1. Onko normaalia että tuntuu että kaikki alkaa väärässä järjestyksessä: Ensin karvoitus ja sitten siinä vähitellen rinnat ja pituuskasvu?
2. Minulle on ilmestynyt päivässä paljon valkovuotoa. Minulla ei ole vielä alkanut menkat eikä minulla yleensä ole valkovuotoa ollenkaan. Onko normaalia?
TOIVON SAAVANI VASTAUKSIA
Tyttö tarvitsee apua murrosikään
5
729
Vastaukset
- MirandaUusi
Moi oon 13, ja tyttö. Ja voin sanoo et toi on normii, koska ennen ku 10 vuotiaana mula alko menkat, runsaat vuodot ja kovat kivut, nii noi ittel tapahtu just tos jörjestykses. Ei huolta siis, toi on normia.
- 13vTyttöApuaVailla
Ei saattaako mulla alkaa menkat pian?
- MirandaUusi
No epäilen kyllä, et ne alkais tänä vuonna uuteen vuoteen mennessä, ja jos ei nii viimeistää sit ensi vuonna. Pitäö kuitenkin muistaa, että se riippuu myös tytön kwhosta, ruokavaliosta ja myöskin ruokabaliodta. Joillakin alkaa jo 8-9 vuotiaana, joillakin 10-13 vuotiaana, ja joillakin vasta 17 vuotiaana.
- 13v
Oon poika ja luulisin että sulla alkaa menkat iha kohta ja mullaki meni noi päin paitsi että rinnat ja nii edelleen ei kasvanu mutta mun muna kasvo
Kun valkovuoto alkaa kestää vähän aikaa ennenkuin menkat alkavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847