Miten uuden Apikan saa kulkemaan kovempaa, 60-70km/h?
Aprillia sr 50r 2018 mallin viritys
4
484
Vastaukset
- Jutustelija1
Rajoitukset, kurit pois niin menee 60km/h .
- Voimaa
Missä kurit on ja miten ne poistetaan?
- Jutustelija1
Voimaa kirjoitti:
Missä kurit on ja miten ne poistetaan?
Linkit usein poistetaan joten tässä lainaus linkistä:
"Ilman prikkaa"
- Variaattorin prikan poiston jälkeen moottorin luonne pysyy samanlaisena, mutta vauhti nousee jopa noin 80 kilometrin tuntinopeuteen. Kuitenkin Särä pysyy hyvin vakaana tälläisessäkin vauhdissa eikä mutkissa tunnu minkäänlaista eroa vakioon, vaan mutkat taittuvat yhä yhtä helposti. Ylämäkiin vauhti tietysti hyytyy, mutta ei kuitenkaan liiaksi, mäissä tuskin kovin moni kuristamaton 50-kuutioinen menopeli vetää ohi, jos mikään. Mopolla on myös huomattavasti mukavempi ajaa 45 km/h, koska kone ei huuda 9500 rpm, vaan kierroslukumittari osoittaa lukemaksi jotain väliltä 6500-7000 rpm. Kulutuskin laskee hieman, sillä itse olen mitannut kulutukseksi 2,4 litraa, eli noin 3 desiä vähemmän sadalla kilometrillä prikalliseen verrattuna. Matka-ajossa olen saanut kulutukseksi parhaimmillaan 1,8 litraa sadalla kilometrillä!
- Factory-keskustelussa on paljon puhuttu prikan hiomisesta, se on oikeastaan ainoa järkevä tapa saada Factory-mallin nopeus noin 60 km/h."
- vanhakuano
TUNKEMALLA NENÄ PERSEESEE, SE VAATII KYLLÄ KURIA, MUTTA TUNGE VAAN, HENGITÄ NENÄN KAUTTA, JA KOHTA LÄHTEE 80 KM/H
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486217
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes361245- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835