tarviisin tapetointipöydän-onko kellään joutavana tai miten sais vaikka itse tehtyä?
tapetointipöytä
8
7124
Vastaukset
- pois
Mulla on tule hakemaan - saat ihan ilmatteks pois nurkista pyörimästä.
Olen tänään koko illan kotona. - saa
Itse olen käyttänyt sileää väliovea. Parit tuolit sopivalle etäisyydelle toisistaan ja nostan sileän välioven siihen päälle. Oven päälle tukevaa pahvia, etten sotke tai viiltele ovea.
- maalari10
saa niitä pahvisia tapettipöytiä
- vesA
niin- ovet vaan vähän lyhykäisiä..sais olla sen n. 2.60 .
mut kiitos hyvistä vinkeistä. ja jos siel nurkissa ylim. pyörii, ni Mikkeliin vois tuoda.tai tietty hakeakin voidaan. - jorkki
vesA kirjoitti:
niin- ovet vaan vähän lyhykäisiä..sais olla sen n. 2.60 .
mut kiitos hyvistä vinkeistä. ja jos siel nurkissa ylim. pyörii, ni Mikkeliin vois tuoda.tai tietty hakeakin voidaan.Yhden huoneen tapetointiin ei pöytää tarvitse. Levitä liisteri lattialla. Jos hommia on enemmän niin osta pahvinen tapettipöytä. Terveisin Jorkki
- ainaoikeassa
jorkki kirjoitti:
Yhden huoneen tapetointiin ei pöytää tarvitse. Levitä liisteri lattialla. Jos hommia on enemmän niin osta pahvinen tapettipöytä. Terveisin Jorkki
Änkekää ne pahviset saatana ahteriinne! Perseen pyyhkimiseen ne on tarkoitettu!
- niillä...
ainaoikeassa kirjoitti:
Änkekää ne pahviset saatana ahteriinne! Perseen pyyhkimiseen ne on tarkoitettu!
yhden tai kaksi huonetta tapetoi, älykääpiöt pyyhkii niillä perseitään.
- hyvin käy
Biltemassa maksaa pahvinen tapetointipöytä 9.99 € ja sillä kyllä pari seinää tapetoi kummasti, enemmänkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14210781
- 525160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452363- 292073
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291184Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351146Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92905TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317862