KOTIPIHAN STALKKAUKSET

riksunvainottu

Ihan tiedoksi, että raporteissa on jo VAINON KOHTEEN ASUMINEN. Siihen tulee selontekoa vuoden alusta alkaen stalkkaukset pihalla, varsinkin e-aseella ampumiset. Ja niitähän on.

85

2959

    Vastaukset

    • riksunvainottu

      Tässä näkee ,miksi minun ei kannata kirjoitella tänne. On loputon vaihtoehtojen selittäminen.

      Sinne vaan kirjoitan muistilistaan. Vaihtoehdot ovat mielessäni, kun joskus yhteenvetoa teen.

      • viksunrainottu

        Miksi et hankkisi itse niitä e-aseita ja ampuisi takaisin sitä autoa kohti?


      • Riksunvainottu

        Kyse on organisoidusta JOUKKOvainosta. Minä ole yksi pieni vaivainen seniori.-Jos hetken saan olla rauhassa, käytän ajan johonkin muuhun.


      • Riksun.ravittu

        Koska niitä "aseita" ei ole joka jantterilla. Ainoastaan hellareilla ja keitä muita hän nyt syyttääkään tänään tai huomenna.


    • Riksunvainottu

      Vielä lisäys: rekkarit kuuluu mustaan Audiin.

      • seliselieli

        Ja taas selileli: näin sanottiin numerotiedustelusta. En enää uskaltanut sanoa näkemäni auton väriä, oliko musta vai harmaa.

        Minähän en voi käyttää trafin nettipalvela, kun en voi stalkkereien takia maksaa netissä.


      • Riksun.ravittu

        Oliks nää tääs niitä pitkiä audeja mitä on vaan näillä sinun ystävilläsi.


    • kauankidutettu

      MUUTTIKO B-TALON PERVO TÄNÄÄN POIS ?

      Tulin kotiin reissultani puoli yhden aikoihin. Autokatoksen edessä oli hyvn iso , rekan kokoinen kuljetusauto. En voinut ajaa katokseen Menin auton avoimeen takapäähän katsomaan, mikä on homman nimi. Kannattaako jäädä odottamaan. - Oli muutto meneillään. Siinä pyöri useampia nuoria miehiä. Yksi heistä tervehti äänellä, jossa latausta. Joku nuoi nainen vilahti ja ehdin huomata merkitsevän (mitätöivän?) hymyn.

      Lähdin pois.sitten. kun kuljetuauto oli häipynt, Huomasin 3. kerroksen päätyhuoneiston tyhjentyneen,sen, mistä olen arvioinut mikroaaltohäirinnän alkaneen loppukesällä 2015 ja mikroaaltoraiskausten kesäkuussa 2016.

      Aivan varma olen siitä, että kyse on ollut parvekehuoneistosta. 3.kerrps oli todennäköisin, mutta 2. ja 4. kerros eivät ole täysin poissuljettuja.

      Jos olen nimittänyt pervoksi väärän asunnon haltijan, hän olisi voinut vaatia oikeaa ilmoittautumaan.

      • kysykääniiltä

        Stalkkereilla on hallusaan raportit, joissa käsittelen asiaa. Siis siitäkin, miten arvioin häiriön lähteen sijainnin.


      • kauankidutettu

        Nostakaa ylös vaan, että ehditään lukea ennen kuin joku poistattaa.


      • Riksun.greipattu

        Tai sitten se vaan muutti pois kun syyttelet täällä ja ei ole edes mitään näyttöä antaa. Hyi sinua!!


    • kauankidutettu

      KORJAUS

      Semmoista se on, kun huonohko näköinen tihruaa rekkareita. Tästä lähtien otan aina valukuvan.

      ONNEKSI olin nähnyt yhden kirjaimen väärin.

      SIIS OIKEA REKKARI: OVY - 376

      • naamastakinkuva

        Se väärä rekkari sijaitsee maasturirissa. Ehdin jo pelästyä.

        Tämä oikea rekkari Y:n kera kuuluu Koulukadun asujalle.


      • kauanelänyt

        Väärin meni. Oikea minä: OVU-luutio meni jo sotien jälkeen. Ota mut jo pois!


      • haistakaapaska

        On tullut niin monta kertaa laseria silmiin, sinistä viimeimmällä kerralla, minkä tiedän, että ihme, että vielä jotakin näen.

        Saatanan sirinillä kotona kiusattu kolmen vuoden ajan. Ihme, että vielä kuulen.

        Päähän on kohdistettu e-aseilla ja häriintälaiteilla sellaisia iskuja ja pamauksia vuosien ajan, että ihmeeksi vielä aivoja jäljellä.

        Univajetta, ajoittain hyvin pahaa, on ylläpidetty kolmen vuoden ajan.

        Jatkuvati monenlaitsa stressiä, fyysisesti ja pyykkisesti aiheutettua, JNE,JNE

        IHAN HYVÄ, ETTÄ NIMIN.KAUAN ELÄNYT HALVENTAA. En ole viitsinyt raportteja kirjoitella aikoihin, mutta alan taas.


