Helppo tupakinlopetuspäivä

helpostilopettaa

1.7, 1 huhtikuuta sunnuntaipäivä on helppo lopettamispäivä!

Kokeilkaa!
Ajattelette että heinäkuun ekapäivästä lähtien ette sitten polta enää.
On sitäpaitsi sunnuntai. Saa vaikka koko päivän lorvailla ja ei oo stressiä.

Itse aion kokeilla.

Sama pätee muihinkin "paha tapa"- hyvä lopettaa-aloituksiin.

Alkoholi.
Huumeitten käytön lopettaminen saattaa olla vaikeampaa.

Mutta ainahan sitäkin voi kokeilla.

9

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpostilopettaa

      Korjaus:

      Siis heinäkuuta tietysti.

    • Minulla oli tarkoitus lopettaa tupakoiminen 1994/95 uudenvuodenaattona, mutta olikin eräät juhlat noin viikkoa aikaisemmin ja olo sen verran huono seuraavana aamuna, että piti se käyttää hyödyksi. Sen jälkeen en ole polttanut.

      Täytyy todellakin löytää kunnon motivaatiot (terveys, rahanmeno, jne.) ja sitten pitää kiinni päätöksestä. Tupakan tuskaan minua auttoi parhaiten voimakkaan makuiset pastillit, vahvan jäähtyneen teen purskuttelu suussa, alkoholin ja tupakoivien ystävien välttely parin viikon - kuukauden ajan.

      • Höyryttäjä_

        Nykyään on höyryttimet onneksi joilla ei tarvi itseä kituuttaa ja tupakan myrkkyjen imemisen lopettaminen käy leikiten höyryttimellä.


      • kenelläkanttikestää
        Höyryttäjä_ kirjoitti:

        Nykyään on höyryttimet onneksi joilla ei tarvi itseä kituuttaa ja tupakan myrkkyjen imemisen lopettaminen käy leikiten höyryttimellä.

        Jahah, no olepa höyryttämättä yksi ainoa vaivainen viikko!
        Katsotaan sen jälkeen oliko niin helppoa ja leikiten.

        Itse lupaan olla polttamatta ja juomatta yhden viikon.
        Ihan näin julkisesti.

        Katsotaan pystytäänkö siihen.

        Eli osataanko pitää itselle annettu lupaus.
        Uskallatko tulla mukaan?

        Itse aloitan huomenna 1. heinäkuuta!

        Sanasta miestä, sarvesta härkää, sanoo sananlasku.


      • Höyryttäjä
        kenelläkanttikestää kirjoitti:

        Jahah, no olepa höyryttämättä yksi ainoa vaivainen viikko!
        Katsotaan sen jälkeen oliko niin helppoa ja leikiten.

        Itse lupaan olla polttamatta ja juomatta yhden viikon.
        Ihan näin julkisesti.

        Katsotaan pystytäänkö siihen.

        Eli osataanko pitää itselle annettu lupaus.
        Uskallatko tulla mukaan?

        Itse aloitan huomenna 1. heinäkuuta!

        Sanasta miestä, sarvesta härkää, sanoo sananlasku.

        Kysymys kuuluu että miksi pitäisi olla höyryttämättä?
        Tavan vuoksi sitä höyryttelen ja nikotiinittomilla nesteillä lähes nykyään, 0,5mg. tällä hetkellä.
        Tupakointia ei voi verrata höyryttelyyn millään muotoa.


      • leikitenpystyn

        Miksi sitten kirjoitat "lopettaminen käy leikiten höyryttimellä"???
        Höh.

        Minun puolesta voit höyrytellä - koska sinulla ei oo luonnetta tähän: "lopettaminen käy leikiten höyryttimellä", kas.

        Eli höyryttele, mutta elä viitti kirjoittaa "lopettaminen käy leikiten höyryttimellä. " - kun ET PYSTY!

        Meikkä muuten pystyy - LEIKITEN!
        Sinä et.

        Ha haa!


      • Höyryttäjä
        leikitenpystyn kirjoitti:

        Miksi sitten kirjoitat "lopettaminen käy leikiten höyryttimellä"???
        Höh.

        Minun puolesta voit höyrytellä - koska sinulla ei oo luonnetta tähän: "lopettaminen käy leikiten höyryttimellä", kas.

        Eli höyryttele, mutta elä viitti kirjoittaa "lopettaminen käy leikiten höyryttimellä. " - kun ET PYSTY!

        Meikkä muuten pystyy - LEIKITEN!
        Sinä et.

        Ha haa!

        Tupakan lopettaminen käy leikiten, puolitoista vuotta jo ilman savun savua, etkö ymmärrä lukemaasi,


    • montayritystäoli

      Itelläni oli vaikeeta lopettaa.
      Monta kertaa yritin ja lopulta sitten onnistuin.

      Tuo 1 heinäkuuta sunnuntai on muuten hyvä mahdollisuus.
      Voihan sitä yrittää.

      Kun sitten lopulta sain monen yrityksen jälkeen lopetettua, niin on ollut ihan erilaista elo.
      Ei sitä joka-aamuista köhimistä ja pakkomiellettä mennä ostamaan tupakkia.
      Ja mikä rahanmeno!

      Laskekaapa paljon vuodessa tupruttelee, on muuten aika iso läjä rahaa!

      Parasta kuitenkin on että terveys parani!
      Kaikki ruoatkin maistuivat ja ei sitä tupakinhajua!

    • nytsittenalkoi

      Nyt alkoi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe