Oletko kokenut itse tai kuullut joltain jonkin yliluonnolisen, selittämättömän tapahtuman?
Uskotko kummituksiin?
Kummituksia ja kummajaisia
9
300
Vastaukset
Kirjaudu ja kerro. Sinähän voit olla kummitus vai keräätkö aineistoa kirjaasi?
- KirjoitanNyt
Voisin mennä kummituksesta., kalpea. Aina kerään aineistoa elämääni varten ja uteliaisuudesta.
Hyvä idea, ehkä hyödynnän tuota jollain tapaa...mahdollisesti...
- yksiJmies
En ole enkä usko
- KirjoitanNyt
Uskotko, että on jotain sellaista, mitä emme kykene näkemään? Tai onko kaikki se todellista, minkä näemme tai kokeellisesti on kyetty todistamaan olemassa olevaksi?
- KirjoitanNyt
KirjoitanNyt kirjoitti:
Uskotko, että on jotain sellaista, mitä emme kykene näkemään? Tai onko kaikki se todellista, minkä näemme tai kokeellisesti on kyetty todistamaan olemassa olevaksi?
Piti kysyä, että onko vain näkemämme todellisuutta tai se mikä tieteen keinoin on todistettu olemassa olevaksi?
Tökkii ajatus väsynennä. KirjoitanNyt kirjoitti:
Sä oot kirjottaankehottaja ihan pöhkö. Totta kai on enämpi sellasta, mitä ei nählä. Näkoaistihan toimii minipienellä kapasiteetilla ja alueella. Tolelliseks lasketaan sellane, jonka muutkin näkee. 5/1 000 tolennäkösyys ojjo rautaa, 1/10 000 hipoo jo täylellisyyttä. Sillo voi jo sanoo, et se yks kymmenestätuhannesta näkee sekavii, eikä siitä kannata välittää.
Meillon täst asjast varmaa tietoo. Mei olla olemassa. Ollaan ihan virtuaalisii ja digitaalisii. Ennen oli pakosta toinen juttu. Sillon tartti leikkii, kun moltas olemassa, kun ei ollu digiaalisii kanavii, niinku netti nykyään. Vaan ei moltu sillonkaan, kunhan uskoteltiin herkkäuskosille ihmisille.
Mut ollaan me kuiteski tyytyväisii olemattomuuteenkin. Otetaan se rauhallisesti ja istutaan muilen uskomusolentojen kaa teellä ja korpulla. Nii, ja jutellaan lepposasti. Ai nii, sit piti vielä sanoo, et me digataan keijui, vaikkei niitäkään oo olemassa. Noon kyl sulosii.- vanahakummittelija
Kato nyt, kummitukssii suat heti liikkeelle paljon, ku kysäset : D))
- lumipallonaluoksespompin
Olen kokenut. Lisäksi uskon telepatiaan ja itselläni on yliluonnollisia kykyjä. Ollut aina, vaikkakin ne tulevat esille vain suuren tunnekuohun vallassa. Sekä äärimmäisen positiivisten että negatiivisten tunteiden kohdalla . Tiedän ja tunnistan asian itse ja tämä asia kuulunut luonnollisena osana elämääni aina. Asian tietävät kokemuksesta myös vanhempani, nykyinen puolisoni sekä eräs tietty henkilö, jota kohtaan minulla oli melko kiihkeitä tunteita jossain vaiheessa. Noidaksi kutsuminen oli kuitenkin häneltä hieman liioiteltua , vaikka toki leikillään sen tekikin. Terveiset, jos satut tämän lukemaan ;) Olisi melkoinen sattuma sekin vuosien jälkeen
Kyse ei ole hengistä eikä kummittelusta vaan ihmisen tunnistamattomista henkisistä kyvyistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101