Eli pääsin 7. varasijalle, hain diakkiin sh monimuotoon (pori). Paikkoja oli 30, onko tässä toiveita, että saisi opiskelupaikan?? Itse niin pessimistinen, että ajattelin, ettei noin moni kyllä peru...
Onko muita, jotka saanut varasijalta paikan? Miten kauan meni, kun tuli tieto?
Muita varasijalla jännittäviä tällä hetkellä? :)
Varasijalla olijat
24
3753
Vastaukset
- Toivoton2018
Samassa veneessä, Xamk th monimuoto ja 6.varasija, 25 opiskelijaa otetaan. Ensin ajattelin että mahdollisuudet on hyvät, mutta nyt tarkemmin asiaa miettineenä en edes usko että pääsen :D
- Hitsinpimpula1
Hain syksyllä monimuotoon 3 varasija ja jäin 1 varasijalle
- Toivoton2018
Mihin ja mikä ala?
- Riikks
Jamkiin monimuotona fyssariksi, varasija 3. Ihana ensikertalaiskiintiö; mun pisteet oli 55,5 ja alin hyväksytty 54,5.
Oon kyllä tästäkin ihan tyytyväinen, kun koin että pääsykokeet meni ihan penkin alle :-) - xcw
Varasijoja on paha ennustaa, sillä ei koskaan voi tietää odottaako joku hyväksytty toista paikkaa myös itse.
Yksi tuttu nousi joltain 10 varasijalta ja sai opiskelupaikan. - 3veee
Ite 10. Varasija Haaga-Heliaan Johdon assistentti ja kielet. 80 otetaan sisään...en tiiä yhtään onko mahdollista päästä tolta varasijalta :/
- Kalteva
Täällä Saloon sosionomiksi 7 varasijalla.
Enkä uslo että pääsen...
Viimeksi olin varasijalla 3. KUKAAN ei perunut paikkaansa. - Toivoton2018
Kuinkahan usein toi opintopolku päivittyy, avainlukulista on vielä kohta loppu sen takia :D
- mitenhänkäy
Onko kenenkään varasija päivittynyt vielä tänään? Moneltahan opintopolku nyt aamusta päivittyy/ onko jo päivittynyt...
- noussutyhdensijan
Onko teilläkin varasijat päivittynyt jo näin aikaisin ? olin yhteishaun päättyessä varasijalla 4 ja nyt olin noussut 3.
- kymysysss
Onko siis sinulla päivittynyt Opintopolku jo tänään?
- noussutyhdensijan
kymysysss kirjoitti:
Onko siis sinulla päivittynyt Opintopolku jo tänään?
luulisin niin, en tosin ole käynyt perjantai-illan jälkeen katsomassa, kun ajattelin ettei siellä viikonloppuna mitään tapahdu
- Asdfghklöää
On päivittynyt. Ne missä ei ole mitään mahdollisuuksia (yli 10 sijoituksella) on menneet muutaman eteenpäin. Se, mitä odotan, eli 2. Varasija ei ole liikkunut mihinkään. Ei varmaan liikukaan. Huoh...
- Toivoton2018
Kyllä meillä pääsi ammattikorkeakouluun päiväopintoihin tollaseltakin varasijalta :)
- 3veee
10 ~ 9. Yhen sijan verran oli mulla vaan liikkunu...aika lannistavaa.
- KKT
Paras varasija tällä hetkellä 11, Lahteen sh opintoihin. Eniten on liikkunut Metropolia joka parantunut 7 sijalla (varasijalle 45 :D) Enpä jaksa uskoa sisäänpääsyyn.
- Sos
Olen itse ollut koko ajan 2. varasijalla sosionomiksi. Mitään muutosta ei ole tapahtunut, joten toivo on aikalailla menetetty.
- Lkjhfds
Jos on oikeasti jollain 2. varasijalla, kannattaa olla yhteydessä oppilaitokseen ja sanoa, että haluaa OIKEASTI sinne ja että on valmis muuttaa paikkakunnalle yms. Ja että on valmis aloittamaan vaikka syyskuun alun jälkeen ym. Kun käy joskus niin, että tyyppejä vaan "katoaa" eivätkä aloita opintoja.
- neitiosaava
...sijavaralta, sori varasijalta, turha oottoo, piäsyä, koska otetaan huomioon vain oikeinvastainneiden kysymysten määräluku, eli lukumäärä, ei esim. 3/4 oikein. Kysymysten yhteispisteissä! Monimutkainen, mutta helppo laskentakaava.
- Heikku
Pääsin! Laureaan olin ensin 6. varasijalla ja eilen tuli tieto, että olen päässyt. Nyt vaan Espooseen muuttamaan!
- Toivoton2018
Päivätoteutus?
- Heikku
Toivoton2018 kirjoitti:
Päivätoteutus?
Kyllä.
- Nimerkki
Mones päivä noi paikat piti ottaa sitovasti vastaan jos on ottamassa? Kannattaako tässä enää odotella edes ihmeitä tapahtuvan, että pääsisi varasijalta kouluun?
- Heikku
10.7. ne jotka saivat paikan suoraan ilman varasijaa. Mutta 30.7. asti voi päästä kouluun koska sinne asti täytetään varasijoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029