sadevaatteet

Mopopoika2

Mitä mieltä jos 16 vee kundi käyttää Rukan sadetakkia ja housuja, siis mopoillessa sateella. Onks muita nuoria kans jotka pitää?

15

2217

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä väliä käyttääkö se on ihan normaalia omasta mielestä ja itse ainakin käytän mutta en ole poika.

• Mopopoika2

No siks väliä et sadeasu niin nolo ja lapsellinen. Millainen sun asu Demi?

• NorthFace

Jos Rukan sadeasu on sun mielestä nolo ja lapsellinen niin käytä sellasta sadeasua joka ei näytä nololta. Mulla itsellä on puku joka näyttää ulkoilu/tuulipuvulta mutta pitää vettä.

Mut kun haluut kerran tietää että millanen sadeasu Demi-neitillä on niin mä veikkaan että sä tykkäät sadeasuista "silleen" wink wink.

• NorthFace kirjoitti:

Jos Rukan sadeasu on sun mielestä nolo ja lapsellinen niin käytä sellasta sadeasua joka ei näytä nololta. Mulla itsellä on puku joka näyttää ulkoilu/tuulipuvulta mutta pitää vettä.

Mut kun haluut kerran tietää että millanen sadeasu Demi-neitillä on niin mä veikkaan että sä tykkäät sadeasuista "silleen" wink wink.

Noh mutta... Joku muukin ajattelee näköjään samoin. Wink wink - jutulta homma minustakin näyttää.

Aloittaja: käytä toki sadeasuasi aina silloin, kun siltä tuntuu. Muiden mielipiteistä ei tarvitse välittää, eikä toisaalta myöskään kysyä.

• krista9567

Aloittajalle tiedoksi että käytä vaan sadeasuasi jos siitä jotain kiksejä saat. Kumipuvussa varmaan tuohuilet vähän muutakin kun mopoilet ;)

• Sadeasukundi27-v

Sehän on vaan jees. Itekin käytin sen ikäsenä sadetakkia ja housuja usein. Tänäänkin oon pitänyt Rukan sinisiä sadehousuja ja takkia.

• Mopopoika3

Joo mä käytän usein myös dimexit mulla usein päällä. Kikkaa poika 983

• kuivakuivempiajaja

Mielummin kuivempana ja vähät välittä muista kunhan on kiva ajella! Hmm kastuminen ei ole ikään sidottu.

• kammottavatautot

nato m65 on ainvan hyvä keliin kuin keliin.... minua kyllä huvitta tuollainen kun joku ajelee corvetella töihin: täysin omalla kaistalla ja nopeuksia, tiedän. Kuin formula kaistoilla :D

Ei kannata ostaa ralllautoja.

• Sateasuleikit

Setäkin tykkää sateasuista. Tosi kiimasia 16v mopojonnen päällä. Ota yhteyttä niin voitais leikkiä sateasu ja kumiteräsaapasleikkejä.

• aergaer

Aja alasti niin ei kastu vaatteet

• Sadeasukundi27-v

Sen verran vetinen keli, et pakko laittaa metsälenkille Rukan vanha sadetakki ja housut. Eilen kastu lenkkarit läpi ni varmaan pakko laittaa Kontiot jalkaan. Tai ainakin sadetakki ja kumpparit jos ei viiti sadepökiä laittaa.

• PekkaKontio

Kontiot ja Rukan keltainen sadetakki toimii aina!

• Sadeasukundi27-v
        PekkaKontio kirjoitti:

Kontiot ja Rukan keltainen sadetakki toimii aina!

Meigällä kylläkin sininen sadetakki. Toimii melkein yhtä hyvin kun keltanen, heh...

• eivliä

herttasta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      331
      11402
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      36
      3486
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      79
      3057
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      97
      2767
    5. 89
      2641
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      41
      2455
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      154
      2371
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2274
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1481
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1455
    Aihe