Miten uuden Apikan saa kulkemaan kovempaa, 60-70km/h?
Aprillia sr 50r 2018 mallin viritys
4
452
Vastaukset
- Jutustelija1
Rajoitukset, kurit pois niin menee 60km/h .
- Voimaa
Missä kurit on ja miten ne poistetaan?
- Jutustelija1
Voimaa kirjoitti:
Missä kurit on ja miten ne poistetaan?
Linkit usein poistetaan joten tässä lainaus linkistä:
"Ilman prikkaa"
- Variaattorin prikan poiston jälkeen moottorin luonne pysyy samanlaisena, mutta vauhti nousee jopa noin 80 kilometrin tuntinopeuteen. Kuitenkin Särä pysyy hyvin vakaana tälläisessäkin vauhdissa eikä mutkissa tunnu minkäänlaista eroa vakioon, vaan mutkat taittuvat yhä yhtä helposti. Ylämäkiin vauhti tietysti hyytyy, mutta ei kuitenkaan liiaksi, mäissä tuskin kovin moni kuristamaton 50-kuutioinen menopeli vetää ohi, jos mikään. Mopolla on myös huomattavasti mukavempi ajaa 45 km/h, koska kone ei huuda 9500 rpm, vaan kierroslukumittari osoittaa lukemaksi jotain väliltä 6500-7000 rpm. Kulutuskin laskee hieman, sillä itse olen mitannut kulutukseksi 2,4 litraa, eli noin 3 desiä vähemmän sadalla kilometrillä prikalliseen verrattuna. Matka-ajossa olen saanut kulutukseksi parhaimmillaan 1,8 litraa sadalla kilometrillä!
- Factory-keskustelussa on paljon puhuttu prikan hiomisesta, se on oikeastaan ainoa järkevä tapa saada Factory-mallin nopeus noin 60 km/h."
- vanhakuano
TUNKEMALLA NENÄ PERSEESEE, SE VAATII KYLLÄ KURIA, MUTTA TUNGE VAAN, HENGITÄ NENÄN KAUTTA, JA KOHTA LÄHTEE 80 KM/H
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125