Hei! Olen 18v. ja minulla on mikropenis. Penikseni pituus lepotilassa on vain reilu 4 senttiä. Erektiossa se on n. 10cm. Mistä tämä johtuu? Olenko genitaalialueiltani jälkeen jäänyt autisti. Minua pelottaa olla julkisissa tiloissa(kylpylät), joissa muut näkevät penikseni? En ole kehdannut mennä lääkärille sillä pelkään heidän nauravan ja pilkkaavan. Auttakaa minua!
IMEKÄÄ MUNAA
Penikseni pituus
qwertyuiopåasdfg
2
185
Vastaukset
Yleisimmin kuvaamaasi tilanne johtuu ylipainosta: peniksen näkyvillä oleva osa lyhenee, koska loput jää genitaalialueen rasvakerroksen sisään piiloon.
- Anonyymi
Oon 15v ja mul on 11cm erektios
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192325- 951559
- 421175
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1671072Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771027Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28927Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61907Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu24865Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38830Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56780