Ohessa eilinen uutinen
https://www.fujirumors.com/samsung-and-fujifilm-developed-new-cmos-image-sensor-technology-for-enhances-light-sensitivity-and-color-fidelity/
Sony on ollut muille valmistajille ongelmallinen yhteistyökumppani, koska se on antanut uudet kennot muiden käyttöön vasta puoli vuotta omien mallien jälkeen. Nyt tuota monopolia rikotaan.
Fuji ja Samsung murtamassa Sonyn monopolia
5
338
Vastaukset
- ei-ole-monopolia
No niinköhän olisi että Sony olisi ollut ainoa kennovalmistaja muutenkaan.
https://evertiq.com/design/33804- Canonisti
Ei ainoa, mutta myynyt paljon muille valmistajille.
- kldjsfkkfkdskl
Ilmaiseksiko Sonyn pitäisi antaa pois heti muille itse kalliisti kehittämänsä teknologia?
Taisi olla kommunismia se että "share the wealth"....- Canonisti
USA:ssa, jossa on vahvat antitrustilait, Sony todennäköisesti pilkottaisiin.
- PeilittömänTodistaja
Ei sillä mitään monopolia ole. Hyvin on näemmä kelvannut USAlle ja tälle EUlle koskapa eivät ole mitään mutisseet. Niillä nääs on omasta mielestään oikeus määrätä miljardisakkoja markkinoillaan toimiville markkinahäiriköille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463179Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1122421Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511961- 1501586
- 761465
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231288Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218