        MIKÄ SURKIMUSTEN LAUMA MINUA VAINOAA, KUN EIVÄT USKALLA OLLA KUIN JO FINAALIN RÄÄKÄTYN MUMMUN KIMPUSSA.


        Jestas, kyllä oli ROHKEA SEKIN "MIES", JOKA uskalsi minua kaulaan ampua autosta. (Sen seurauksiin ei pitäsii kuulua varinaisten lisäksi voimakas kipu otsan yläpuolella, sitten päälaella ja lopuksi niskassa. - On taidettu ammuskella niihinkin paikkoihin, jostakin ikkunoista.

        Sitten tämmöisessä tilassa piti jonkun kusipään rekkareita selvittää. Vai oliko mamin auto.

        Kamera on käytösä tästä lähin.


      • lokakuski
        haistakaapaska kirjoitti:

        On tullut niin monta kertaa laseria silmiin, sinistä viimeimmällä kerralla, minkä tiedän, että ihme, että vielä jotakin näen.

        Saatanan sirinillä kotona kiusattu kolmen vuoden ajan. Ihme, että vielä kuulen.

        Päähän on kohdistettu e-aseilla ja häriintälaiteilla sellaisia iskuja ja pamauksia vuosien ajan, että ihmeeksi vielä aivoja jäljellä.

        Univajetta, ajoittain hyvin pahaa, on ylläpidetty kolmen vuoden ajan.

        Jatkuvati monenlaitsa stressiä, fyysisesti ja pyykkisesti aiheutettua, JNE,JNE

        IHAN HYVÄ, ETTÄ NIMIN.KAUAN ELÄNYT HALVENTAA. En ole viitsinyt raportteja kirjoitella aikoihin, mutta alan taas.


        MIKÄ SURKIMUSTEN LAUMA MINUA VAINOAA, KUN EIVÄT USKALLA OLLA KUIN JO FINAALIN RÄÄKÄTYN MUMMUN KIMPUSSA.


        Jestas, kyllä oli ROHKEA SEKIN "MIES", JOKA uskalsi minua kaulaan ampua autosta. (Sen seurauksiin ei pitäsii kuulua varinaisten lisäksi voimakas kipu otsan yläpuolella, sitten päälaella ja lopuksi niskassa. - On taidettu ammuskella niihinkin paikkoihin, jostakin ikkunoista.

        Sitten tämmöisessä tilassa piti jonkun kusipään rekkareita selvittää. Vai oliko mamin auto.

        Kamera on käytösä tästä lähin.

        Murfarin autolla kuljen. Paikkoihin en ole ammuskellu. Kai ?...


      • ent.sininenlaser

        Sun kannattaa tästä lähin pysäköidä se Leilan auto kadun varteen rikoskonstan ikkunan eteen. Se kerää sinne suojaan kaikki, joihin olen kiinnittänyt huomiota.


      • paskarikollisia

        Niiinpä tietenkin. Se nuotion lailla avuava rööki kädesä.lihavissa sormissa. Ja savu tuli vaakauoraan minua kohti. En heti älynnyt väistää.

        Viime huhti-kesäkuussa kotiini johdettiins avuja ja käryjä aluki klo 9- 17 välisenä aikana, sitten nk.nytkin klo 9-12. Joku niitä käryistä oli niin myrkyllinen, että jos en onnitunut pidättämään henkeä koko aikaa, kun kävin heittämässä ostokset jääkaappiin, vaan kerrankin vetäisin henkeä, pamahti heti voimakas kipu otsan yläosaan ja päälakeen. Hyvä, että ulos selvisin.

        Jospa pään ja niskan kivut tulivatkin röökin savusta.


      • kauankidutettu

        Siis viime vuoden, 2017, huhti-kesäkuussa.

        (Yllä olevaa viestiä oli vaikeaa kirjoittaa.)


    • Riksun.raidattu

      Siellähän sitä riittää vipinää. Meidän taloyhtiössä ei tapahdu mitään. Joskus saatan nähdä jonkun mummon pyörivän pihalla.

      • katsotaansitten

        Ei täällä vipinää näy. Riittää että yxi mummu istahtaa pihakeinuun. Energia-aseella ampumiset tapahtuu matkan päästä, salaa. Ei näy ampujaa


        En rupea kuvailemaan nyt muuta, vaan rupean kuvailemaan kameralla.

        P.S minä en pyöri pihalla. Aina välillä, kun aktiivisuuranneke hälyttää ja näyttää sanaa: LIIKU, lähden pihalle. Kuljen alueen edestakaisin tai teen soikion. Yleensä kuljen pitkän autokatoksen takaa. Siellä on metsää. Nyt alkaai kukkia osan rinteestä vallannut köynnökasvi,. Lintuja näkee ja oravia.

        Lintujen seurailu keväällä ja valokuvien ottaminen kevään edistymisestä, näytti muista asukkaista mielisairaan touhuille. Olen siinä varmaan "pyörinytkin", kun olen eri suuntiin katsetta kääntänyt.


    • kauankidutettu

      Kävin kävelemäsä pihamaalla. Ei ole minulle terveellistä. Taidan olla B-talolle allerginen. Niin kovasti sai naaman kutiamaan. - Kun tulin sisälle, valmistauduin näkemään pilkullisen/näppyläisen naaman. Ei näkynyt mitään, mutta kutina hävisi samantien. - Vähän arveluttaa, kun ne samat säteet/aallot osuvat myös silmiin.

