tarviisin tapetointipöydän-onko kellään joutavana tai miten sais vaikka itse tehtyä?
tapetointipöytä
8
7051
Vastaukset
- pois
Mulla on tule hakemaan - saat ihan ilmatteks pois nurkista pyörimästä.
Olen tänään koko illan kotona. - saa
Itse olen käyttänyt sileää väliovea. Parit tuolit sopivalle etäisyydelle toisistaan ja nostan sileän välioven siihen päälle. Oven päälle tukevaa pahvia, etten sotke tai viiltele ovea.
- maalari10
saa niitä pahvisia tapettipöytiä
- vesA
niin- ovet vaan vähän lyhykäisiä..sais olla sen n. 2.60 .
mut kiitos hyvistä vinkeistä. ja jos siel nurkissa ylim. pyörii, ni Mikkeliin vois tuoda.tai tietty hakeakin voidaan. - jorkki
vesA kirjoitti:
niin- ovet vaan vähän lyhykäisiä..sais olla sen n. 2.60 .
mut kiitos hyvistä vinkeistä. ja jos siel nurkissa ylim. pyörii, ni Mikkeliin vois tuoda.tai tietty hakeakin voidaan.Yhden huoneen tapetointiin ei pöytää tarvitse. Levitä liisteri lattialla. Jos hommia on enemmän niin osta pahvinen tapettipöytä. Terveisin Jorkki
- ainaoikeassa
jorkki kirjoitti:
Yhden huoneen tapetointiin ei pöytää tarvitse. Levitä liisteri lattialla. Jos hommia on enemmän niin osta pahvinen tapettipöytä. Terveisin Jorkki
Änkekää ne pahviset saatana ahteriinne! Perseen pyyhkimiseen ne on tarkoitettu!
- niillä...
ainaoikeassa kirjoitti:
Änkekää ne pahviset saatana ahteriinne! Perseen pyyhkimiseen ne on tarkoitettu!
yhden tai kaksi huonetta tapetoi, älykääpiöt pyyhkii niillä perseitään.
- hyvin käy
Biltemassa maksaa pahvinen tapetointipöytä 9.99 € ja sillä kyllä pari seinää tapetoi kummasti, enemmänkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337482Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213370Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521500Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291417Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1821398- 1461285
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511173Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1741040- 39986