Alavatsakipu vasemmalla

Huolestunut

Yli puoli vuotta ollut vasemmalla alhaalla kipua, on ultrattu ja tähystetty, eikä syytä löytynyt, mikä ihme vaivaa? Kipu tuntuu emättimen päällä, häpykummussa, nivusessa ja ehkä siinä suolen mutkassa. En siis osaa selvittää onko kyseessä naistenvaiva vai suoli, ruokavaliossa kaikke on kokeiltu, eikä mikään helpota. kipu on painavaa, viiltävää, vähän kuin suonen veto. Ideoita? Eikä vaikuta mikä aika kk, aina sattuu.

3

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vibraajako

Olisitko tökkiny Gpisteen araksi?.

• Taas_terve

Minulla oli ajoittain muutaman vuoden ajan samaa kipua, joka muuttui pahemmaksi kävelylenkillä. Syy oli siinä, että söin hilloja eli lakkoja kivineen, joita ei mahani sulattanut. Kipu oli ensin ylävatsassa ja siirtyi sitten vähitellen alavatsaan vasemmalle puolelle. Kolmen päivän kaurapuurokuurilla kipu poistui pienen ripulin jälkeen. Tästä lähtien hillat keitetään sopaksi ja kivet siivilöidään pois. Nyt mahani toimii taas hyvin. Jonkin verran otin entsyymitabletteja ruoan yhteydessä, jotta mahani palautuisi varmemmin entiselleen.

• Kipuileva

Olisiko divertikkeleistä johtuvaa? Itselläni niitä todettu, mutta niille lääkärit vaim hymähtelevät. Ei voi tehdä mitään!
        Vaiva on ajoittaista, mutta menee ohi, kun saa "taskut" tyhjenemään. Kipu on vasemmalla, mutta leviää usein koko alavatsaan. Kipu on pahimmillaan voimakas ja kävelykin on vaikeaa.
        Runsas veden juonti, vatsan toiminta ja kärsivällinen odotus on minua auttanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      204
      7225
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      172
      2249
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1778
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1440
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1403
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1216
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1145
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1086
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1049
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      267
      1029
    Aihe