      Kertokaa nyt, mitä energiaa suuntaatte naamaani, etten raportissa kirjoita väärin.

      • Riksunvainottu

        Plasma-aseella kohdennettua toimintaa.


      • kauankidutettu

        minä, sii se oikea vainottu, en kirjoittanut ylläolevaa vietiä, mutta kai sitten pitää kyyä kavereilta plasma-aseesta.

        kiitos, jo oikea tieto


      • hankiharrastus

        Otan osaa, kun et parempaan pystynyt.


      • oikeatietotarpeen

        Ässät tuppaa jäämään pois. Kiitin jos oikea tieto -. No vitsihän se oli.

        Riitti, kun vilkaisin Wikipediaa. Ei tarvinnut kaverille kilauttaa


      • riksunvainottu

        Nyt kutisee jo A-talonkin kohdalla. Kertokaa nyt mitä toimintaa tämä on. Millä aseella tätä teette?


    • Riksun.teipattu

      Siis miten ihminen voi olla noin hyvissä? Moniko oikeasti uskoo edes. Vaakasuoraan tulevaa savua, tärinää,lihavia sormia, ym. Onkohan ketjujen aloittaja ollut joskus LSD koekaniinina kun on jäänyt trippi päälle. Tämäkin teksti vääntyy vähintäänkin niin että olen hellari tahi stalkkeri, heh.

      • Riksun.Hörhö

        Veikkaan että huumepsykoosissa on koko hemmo kyllä pitäs kyl laittaa pakkohoitoon.


      • koviapoikia

        Että kun minä uhkailen valokuvien ottamiella ja rapotin kirjoittamiella

        vastapuoli uhkaa narkkariksi lavastamisella ja pakkohoidolla.


      • keksikäämuuta

        Ihan vaan tiedoksi, sitä narkkarijuttua yritettiin jo viime vuonna. Ei onnistunut.

        Tässä keväällä, kun entiset kujeet nousivat esille , toimitin sossuun ja poliisille raportit keväästä. 2017, nk. pohjatiedoiksi, jos yritetään taas.


      • Riksun.greipattu

        Juu, muistan kun kirjoittelit silloin kuinka olit tehnyt huumetesin itse ja siinä näkyi oliko se bentsot ja jotain muuta. Niin ja sitten sanoit että asunnossasi haisee kannabis. Mitä oletat, että pidetäänkö sinua narkkarina? Ei näillä näkymin tarvitse enempiä arvuutella. Ei ne kamat itsestään suuhusi pääty.


      • Riksun.Pelle

        Tais narkilta loppua selitykset kesken :) :)


      • rikollisetkimpussa

        LSD:lläkö minua nyt uhkaillaan
        TIEDOKSI KAIKILLE. Jo yht'äkkiä sekoilen pahasti, kannattaa tehdä huumetesti.

        Viimeksi toukokuusa oli kalanhajuista normipiriä hammasharjassa.


      • Riksun.greipattu

        Missä vaiheessa uhkailtiin? Ja etkös nyt jo sekoile tekstiesi perusteella? Ja voi sitten näköjään piriä vetää hammasharjan kauttakin. Siinä nähdään kuka ne huumeet suuhusi tunkee josset itse.


      • valistaja

        HUOM:"kuinka moni uskoo vaakasuoraan tulevaa savua, tärinää, lihavia sormia--"

        -Oli takatuuli , lännestä, Minä kävelin idästä länttä kohti

        Näin myöhemmin tämän lihapullan, todella paksut käsivarretkin ja sormet muuhun kokoon sopivat

        Mitähän ihmeen skomsta inä on?


    • keltaisetorvokit

      HARRASTAVATKO KASVIEN RÄÄKKÄYSTÄKIN?

      vai oliko rarkoitus ollas ymbolinen esitys siitä, mtä minulle on tehty?

      • keltainenorvokkiko

        HAVAINTOJA.

        Joskus alkukesästä puutarhakeinun päätyyn A ja B talojen välissä ilmestyi keltainen orvokkiamppeli. Samoihin aikoihin näin, oli tarkoitu nähdä, kun B-taloon eräs emäntä vei samanlaisen amppelin.

        Tuolloin oli kuumaa ja kuivaa.

        A ja B talon välissä puutarhkeinun amppeli kuivui, multa ihan koppuraksi ja kukat roikkuivat alaspäin kuivina. - Sitten se oli saanut vettä ja virkosi kukkimaan. - B taloon viety kuivunut ampeli oli heitetty autokatoksen taakse puskan juurelle. Kuljen usein siitä kohtaa.

        Keinussa roikkuva amppeli kuivui taas ihan kuolleen näköiseksi. Sai vettä Virkosi. Kukki, mutta ei palautunt ennalleen. Tätä jatkui. Jokaisen kuivumisen ja kastelun jälkeen oli aiempaa huonommassa kunnossa.

        Sitten kerran piruuttaan kastelin puolivälissä kuivumista. Heti ilmestyi hellariturkooi kastelukannu viereen.

        Vielä kuivui ja ja virkosi. Kun taas kuivui, kävin heittämäsä roskikseen.

        Pelkkää rääkkäystäkö.

        Olii hyvin sopinut vertauskuvaksi sille, mitä minulle on tehty. Minut on moneen kertaan rääkätty henkihieveriin. 11. hetkellä lopetettu ja jätetty virkoamaan.

        - Yhteen aikaan 2014 - 15 aiheutettiin järkytyksiä, joista seurasi 1.5 kk:n post traumaattinen stressioireisto. - Kun olni pari päivää toipuneena, iskettiin uudestaan.

        - Pidempään kestäneisä myrkytyksissä ( esim. ns.harmaamykytyket) huomasin selvästi, etten palautunut enää entiseen kuntoon.

        Jne, jne niitä on ollut.)


      • meitäonmoneksi

        KUIVUNEET KELTAISET ORVOKIT AMPPELISSA

        Olivat väkisinkin näkyvissä aina, kun talosta liikkui ulos tai sisään.

        Minusta oli epämiellyttävää nähdä kukkien kärsivän veden puutteesta.

        En tiedä, mitä talosa asuva omituisten otusten kerho ajatteli. Kai tykkäsivät näkemästään.


    • ent.sininenlaser

      EI RIITÄ' ORVOKKISYMBOLIIKKA.

      Tuossa äsken jouduin soittamaan Visa-sulkuun. No puhelun kuuli puoli Suomea. Ilmoitin, että kortti varastettiin puolilta päivin autosta. Kannoin pariin otteeseen pyykkiä narulta ja samalla kasseja autosta. Viimeksi näin kortin muovipussisa auton etupenkillä.

      Äsken vielä kävin tarkistamassa auton. Auton taakse oli heitetty kaksi tupakan tumppia.

      • SAATANANALKEELLISIA

        Pankkikortti palautettiin. Odottelin vain, miten tekevät sen. Kotikäynti siihen tarvittin ainakin yksi.

        Olen ravannut ulkona vähäliä vilvottelemassa, että tilaisuuksia on ollut.

        Tuossa viimeksi kun tulin, huomasin, että kylmäkassi on kaatunut selälleen. Etupuolen ulkotaskusta , jonne en ikinä ole pannut mitään, pilkistipankkikortti. Aika hyvin kortilta tehty, kun oli muovipusissa etukortin, 5 euron setelin ja parin nenäliinan kanssa tiiviisä, tiukassa takussa. Eiköhän ole ihmissormilta apua saanut.

        - turhaa etsimistä ja vaivaa ja koko Suomi kuuli henkilötunnukSeni

        -PÄÄTAVOITE LUULTAVASTI USKOTTAVUUDEN VIEMINEN ( vanha höperö, kun hukkaa jotakin, alkaa heti vainharhaiesti syyttää varastamisesta.)


        MITEN VOISI ESTÄÄ LUVATTOMAT KOTIKÄYNNIT JOITA TEHDÄÄN, OMA VARMUUSLUKKOKAAN EI ESTÄ. Ja niitä tehdään myös niin, että varmasti huomaan. -En enää viitsi mietiä, mitä mahdollisesti on viety, mutta mitä tuotu, väkisin huomaa.

        Tärkeää on YKSITYISYYDEN LOUKKAUS.


      • lapsellisiailkimyksiä

        P..S nuo laukun ulkotaskut on stalkkereila muotia. Viimeksi Aulangolla Ainon aikanarannekelloni oli piilotettu sinne. Kun en sitä koskaan käyttänyt, en sieltä etsinytkään. - Seuravana vuonna laukun sivutaskun vetoketju oli avattu ja kello roikkui sieltä ulkona.

        Siis nk. avaimien kanssa aikoinaan, ei pidä miettiä, minne olisin sen ja sen pannut, vaan minne stalkkeri olisi sen nopeasti piilottanut.


      • lukoteiestä

        P.S. kun kävin uimassa, otin kellon poi ja se jäi etupenkille.


      • KaikkeenLöytyyApua

      • meneitsehoitoon

        Eivät mahda gang stalkingille mitään.

        Vähän epäselvästi olen kirjoittanut, ei näin kuumalla jaksa.

        Kannattaa kirjoittaa vain raportteihin esimerkeiksi. Siinä oikeassa viitekehyksessään selkeästi kirjoitettuina tulevat oikein ymmärretyiksi.

        Kotikäynnit, siis luvattomat, ovat standardikamaa gs-uhreille. Kohdistuu kaikkiin. Ympäri maapallon on kirjoitettu lukuisia selontekoja ja tehty videoita, myös Suomessa. Turha täällä taviksille kertoilla, kun eivät edes pysty uskomaan todeksi.

        Pankkikotteja ja pin-koodeja varastellaan. Samoin pankkitunnuksia. - Kävin pankissa hakemassa rahaa. Koska VISA-sulussa kehotettiin, kysyin myös on korttia käytetty eilen klo 12 - 19 välillä.- Jos kertoisin, miten virkailija käyttäytyi, et uskoisi.. -Stalkkasi, mutta ei mennyt ihan rutiinilla.


    • kohteliaskassa

      EI OLE KOTIPIHAN STALKKAUS , MUTTA LIITTYY PANKKIKORTTIIN. Taisi äsken Prisman kassalla yksi pitkä mies saada silmiinsä pin-koodini, kun sen näppäilin.

      • mitähänaamulla

        Voihan kaula eli kurkku.


      • kanssakiusattu

        Kyllä nyt, nää on pahoja paikkoja. Ethän käytä kaupan muovikasseja? Niissä on siru kaikissa. Seurantaa kaatikselle asti. Ja ne lokit ja variksetkin vielä perkele.


      • seurattumummmu

        Tykkään lokeista ja variksista.

        Ei voi mitään, minulla on kohonnut hälytystila pankkikorttiasioissa vielä jonkin aikaa. On ihan normaalia itsesuojeluosaston toimintaa.

        Ja olen jo nyt seurannassa, on poliisi tehnyt selväksi. Siis jalkaisinkin liikkuessani.


      • valistaja

        nimim.kanssakiusattu yritti kai aada minut näyttämään pölhölle, ite paljastui. Tiedot kaatopaikka-asioista on kymmenien vuosien takaa. Ei löydy sieltä muovikasseja(.Meristä kylläkin.)

        Kauppa tietää meistä paljon.

        Käypä tuolla salaliittoteoria-palstalla kysymässä, mitä kaikkea ihmisistä nykyään voidaan seurata, ihan ilman siruja.


      • ilmoita.esimiehille
        seurattumummmu kirjoitti:

        Tykkään lokeista ja variksista.

        Ei voi mitään, minulla on kohonnut hälytystila pankkikorttiasioissa vielä jonkin aikaa. On ihan normaalia itsesuojeluosaston toimintaa.

        Ja olen jo nyt seurannassa, on poliisi tehnyt selväksi. Siis jalkaisinkin liikkuessani.

        Poliisin harjoittama kansalaisten stalkkaus on laitonta. Ilmoita heidän esimiehilleen tai poliisihallitukseen. Samoin ambulanssien, loppuu kun ilmoitat esimiehille.


      • stalkkereitapiisaa

        Jestas, luulin lokkeja ja variksia linnuiksi, en peitenimiksi.

        On ihan sama loppuisiko, enkä usko edes siihen. Muita talkkereita on pilvin pimein.

        Ja olen saanut poliisilta apuakin. - Jotakin ilmoittamaani on loppunut amantien ( yleensä terveydelle ja hengelle vaarallista.) On myös estänyt erään kaupungin työntekijäryhmän stalkkauksen alkuunsa.


      • kateellinen.uhri
        stalkkereitapiisaa kirjoitti:

        Jestas, luulin lokkeja ja variksia linnuiksi, en peitenimiksi.

        On ihan sama loppuisiko, enkä usko edes siihen. Muita talkkereita on pilvin pimein.

        Ja olen saanut poliisilta apuakin. - Jotakin ilmoittamaani on loppunut amantien ( yleensä terveydelle ja hengelle vaarallista.) On myös estänyt erään kaupungin työntekijäryhmän stalkkauksen alkuunsa.

        Kertoisitko missä kaupungissa on noin valistunut poliisi?


      • Riksunvainottu

        Tässä kaupungissa, mutta on myös kokemuksia siitä, että ovat mukana stalkkaamisessa.


      • Riksunvainottu

        Ei muuten asu täällä sitä valistunutta poliisia. En ollut ajan tasalla. Riihimäen poliisilaitos on supistettu olemattomaksi. - Sitä ennen joskus kyllä sain apua täältäkin.


    • Riksunvainottu

      Heinäkuun helvetti -ketju hävisi en siliän tie. En ehtinut ottaa kopiota muistlistaksi raporttia varten.

      No sitä samaa laatua on ollut vuosikaudet ja tuskin loppuu vaikka stalkkereitten on pitänytkin palata töihin.

      • NämäMiehetOvatKatastrofi

        Miten nyt, kun joukkovaino ja ehäirintä ei saa mitään ymmärrystä Suomessa. Miten selvitään? Lopulta hullut tulevat iholle ja kaikenlaista muuta katastrofia, eikä kukaan toinen usko.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15347683/joukkovaino-ja-elektroninen-hairinta--muualla

        Onkohan kyse nykynatseista vai natseiksi luulluista? Siis militääristä joukkovainoa harjoittavat tämän kylän miehet ja tätä touhua ei saa viranomaisissa mitenkään uskottavaksi, turvaa ei ole. Yksin tein raha ja ruokahuolto alkaa puolen vuoden kaupassakäyntieston vuoksi olla jo erittäin työlästä. Paha juttu, että yksinkertaiset motoristit koko Suomessa voivat olla niin naiiveja, että liittyvät vainoamiseen mukaan. Mikä on se siru, josta ääni tulee?

        Kuka näille antoi käskyn, vai ihan itsekö kohteensa kehittivät?
        Joku sanoi Kotka tms. keskustelussa, että llivijengin pomo tuhoaa kaikki heikot ympäriltään.

        Eikö Iltalehdistö voisi jo alkaa tehdä asiasta kunnollista tutkivaa journalismia?
        https://www.iltalehti.fi/

        Hesari on niin kovis ja homokööri, ettei niiltä voi kovin paljon odottaa. Mm. huumeista ei saanut aikaan juttua, koska heidän homokaveit joutuisivat liemeen tai ehkä näin.


      • valistaja

        Ihan varmasti ip-lehdet eivät uskalla tehdä mitään gs:ää liittyvää juttua edes, saati sitten tutkivaa


    • valistaja

      VAROITUS TALON ASUKKAILLE.

      Ei ehkä kannata viedä pyykkiä kuivumaan ulos näillä helteillä. Minulla oli tänään. Sisällä huomasin niissä niin pahan hajun, että heitin pyykkikoriin uudelleen.

    • kauankidutettu

      Tässä kuumuudessa ei kuulemma pää toimi hyvin. Olin jo vähän huolestunut. Siihen lisäksi taittovirhe silmässä, selittää Y:n muuttumisen V:ksi.siinä rekisterikilvessä.

      Minun oli pakko puutfua asiaan. Tämän vuoden puolella on ollut niin paljon e-aseella ampumista pihalla liikkuessani.

      • EiOoSunAsioita

        "Tässä kuumuudessa ei kuulemma pää toimi hyvin. Olin jo vähän huolestunut. Siihen lisäksi taittovirhe silmässä, selittää Y:n muuttumisen V:ksi.siinä rekisterikilvessä.

        Minun oli pakko puutfua asiaan. Tämän vuoden puolella on ollut niin paljon e-aseella ampumista pihalla liikkuessani. "

        Törkyäijä käynyt taas kyttäämässä vai?

        Ihminen on yksi "paskaläjä". ei mitään muuta tekemistä, kuin ahdistella toisia. Mitä asiat kuuluvat sinulle, pysy työssä, jota aina väität tekeväsi. Käytät kaikki vuorokauden tunnit vain ongelmien aiheuttamiseen ja vahingon tekoon, siihen kuuluu kyttäys ja toisten ihmisten asiat.

        Siis en ole koskaan nähnyt aikusita miestä, joka on turhempi kuin ei mitään omaa, ei työtä ei hyvää tahtoa, ei mitään hyvää elämän edistämiseksis. Jonnin joutavaa kiusaamista, alhaisin ihmisolento!

        SUTKI LUIKKI OVISTA VARKAIN JA VAIN VIUHU KÄVI, KUKAAN EI NÄHNYT "ROISTOA". jÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA. äLÄ VÄÄNNY TÄNNE OMILLA AVAIMILLAS.


    • Anonyymi

      Löytyi sentään tämä ketju kopioitavaksi, vaikka muu häipyikin.

    • Anonyymi

      Minulle on kertnyt pino säilytysboxeja, joissa on sisällä papereita. Kopioinnissa tulleita ylimääräisiä sovuja, kopioita muista kuin varsinasen rapotin teksteistä, jne, Huomasin, etten enää tiedä, mitä siellä on, niin päätin järjestää paperit aiheen/vuoden ym. mukaam
      Stalkkeireissa vissiin heräsi epäluulo , että mitä oikein olen puuhaamassa.
      Piti NÄYTTÄÄ, että tietävät, mitä ajattelen, halusivat tietää, mitä olin kopioinut nyt ja sotkea suunnitelmani.
      Tähän liittyen nostin tämän ketjun esille, kun eilisen jälkeen oli esille ottamistani papereista poistettu-

      MINÄ EN KOSKAAN ANNA ANTEEKSI, PALJASTAN TEIDÄT, JOS SOPIVA TILAISUUS TULEE.

      • Anonyymi

        Voisin sanoa, että luokittelen teidät mielessäni.

        ,Mitä paljastaisin? Kyllä nykyään gang stalking tunnetaan ja tiedetään. Ei siinä enää sinänsä paljastamista ole. -Pulma tiedon leviämiselle on se, ettei julkinen media saa kirjoittaa siitä.

        Lahkolaisstalkkereiden osalta voin sanoa, että kyllä se tiedetääm, mitä ja minkälaisia lahkot ovat. Minä en välitä paljastella, jonkin verran eritellä, mikä hellaristalkkereilla on peräisin lahkosta, mikä samaa kuin muukin stalkkaus.

        Ja kenelle paljastaisin?


    • Anonyymi

      Nostin tämän ylös, kun en viitsi uutta ketjua alkaa enkä viitsisi kirjoittaa kuin pakkotilanteessa.

      Nyt on ollut sitä mobbingia sun muuta niin joka päivä, että tympii.

      Joo, lintujen ruokinta on vaikea juttu kerrostalon takapihalla, kun on se joka paikassa esiintyvä pulma, että pähkinät ja siemet eivät pysy syöttölaitteessa, vaan linnut saavat niitä varisemaan maahan. Syksyllä oli yksi pikku lasisäiliö, joka roikkui katon reunasta. Jouduin parikin kertaa päivässä lakaisemaan sen alustan salmonellan estämiseksi.
      Nykyään lumenkin takia se on mahdotonta.

      Mustarastaat syövät VAIN MAASTA eli nykyään hyvin pieneltä muovitassilta.

