUKAAN ei perunut paikkaansa.

    • Toivoton2018

      Kuinkahan usein toi opintopolku päivittyy, avainlukulista on vielä kohta loppu sen takia :D

    • mitenhänkäy

      Onko kenenkään varasija päivittynyt vielä tänään? Moneltahan opintopolku nyt aamusta päivittyy/ onko jo päivittynyt...

    • noussutyhdensijan

      Onko teilläkin varasijat päivittynyt jo näin aikaisin ? olin yhteishaun päättyessä varasijalla 4 ja nyt olin noussut 3.

      • kymysysss

        Onko siis sinulla päivittynyt Opintopolku jo tänään?


      • noussutyhdensijan
        kymysysss kirjoitti:

        Onko siis sinulla päivittynyt Opintopolku jo tänään?

        luulisin niin, en tosin ole käynyt perjantai-illan jälkeen katsomassa, kun ajattelin ettei siellä viikonloppuna mitään tapahdu


    • Asdfghklöää

      On päivittynyt. Ne missä ei ole mitään mahdollisuuksia (yli 10 sijoituksella) on menneet muutaman eteenpäin. Se, mitä odotan, eli 2. Varasija ei ole liikkunut mihinkään. Ei varmaan liikukaan. Huoh...

      • Toivoton2018

        Kyllä meillä pääsi ammattikorkeakouluun päiväopintoihin tollaseltakin varasijalta :)


    • 3veee

      10 ~ 9. Yhen sijan verran oli mulla vaan liikkunu...aika lannistavaa.

    • KKT

      Paras varasija tällä hetkellä 11, Lahteen sh opintoihin. Eniten on liikkunut Metropolia joka parantunut 7 sijalla (varasijalle 45 :D) Enpä jaksa uskoa sisäänpääsyyn.

    • Sos

      Olen itse ollut koko ajan 2. varasijalla sosionomiksi. Mitään muutosta ei ole tapahtunut, joten toivo on aikalailla menetetty.

    • Lkjhfds

      Jos on oikeasti jollain 2. varasijalla, kannattaa olla yhteydessä oppilaitokseen ja sanoa, että haluaa OIKEASTI sinne ja että on valmis muuttaa paikkakunnalle yms. Ja että on valmis aloittamaan vaikka syyskuun alun jälkeen ym. Kun käy joskus niin, että tyyppejä vaan "katoaa" eivätkä aloita opintoja.

    • neitiosaava

      ...sijavaralta, sori varasijalta, turha oottoo, piäsyä, koska otetaan huomioon vain oikeinvastainneiden kysymysten määräluku, eli lukumäärä, ei esim. 3/4 oikein. Kysymysten yhteispisteissä! Monimutkainen, mutta helppo laskentakaava.

    • Heikku

      Pääsin! Laureaan olin ensin 6. varasijalla ja eilen tuli tieto, että olen päässyt. Nyt vaan Espooseen muuttamaan!

      • Toivoton2018

        Päivätoteutus?


      • Heikku
        Toivoton2018 kirjoitti:

        Päivätoteutus?

        Kyllä.


    • Nimerkki

      Mones päivä noi paikat piti ottaa sitovasti vastaan jos on ottamassa? Kannattaako tässä enää odotella edes ihmeitä tapahtuvan, että pääsisi varasijalta kouluun?

    • Heikku

      10.7. ne jotka saivat paikan suoraan ilman varasijaa. Mutta 30.7. asti voi päästä kouluun koska sinne asti täytetään varasijoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2870
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1860
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1300
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe