1. Onko normaalia että tuntuu että kaikki alkaa väärässä järjestyksessä: Ensin karvoitus ja sitten siinä vähitellen rinnat ja pituuskasvu?
2. Minulle on ilmestynyt päivässä paljon valkovuotoa. Minulla ei ole vielä alkanut menkat eikä minulla yleensä ole valkovuotoa ollenkaan. Onko normaalia?
TOIVON SAAVANI VASTAUKSIA
Tyttö tarvitsee apua murrosikään
5
742
Vastaukset
- MirandaUusi
Moi oon 13, ja tyttö. Ja voin sanoo et toi on normii, koska ennen ku 10 vuotiaana mula alko menkat, runsaat vuodot ja kovat kivut, nii noi ittel tapahtu just tos jörjestykses. Ei huolta siis, toi on normia.
- 13vTyttöApuaVailla
Ei saattaako mulla alkaa menkat pian?
- MirandaUusi
No epäilen kyllä, et ne alkais tänä vuonna uuteen vuoteen mennessä, ja jos ei nii viimeistää sit ensi vuonna. Pitäö kuitenkin muistaa, että se riippuu myös tytön kwhosta, ruokavaliosta ja myöskin ruokabaliodta. Joillakin alkaa jo 8-9 vuotiaana, joillakin 10-13 vuotiaana, ja joillakin vasta 17 vuotiaana.
- 13v
Oon poika ja luulisin että sulla alkaa menkat iha kohta ja mullaki meni noi päin paitsi että rinnat ja nii edelleen ei kasvanu mutta mun muna kasvo
Kun valkovuoto alkaa kestää vähän aikaa ennenkuin menkat alkavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980