    • Anonyymi

      Esimerkkejä keskustelusta.

      Olen huomannut hellarit käyttävät sellaisia tekniikoita, jotka tekevät asiallisen keskustelun mahdottomaksi, niitä on yleensä samalla kertaa käytössä useita.

      Puhuttiin siitä, että panen rusinat pikku tassille. Taloyhtiön pj päkätti. Sitten , kun ovat syöneet ne rusinat. on tärkeää, että otat sen tyhjän tassin heti pois maasta. Ja muuta yhtä älytöntä.

      Nyt pakkasilla olen vienyt tassille 0,5-1 tunnin välein rusinat ja murskatut pähkinät.

      Äsken oli kulunut reilumpi väli. Kun menin viemään tassille satsin, siinä jo oksilla odottivat. MUTTA pj.asteli tomerasti paikalle ja aloitti älyttömän päkätyksen. Ei kuunnelut pyyntöäni, että mennään pois. Nopeaan tahtiin älyttömiä ehdotuksia, syytöksiä, Esim.joku on laskenut nähneensä 40 varista. Kyllä tommoselta tassilta 40 varista ruokituksi tulee. Kysymyksiä. kysymyksiä. -
      OLIKO TARKOITUS PROVOSOIDA MINUT HUUTAMAAN?!?!?

      Tämän porukan kanssa on suunnilleen mahdotonta keskustella.

      Ihan hyvin minulla pokka piti siihen nähden, että olin juuri oksetusta pidätellen saanut kirjoitettua sisällysluettelon kevään 2017 henkiseen ja fyysiseen pahoinpitelyyn, jonka kohteeksi jouduin, kun pantiin psyk.sairaalakuntoon. En tullut hulluksi, ei saatu lavastettua narkkariksi. Ihan uupunut olin.

      • Anonyymi

        Esim. PJ:lle näytin rusinat tassilla.Kaksi rusinaa oli tassin vieressä. Nostin metelin ja syyttämisen niistä, Ovat maassa, vaikka maassa ruokkiminen on kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. PJ:lle näytin rusinat tassilla.Kaksi rusinaa oli tassin vieressä. Nostin metelin ja syyttämisen niistä, Ovat maassa, vaikka maassa ruokkiminen on kielletty.

        Siis minä en nostanut meteliä, vaan hän.

        Tässä ketjussa on se kummallisuus, että kun ketju on avattuna, kävijöitä on 2259.Kun ketju on suljettu, näkyy vain joku 60.


    • Anonyymi

      Tiputan taloyhtiön pj:n, eli yläpuolellani asuvan ex-open postiluukusta lapun, ettei saa lähestyä minua muuten kuin kirjallisesti. Minä en sen lahkopaskamanipuloinnin kohteena rupea olemaan.

      2 vuotta sitten rikospoliisi pani tämän talon porukat järjestykseen.

    • Anonyymi

      ei lähetetty viestiä

      • Anonyymi

        kirjoitin mitä ruokintapaikalla/pihalla tapahtui- kolmessa paikassa oli tassi ja linnut yritti käydä syömässä, ammuttiin , kauhealla vauhdilla pois

        kävin autokatoksen päässä irvistelemässä naapurin kerrostaloon päin. Palasin, Kurkkasin vielä katoksen taakse, mikä on tilanne. Lähdin pois. Heti kun viereiselle autolle tulevan miehen ammottavina tuijottavat silmät, aloin huutaa.


    • Anonyymi

      Ihan voisi erikseenkin taas ottaa esiin tämän ketjun. En viitsi kirjoittaa esimerkkejä, kun luulen, etteivät nämä mobbaajat edes tajua, mitä tekevät. On niin luontaista heille.

      Tekevät sellaista, mitä hyvin harvoin tekisin .

      • Anonyymi

        Etkö voisi mennä hankeen makaamaan, niin avulias naapurisi lehtipuhaltimellaan puhdistaa syöpäläiset kehostasi, niin et sen jälkeen tunne kutinaa iholla, silmiäsi ei kirvele eikä päässäsi sirise.


      • Anonyymi

        Niin muuten, olen ainakin itse ajatellut, että osaan ottaa hyviä/kin kuvia. Windows palvelussa ovat keränneet heidän mielestään hyviä(?) kuvia albumiksi. Tai ainakin jättäneet vähemmän taiteellisiä räpsyjä pois.
        Joo, minä otan kuvia, kun ei ole runsaudenpulaa harrastuksissa, kun minun harrastuksiin ei kuulu mobbaus eli aukoa päätä muille,.


    • Anonyymi

      Täällä on piha ja talot täynnä viattomia uhreja, niitä vähänkään pidempään asuneita. On uusia, jotka eivät tiedä, mitä on meneillään.

      Jotakin on meneillään.

    • Anonyymi

      Jossakin ketjussa olen hikeentyneenä todennut, että täällä on manipuloituja ääliöitä. Olisi oikeampaa sanoa, että ääliöiksi manipuloituja. Olen sanonut, että ovat robotteja. Minulla ei ole varaa arvostella. kun olen itsekin jo puoliksi robotti. On sen verran vielä omaa persoonaa jäljellä, että pystyn näkemään sen.

