Eli siis oon 47v nainen ja aina ku lähen koiran kaa lenkille nii menee maha sekasin ja hirvee hätä. Lenkkini on n.5km ja siinä 1km tuntuu että pitää mennä vessaan. Joskus on juostava lähimmille kerrostalon roskiksille vetää housut ja sukkahousut kokonaan pois ja kakata siihen niin maahan. Joskus en kerkeä pöntölle asti vaan kotona tulee eteisessä kakat housuun tätä on ollut jo 2kk ja mistä tämmönen johtuu
Miks mua kakattaa koko ajan
2
1245
Vastaukset
- paremmatpäivät
Kuullostaa joltain neuroottiselta vaivalta. Voi olla pakko-oireilua. Jotain on tehtävä miellytti tai ei. On oltava 5 km lenkki. Kuka määräsi, voisiko tehdä useamman pikkulenkin. Jos menet ilman koiraa, miten silloin käy? Jännität etukäteen ulosmenoa joten vatsa oireilee. Ajattelin omia vaivoja jotka johtuu paniikkihäiriöstä. Ei enää paha. Se on kuin opittu paha, jännittää mennä johonkin mistä ei voi selittelyllä poistua kesken. Hammaslääkäri, parturi ym. Mulla oli se kosteampi vaiva. Tilanne on tosi nolo, voitko puhua kenenkään omaisen kanssa, jos yksin hankkia koiralle ulkoiluttajan tms. Lääkäri ymmärtää ja on vaitiolovelvollinen. Aloittaminen on suorastaan kauhea, mutta hae ihmeessä apua usko pois se kyllä kannattaa. Aikaa siihen voi kulua mutta jos ei aloita, tilanteesi ei itsestään parane. Paljon rohkeutta!
- Intellektuelli
Tuskin on neuroosia sillä tämä ei ole mielekästä. Neuroosiin on aina jokin syy ja nyt ei ole oikein syy-seuraus-yhteyttä. Mahanpuruja jännitykseen voi liittyäkin, mutta että pakko ulostaa , niin on jo jotain muuta.
Kysyisin aloittajalta ilmeneekö ko. oireisto vain koiralenkillä vai edes jotain tuntemuksia myös muuten pidempään kävellessä? Syötkö tai juotko jotain tiettyä parin tunnin sisällä ennen koiralenkkiä? Oletko muuttanut ruokavaliota?Tapahtuiko ennen vaivan alkua mitään erityistä silloin pari kk sitten, kuten vammoja, tulehduksia tms.? Onko muita oireita?
Oireiden syy on hyvä pikapuoliin saada selville, etenkin kun merkkejä pidätyskyvyn heikkenemisestä. Syitä mm. selkäydinvaurio, natrium-kalium säätelyn häiriö, lantionpohjan hermostollinen tai horm. häiriö. Tietty jos suolistoon tulee infernaalinen paine, on ihan normaalia että iskee hädän tunne. Ihan tällaisesta ei kuitenkaan taida olla kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282693Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642628Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281408- 1021407
- 1021377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241183Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995