Kannattaako avata uusi pieni tili verkossa suoritettaviin ostoksiin? Jos joku huijaa, ei käy pahasti vaikka menettäisi rahaa väärinkäytöksiin.
Maksaako tilin avaaminen pankissa?
6
352
Vastaukset
Kaikilla fiksuilla ihmisillä on pankkinsa antama/myymä palvelu-paketti.
Tutustuhan pakettiisi.
H.- Varman.päälle
Tilin avaaminen on ilm. kaikissa pankeissa ilmaista. Tilinhoitomaksut (kuukausimaksu) riippuvat pankista, katso pankin nettisivuilta. Kaksi eri tiliä on varmuuden maksimointia ja useimmat näin tekevätkin. Käyttörahat omalla tilillään ja kasottuneet rahat eri tilillä ja ehkä vielä eri pankissa.
- Bengalitikku
Komppaan. Juuri noin. Paitsi, että pitäisin samassa pankissa 2 tiliä, joita voit itse seurata ja siirrellä. Säästöissä sitten sinne pankkiin, missä saa ruikkusenkin korkoa tms. etua.
- kakkostili
Mä avasin aikoinaan juurikin verkko - ostoksia varten oman tilin, eikä sen tilin avaamisenkaan takia tarvinnut pankkiin kävellä vaan hoitui helposti verkkopankissa......muutama euro siinä tilillä ja nostorajat laitettu, verkko-ostoon kulloinkin tarvittavan rahan siirrän aina toiselta tililtä juuri ennen ostoa
- munaterikoriin
tilit eri pankkeihin, käyttämällä epämääräisiin ostoksiin eri verkkopankkia riski pienenee
- taloustyyppi
Käyttötilin avaaminen ei maksa, mutta kuukausittain menee tilinhoitomaksu, esim. Aktiassa 5 €/kk. Minusta se on paljon, jos pitää pienehköjä ostoksia varten eri käyttötiliä. OP:ssä taas on tilinhoitomaksu, mutta se menee bonukisista. Bonukset kertyvät talletuksista, käyttötilistä ja lainoista. Jos bonukset eivät riitä, kulu menee tilillä olevista rahoista. Muiden pankkien käyttötilien maksuista en tiedä, kun niissä on ollut muunlaisia tilejä tai ei ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333234Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719