      Mutta tämähän on suunta, mihin maailmassa ollaan menossa. Siksi monet nytkin pelkäävät, että korona-rokotteeseen on piilotettu nanosiru.

      • Anonyymi

        Piitkiä katseita aamulla pihalla tullut.

        Uskontojen uhrit ry:n pj on julkisesti kertonut, miten vaikeaa sinne hakeutuneilla on nähdä, miten heitä on manipuloitu. Sitä tapahtuu hitaasti ja kivuliaasti eikä koskaan kokonaan kaikkea.

        Täällä on sisäpiiri ihan manipuloituja. Eivät sitä tajua. Minulla nyt on ollut ihmisammatti. Olen tottunut huomaamaan asioita. - Olen tämän vainon myötä joutunut itse manipuloiduksi uskomaan, luulemaan ja tekemään jotakin. (Vaikka huutamaan kassalla: Perkele, nyt myyt kunnolla etkä venkoile, - Olen jo vuosien ajan kirjoitellut mindkontrollista, jolla minut pannaan ajamaan jonnekin, vaikka liikkeeseen.Jne)

        Lintujen rääkkääminen manipuloidussa tilassa. Aulangolta olisi paljon esimerkkejä. Mutta olen saanut tappouhkauksen, jos kerron Aulangon asioista. (Ei uhattu tällä pihalla, tuotiin kotiini.)

        Olen sairaan rikollisen vainon kohteena ja tällä pihalla liikkuvia käytetään siinä hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piitkiä katseita aamulla pihalla tullut.

        Uskontojen uhrit ry:n pj on julkisesti kertonut, miten vaikeaa sinne hakeutuneilla on nähdä, miten heitä on manipuloitu. Sitä tapahtuu hitaasti ja kivuliaasti eikä koskaan kokonaan kaikkea.

        Täällä on sisäpiiri ihan manipuloituja. Eivät sitä tajua. Minulla nyt on ollut ihmisammatti. Olen tottunut huomaamaan asioita. - Olen tämän vainon myötä joutunut itse manipuloiduksi uskomaan, luulemaan ja tekemään jotakin. (Vaikka huutamaan kassalla: Perkele, nyt myyt kunnolla etkä venkoile, - Olen jo vuosien ajan kirjoitellut mindkontrollista, jolla minut pannaan ajamaan jonnekin, vaikka liikkeeseen.Jne)

        Lintujen rääkkääminen manipuloidussa tilassa. Aulangolta olisi paljon esimerkkejä. Mutta olen saanut tappouhkauksen, jos kerron Aulangon asioista. (Ei uhattu tällä pihalla, tuotiin kotiini.)

        Olen sairaan rikollisen vainon kohteena ja tällä pihalla liikkuvia käytetään siinä hyväksi.

        Voihan sanoa, että pitkään katsoi ex.pj Saros. Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä parikymmentä vuotta. Silloin alkuun olin lääkkeillä zombiksi lamattu. Vähän hakeuduinkin pihalla hänen seuraansa, kun oli ystävällinen ja eloisampi kuin muut.
        Vaino oli jo silloin päällä ja ainakin tiennyt hellareiden osuudesta siihen.Silloin jo on merkitty muistiin kaikki sanomiseni ja tekemiseni.

        10 v.sitten oli semmoinen meni päällä elektronisen häirinnänkin avulla, että on kyllä tiennyt.

        Kun olen valittanut, on sanonut: ei me mitään voida.


    • Anonyymi

      Uhkausta uhmaten kerron aulangolta 3 esimerkkiä, jotka aiheeltaan kuuluisivat eläinrääkkäysketjuun, mutta manipulointiesimerkkeinä hyviä tänne.

      Aino-joutsen enää oli elossa. Se oli ihan selvästkin ehdollistettu niin, että sen olemaan paikallaan lammessa ja syömään, mitä eteen heitettiin.
      Oli ihan tiedossa, että ruisleipää ei saa syöttää vesilinnuille. Ei sovi niiden ruoansulatukselle/elimistölle, tulevat kipeiksi.
      Kun menin lammelle, Aino jökötti vedessä. Rantaa kohti tuli kovaa vauhtia nainen, jolla oli kärsivä ilme.. Ennen kuin ehdin tervehtiä, hän selvästikin "painoi nappia" ja ehdollistettu tila pamahti päälle. Häneen ei saanut enää kontaktia. Hän alkoi heitellä ruisleivän palasia Ainon eteen kuin robotti ja Aino söi niitä kuin robotti. (luultavasti selvinpäin nainen ei tätä pauutta olisi pystynyt tekemään.)

      • Anonyymi

        Eli kun käskettiin, pystyi menemään joutsenlammelle, mutta omana itsenään ei voinut tehdä Ainolle pahaa.

        Näitä manipuloituja ihmisiä on riittänyt minun ympärille. Olen jo vuosia sitten miettinyt, ovatko syyntakeisia.

        Nyt kun itselle on kertynyt näitä manipuloituna tehtyjä juttuja, olisi sama kysymys. En ole kuitenkaan tehnyt pahaa muille, vaan lähinnä munannut ja nolannut itseni.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe